

Turbo Pascal Windows 7 De Tam Ekran Varmi Acabilen
-
bizim daüdede bi tane psikopat hoca vardı,varsa yoksa pascal diyip dururdu.senin üni.yi merak ettim.hangi ünidesin hocam?
-
Uludağ ise şaşırmam:) bize de aynı işkenceyi yaşattılar :) ama o zaman 7 yoktu:) neyse hacı bulursan haber et bana da lazım :)
-
Mesaj torpedo_XL tarafindan 27 Ekim 2010 (Çarsamba) 23:11 tarihinde yazildi. dev pascal ı indir şuan 64bit win7 de sorunsuz kullanıyorum
-
pascal ha heyyyy gidi günler heeey :)
Toplam Hit: 3275 Toplam Mesaj: 15