Turizm Acente Scripti İstek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    network bunu yazdı
    CEO bunu yazdı

    .Net kolay dediysek bu kadarda bokunu çıkarmayın be hacı abi.

    Birisi mvc orta ölçekli hazır proje ister, birisi hazır yazılmış bahis sitesi ister.

    Madem bi projen var, her hedefin bir bedeli vardır.

    Üç beş birşeyleri gözden çıkarmadan kimse size yardım etmez böyle bir durumda..

     

    Sonuç olarak 1.000 TL'ye acente scripti satın aldım hocu.

    Eskiden bende senin gibi bu tarz işleri beleşe getirmeye çalışıyordum. Ama o işler öyle olmuyor malesef :))

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    network
    network's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    CEO bunu yazdı
    network bunu yazdı
    CEO bunu yazdı

    .Net kolay dediysek bu kadarda bokunu çıkarmayın be hacı abi.

    Birisi mvc orta ölçekli hazır proje ister, birisi hazır yazılmış bahis sitesi ister.

    Madem bi projen var, her hedefin bir bedeli vardır.

    Üç beş birşeyleri gözden çıkarmadan kimse size yardım etmez böyle bir durumda..

     

    Sonuç olarak 1.000 TL'ye acente scripti satın aldım hocu.

    Eskiden bende senin gibi bu tarz işleri beleşe getirmeye çalışıyordum. Ama o işler öyle olmuyor malesef :))

    Bak işte sen hala anlamamışsın :) 

    Benim elimde birçok bahis sitesi scripti var PHP ;) Benim istediğim gören duyan bilen var ise .NET de yapılmış hali idi . 

    Yok ise "stabil" veri çekebileceğim apı xml ws veya http bir yer idi ;) 

    Keşke ozmnlarda bana gelseydin sna yapartdım bu sistemi ;) otel ve uçuş bilgilerini çektiğin yerede para vermen gerekiyor manuel el ile girmiyorsan ;) 1000 tl sadece acente üyeliğin içindir birde kendi sistemleri için script hediye etmişler sana :) 

    Neyse ;) 

    Amaç beleşe getirmek değil sen bunu algılayamadın hala daha ;) 

    wearez işte da warez script arıyorum okdr neyi bu denli büyüttün bunu anlamadım ama :) 

     @edit: eskiden kelimesine sesli güldüm :) Ben 10 yıldır site veya masaüstü program yazıyorum yeterince eski mi? Warez de script kelimesi daha türememişti ozmanlar hatta warez bile yeni yeniydi ;) "eskiden" 

    Birde diğer konuya yazdıklarımı okumanı şiddetle tavsşye ederim :) 

     

    network tarafından 02/Tem/14 13:11 tarihinde düzenlenmiştir

    I Love Software , Software is a life...
Toplam Hit: 3837 Toplam Mesaj: 13