folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tümer Metin Fenerde...!!!



Tümer Metin Fenerde...!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bossie
    bossie's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Dişi
    sevgili tümer metin beşiktaş-fenerbahçe maçlarında yedek kulubesinden çıkabilirse eğer,fenerli arkadaşlar duacı olsun.yahu o adamı çarşı grubu maçta oynatır mı acaba?zaten bende en ön sıralarda kafasına şişe atmak için bekliyor olacağım(tabi yedek kulubesinin arkasında ki sıralarda ne de olsa sezon boyunca orda çıkamayacak [: ).Yüzsüz pislik şerefini iki kuruşa satan adam.İyiki de gitmiş be kurtulmuşuz Beşiktaş camiası olarak bu heriften.

    bu vatan bizimdir bizim kalacak!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tpyion
    tpyion's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    tümer metinin a.q bi mok olmaz daha ondan burak var antalayadan alınan beş tane tümer metin eder.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAVENAGHI
    CAVENAGHI's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    :)

    Fernando Cavenaghi
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackerbey
    hackerbey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2005
    Erkek
    Nobre Beşiktaşa Gitti Fenerliler Bişey Demedi
    Ama Tümer Fenere Gelince İbne,Paragöz Oldu Ne İş Anlamadım
    Televizyonda Mal Mal Konuşuyorlar Yok Komutanı İnş. Beşiktaşlı Olurmuş.

    Profesyonellik Bu Mal Beşiktaş Yönetimi Bırakmasaydı Şimdi Hiç Bişi Söylemeye Hakkınız Yok Tümere Yada Nobreye Kötü Laf Söyleyen O.Ç Dir.

    Profesyonel Olun , Adam Olun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    hackerbey önce sen adam konuşmasını bil.

    Professyonellik para uğruna her bi boku yapmaksa .ikmişim o profesyönelliği profesyonellikten daha önemli şeylerde var.

    Tümer kendi bile demiş yolda yürürken herkes düşman gibi bakıyor bana diye hiç mi fenerli yok diye.Fenerliler sahip çıkın bana diye öyle ortada kalır işte.

    Futbol hayatı bitince hangi külüpte hizmet edicek.Beşiktaş geri almaz.FEner kapı önüne koyar.

    Etimesgutspora gider oda yardımcı kaleci antroner olarak.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    a.q serefsizligin adi profosyonellik olmus...

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanaldarbe
    sanaldarbe's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2005
    Erkek
    Besiktasın Çarsısından cıktık yola geliyoruz
    kanatlarının altında biz ölmeye gidiyoruz
    7 tepeli sehrinde varmı senden kralı
    adını desturla anacak alemin göt oglanları

    eeeeee arkadaşlar ezikbahce için sunu hatırlayalım onlara ziken yaranıo

    BİZ ONUN CEZASINI : İNÖNÜ MAHKEMESİNDE İDAM OLARAK VERİCEZ kimse merak etmesin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Abi Tümer'in askerlik sorununu merak etmeyin Aziz Yıldırım onu çözmüş :)

    http://img149.imageshack.us/my.php?image=tmerkimlik1os.gif

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    Tümer gitti Nobre gitti bitti artık abu imza da halloldu askere de gidicekmiş sallayın artık
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thepirate
    thepirate's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2005
    Erkek
    eger o herifi askere almazlarsa 40 yasına gelene kadar askere gidenin a.q.

    Vatan Sağ Olsun
Toplam Hit: 8920 Toplam Mesaj: 71