Türk Kızlarının Has Özellikleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Kızları güzel tarif eden bi yazı..HEr maddesi doğru birmaddede ben ekliyorum;

    *Bireysel olarak kendilerini hemcinslerinden faklı zannederler.

    Ben şu ana kadar farklıyım deyipte harbiden farklı olan kız görmedim,tanımadım..Fotokopi gibiler..


    Her Hakkım Saklıdır
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scream_vasiyet
    scream_vasiyet's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    kutlarım:Dçok ii anlatılmış

    açım diye ağlama marketleri yağmala xP
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengesiz
    dengesiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    genelleme yapamayız turk kızlarını hepsi bole diyemeyiz ama bu ozelliklerde baya kız var

    Doğru kişi olmak meselenin yarısıdır, diğer yarısı; doğru zamanda, doğru yerde, doğru kişilerle karşılaşmış olmanızdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    r3dros
    r3dros's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    poker bunu yazdı:
    -----------------------------
    1-) Brad Pitt, Leonardo Di Caprio,vs... gibi tanımadığı insanLara aşık oLurLar. 



    3-) Dış görünüşe değiL iç görünüşe önem werdikLerini söyLeyip karşıLarına çıkan iLk yakışıkLı we beyinsiz erkeğe aşık oLurLar.

    4-) OnLarın önem sırası aşağıdan yukarıya doorudur. Ayakkabının markası,pantoLonun markası,gömLeğin markası, beyin...

    5-) KendiLerini dünyanın en güzeL kızı zannederLer we bunu çewreye hissettirmeye çaLışırLar. 



    22-) "Ay arabeskmi dinLiyosun iiğğğğğğwweeeennnnçç" diyip biLgisayarLarında İbrahim TatLıses'in tüm aLbümLerini buLundururLar.

    23-) SeninLe mesLeğin,araban,okuLun,paran,ayakkabın vs gibi her şeyin için beraber oLabiLirLer. Karakterin we beynin hariç...



    25-) OkuL etekLerini kısaLtırLar.
    -----------------------------

    aynen katılıyorum...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nibble
    nibble's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    3-) Dış görünüşe değiL iç görünüşe önem werdikLerini söyLeyip karşıLarına çıkan iLk yakışıkLı we beyinsiz erkeğe aşık oLurLar.

     

    aha bu cok dogru işte

    valla yaz askı falandı ama ukraynalı bir sevgilim vardı harbiden onla yasadıım mutlulugu kimseyle yasamamıstım.Hala arada arar mesaj atar mail atar vs.Kız arkadasın oldumu diye bile sordu :| kapris,trip sıfır...seneye tekrar gelecek bakalım..özledim lan :|


    -----------------------------

    anasını satayım bi yaz aşkıda benim vardı rus. 10 numara güzel bi yengenizdi. ama harbi kızdı. güzelliğine rağmen trip kapris sıfırdı. o kızla yaşadıklarımdan sonra türk kızlarından soğudum. okuldaki sümüklülerin peşinden koşduğuma yanarım onca zaman. ben rusyadan bi kızla evlenmeyi bile düşünüyom a.q. tavsiye ederim.  

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    corelsnake
    corelsnake's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Bize Sapık derler ama kendileri bizden beterdir.
    Kız Yurtlarında olan bitenin haddi hesabı yoktur. Ki bizzat çekim ile şahit olduğum durumlar mevcuttur Aşırı coşkun tipler arkadaşlarımız :)

    Sapıklığa gelirsek Kütahya da okur iken kız arkadaşım bilgisayarımı karıştırırken 2 tane maceralı duygusal filmin olduğu dosyayı buldu :) (ki ben kendim koyduğum halde bulurken zorlanıyordum) bana pis sapık dedi bir iki hafta konuşmadı sonra herşey düzeldi gelzaman bu müstesna arkadaşımızın bilgisayrı bozuldu ve bana yapmam için getirildi. ve olay abi o makinede olan arşive halen daha sahip değilim :) hayvanlısından tut gayine kadar filmide fotosuda

    Şimdi kim daha sapık abi


    Önümden Yürüme Seni İzlemeye Bilirim, Arkamdan Yürüme Sana Yol Gösteremeye Bilirim, Yanımda Yürü ve Dostum Ol...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaRaTuM
    BaRaTuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    walla ole be usta helal iyi tariff

    Düşman isterseniz dostlarınızı geçmeye çalışınız. Dost isterseniz , bırakın , dostlarınız sizi geçsin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kotusirine
    kotusirine's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Dişi

    uyuyu bu yazıyı yazmak için çok uğraştınmı?

    o tip kızlar her yerde var genelde orta okul liseye gidiyolar okullu kardeşlerimiz,

    Özentili yaşamları napalım başkalarını yaşam tarzlarını kendilerine örnek almış

    Vaziyetteler hem cinsleri olarak bende utanıyorum.. ama naparsın

    Beni görseydiniz ole demezdiniz :p

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kanvegul
    kanvegul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    cok guzel bir yazi olmus helal olsun

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    ben snaa umut vermedimki haaaaaa eline saglikd

    Diriliş... /// Inadina Ofke Inadina INTIKAM
Toplam Hit: 5014 Toplam Mesaj: 22