folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Türk-Arap Birliğinin Avantajı Nedir ?



Türk-Arap Birliğinin Avantajı Nedir ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Atillla bunu yazdı:
    -----------------------------

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

     


    -----------------------------

    sitenin yarısı akp=arap yalaması  aksama doğru düşerler seni ırkcı faşist bilmem neci


    -----------------------------
    bunu tayipçilere söylüyorum..25 mayıs dünya ekonomi birliğine tayyipcik israili ekonomi birligine girmesi için evet oyu kullanmıştır..yeri gelince van munit yeri gelince yes pls çi tayyipçiler :D


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Sanırım son gelişmeler bu tür yorumlara sebep oluyor. Benim görüşüme göre yüzümüzü batıya dönme olayı yanlış batılışalmanın ötesine gidemiyor. Yani tüketimini örnek alıp üretimini, pazarlamsını, siyasetini özümseyememizden kaynaklanan bir sorun var. Türkiye çok yönlü olmaya "mecburdur" Çünkü potansiyeli, ilişkileri, tarihi, kültürü, jeopolitik konumu bunu gerektiriyor. Araplarla ticaret yapmamızın nesi kötü? Bu Türkiyeyi araplaştırmaz. Amerikayı, İran'ı, Rusya'yı nasıl yapmıyorsa bizi de arap yapmaz. Kendimizi avrupa ve amerikayla sınırlandırmanın zararını en az 50 yıl gördük. Araplarla işbirliğinin haricinde Rusya'yla olan ilişkilerimizin ticaret hacmimizi farkediyor musunuz? Bunların hepsi birbriyle bağlantılı. Olay Araplar değil, çok yönlü dış politikamızla ilgilidir.


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KroBey
    KroBey's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2009
    Erkek

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    araplar denen çöl hayvanları, kişilik olarak köpekten farkı olmayan sefil bir ırktır. kültürleride gelenekleri de kendileri kadar sefildir, kusar gibi konuştukları dilleri insanın telafuzuna yakışmayan çirkinlikte aynen arabın bok rengi suratı kadar görmeye / duymaya değerdir.

    arap denen mahlukat-i kıptinin isyanlarının ihanetlerinin sorumluluğunu kesinlikle bu şuursuz hayvanda aramamak gerekir. Türklerin gerçek düşmanlarının kışkırtması ve öte yandan Türklerin köpeklerini idare etmekteki beceriksizliği buna yol açmıştır. Köpekten ne kadar dost olursa araplardanda ancak okadar dostluk beklemek , Türklere aşık olduklarını Türkler için ölüme gideceklerini söyleseler bile asla köpek oldukları gerçeğini akıldan çıkarmamak icap eder. 

    Bu mahlukatı serbest bırakırsak, gidip yahudinin amerikalının fransızın hatta rusun köpeği olacakları kaçınılmazdır, bu soysuzları kendi köpeğimiz yapmak düşmana bu enstrumanı kaptırmamak için ne gerekiyorsa yapılması, aracı olarak da arap dininin dibine kadar sömürülmesi milletimizin çıkarınadır. 

    En büyük yararları başkaları için bize havlamamaları olacak olan bu aşşağılık kavim, elbetteki asla Türk'e gerçek dost ya da müttefik olamayacaktır. Öte yandan AB ve batının şamar oğlanı haline getirdiği Türkiye nin bu cenahlara o kadar da yanlız ve çaresiz değiliz toplanıp dikiliriz karşınıza mesajını zayıfta olsa iletmesi taktire şayan bir durumdur. Yoksa tüm arap birliğini toplasan kendi yoluna kul etsen bile asla ve asla AB nin ekonomik ya da kültürel gücüyle kıyaslanamayacağı istatistiksel olarak açık ve nettir .

     


    -----------------------------

    İnsan mısın sen ?


    " Kro "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    araplardan adam cıkmaz bizda onlara katılırsak bizdende cıkmaz


    ftw
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Conquer
    Conquer's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    HighElf bunu yazdı:
    -----------------------------

    xzxz bunu yazdı:
    -----------------------------

    araplar denen çöl hayvanları, kişilik olarak köpekten farkı olmayan sefil bir ırktır. kültürleride gelenekleri de kendileri kadar sefildir, kusar gibi konuştukları dilleri insanın telafuzuna yakışmayan çirkinlikte aynen arabın bok rengi suratı kadar görmeye / duymaya değerdir.

    arap denen mahlukat-i kıptinin isyanlarının ihanetlerinin sorumluluğunu kesinlikle bu şuursuz hayvanda aramamak gerekir. Türklerin gerçek düşmanlarının kışkırtması ve öte yandan Türklerin köpeklerini idare etmekteki beceriksizliği buna yol açmıştır. Köpekten ne kadar dost olursa araplardanda ancak okadar dostluk beklemek , Türklere aşık olduklarını Türkler için ölüme gideceklerini söyleseler bile asla köpek oldukları gerçeğini akıldan çıkarmamak icap eder. 

    Bu mahlukatı serbest bırakırsak, gidip yahudinin amerikalının fransızın hatta rusun köpeği olacakları kaçınılmazdır, bu soysuzları kendi köpeğimiz yapmak düşmana bu enstrumanı kaptırmamak için ne gerekiyorsa yapılması, aracı olarak da arap dininin dibine kadar sömürülmesi milletimizin çıkarınadır. 

    En büyük yararları başkaları için bize havlamamaları olacak olan bu aşşağılık kavim, elbetteki asla Türk'e gerçek dost ya da müttefik olamayacaktır. Öte yandan AB ve batının şamar oğlanı haline getirdiği Türkiye nin bu cenahlara o kadar da yanlız ve çaresiz değiliz toplanıp dikiliriz karşınıza mesajını zayıfta olsa iletmesi taktire şayan bir durumdur. Yoksa tüm arap birliğini toplasan kendi yoluna kul etsen bile asla ve asla AB nin ekonomik ya da kültürel gücüyle kıyaslanamayacağı istatistiksel olarak açık ve nettir .

     


    -----------------------------

    ulan sitede hiç mi arap yok şikayet etsin şunu ...


    -----------------------------

    güzel kardesim HighElf, xzxz bence cok güzel yazmis,daha dogrusu senin anlaman icin araplarin nasil oldugunu izah etmeye calismis.

    belki ben bu kadar güzel aciklayamazdim :)

    sen türkiyede yasayipda,araplari tanidigini felanmi saniyorsun ? ya yurtdisinda tani,yada git araplari kendi ülkesinde tani..eminim hak vereceksin !

    araplar kadar pislik mahluklar cok fazla yok :)

     


    Hiçbir gerçek,bir şizofrenin yalanıyla başa çıkamaz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    InterestingMAN
    InterestingMAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2009
    Erkek

    Avantaj olarak ekonomi biraz iyiye doğru gider ve Türkiye şimdi olan dan daha fazla dış ülkelere söz geçirebilir.

    Dejavantaj olaraksa yeni bir dünya savaşının çıkması daha da yakın zaman da olur. Savaştan sonra da birlik denen birşey kalmaz ve en fazla bizim zararlı çıkacağımız da kesin.

    Benim bilgime göre arapların en büyük zaferleri osmanlıya ihanet ederek kendi bağımsız ülkelerini kurmuş olmalarıdır.

    Bu işin için de tek israil mi var sanıyorsun ?

    Petrol kaynakları da artık tükenmeye başladı, böyle bir birliğin olması en çok arapların işine gelir.

     

    Bana göre şuan bunların gündem de olması tamamen organize edilmiş bir oyun olmasıdır. Amerikanın isteği ile fethullahçılar düzenledi. Bu işin için de tayyip erdoğan da var, israil de var. İş birliği yapanların hepsinin işine gelir bu düzen.

Toplam Hit: 3097 Toplam Mesaj: 17