folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Türk Knightonline Serverları Açılıyor !



Türk Knightonline Serverları Açılıyor !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    hoc neymis bu oyun ya nereye baksam knight online gidin hayat oyunu oynayin azcik


    Biz seninle farkinda olmadan ayri pencerelerden ayni yildizlara bakmaya devam edecegiz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wolfox
    wolfox's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    bu oyun degıl hastalık ben denedim bırakamıyorum

    Hak edeni hayatınıza... Hak etmeynin hayatına... SOKUN!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCky_Luke
    LuCky_Luke's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Ya Bi bırak ya Türk serverı ha :DDDDDDDD allam ya allah akıl fikir versin walla ne diyim siz açın ama o server a para bile verseler gelmem. Hem o kadar kolay değil açacağız açacağız diyorsunuzda bence Nah açarsınız.!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kith-Kanan
    Kith-Kanan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    Diesel bunu yazdı:



    Türk server'ının açılmasına gerek yok zaten server'i türkler işgal ettiler..


     




    3 farklı serverda kendi karaterim var bi başkasındada arkadaşın var o 4 serverin türklerin diilde ne oluyoki yoldan kimi çevirsen türk çıkıyo bazen sıkıldıımdan yabancı ayağına bile yatıyom konuşmalardan bıktıımdan :D

    *667* Neighbour Of Satan Born To Lose, Live To Win...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    taca
    taca's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    herkes KO da ki türklerden şikayetçi iken KOtürk açmaya gerek var mı acaba?


    Ayrıca türk den GM olmaz. bünyemize aykırı bu. Bi türk'e azıcık yetki verdin mi


    kendini bi şey zannediyo... bunun örnekleri mevcut. kesin tüm arkadaşları oyun da


    en güçlü kişiler olur. GM arkadaşları ve diğerleri diye bi ayrım olur kesin.


    hiç bi şekil de güvenmem türklere...


    ama fikir güzel...


     


    knight online 57 lvl buffer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kuzenkarizma
    kuzenkarizma's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    wolfox bunu yazdı:


    www.knightonlineworld.com adresinden oyunun kurulumun inidr aynı zamanda kendine kullanıcı adı ve parola al oyunu kurduktan sanra normal oyuna girer gibi başlıyor ama sağlam internet bağlantın olsun.... ama sana tavsiyem bu oyuna başlayana kadar kumara esrara kokaine içkiye başala daha iyi bela manyaklık sana kolay gelsin


    o dediğin sayfa acılmıyo baska yokmu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Exclusive
    Exclusive's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Ya kardesim bosbos sacma sapan işler yapma KO Turkiye server acmayı Ruyanda goruyorsun galiba.


    Server Acıcaz diyorsun daha Domainleri bile tescil etmemişsiniz Buda guzel :)


    KO Server Acman icin EA Games 25bin $ verip Emulatoru ve makinasını Alman lazım onlar sana Makinayi veriyorlar sana Sistemi hazır kuruyorlar Bunun icinde once bir şirket kurmanız lazım Powert Store'den yapılacak satıslar icin. Anlıcam siz anca ruya gorursunuz.


    Ha Ko Server acarsın Knypx yazdıgı illagel emulator ile evet olur bu Emulatorde


    1- sehirlerin bir cogu yok sadece bret ve pianayta 2 3 tane yaratık konmus o kadar


    2- Alan buyuleri yok ( magelerde 33 - 45 - 60 -70 ) buyuleri yok


    3- silah damagleri ayarlı degil


    4-komutları bilmiyosun ben sana bir kac soyleyim ogren :)


    yukarıdaki eksiklikleri ben tamamladım halletim buyulerı ekledim dersen bende sana kocaman bi Nahhhh derim :P


      /Notice     = Tum Server duyuru


      /invis        = Eger Account GM acc yani Plvl 1 ise gorunmez olursun Sadece GM ler seni gorur


     /kick <playernick> = nickli playeri banlar


    +monsumon <ID>   = Id yazab yere monterlerin ID yazarsın o ayaratık cıkart Orn : SQ ID = 119221 dir.


    +itemsuman <ID> = gene ID yazan yere itemin Id yazarsın o itemcıkar.


    ...


    daha bir suru var :) hayel ortamından cık


     


    Not: Bunlar site mite acarsa uye olmayın yalan cunku :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RoadMaster
    RoadMaster's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2003
    Erkek
    Exclusive bunu yazdı:



    Not: Bunlar site mite acarsa uye olmayın yalan cunku :)




    Bence sadece saçmalıyorsun.Evet emülatörde bazı sorunlar var ancak veritabanına bağlı sorunlar.bunlar çoktan halledildi.çok uzun süre içinde kodlamasıda dahil olmak olmak üzere herşeyiyle çok uğraşıldı.zaten nbunları söylemem gereksiz açılınca ciddi olduğumu anlarsınız
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCky_Luke
    LuCky_Luke's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Exclusive Kardeş çok güzel yazmışsın bende aynı fikirdeyim +sonsuz sana.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Exclusive
    Exclusive's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    RoadMaster Demişki ;


    Bence sadece saçmalıyorsun.Evet emülatörde bazı sorunlar var ancak veritabanına bağlı sorunlar.bunlar çoktan halledildi.çok uzun süre içinde kodlamasıda dahil olmak olmak üzere herşeyiyle çok uğraşıldı.zaten nbunları söylemem gereksiz açılınca ciddi olduğumu anlarsınız


    -----------------------------------------------------------------------------------


    Sana tek bir seylucem 5 gun sonra acılcak birsey icin daha domainleri tescil etmemişsiniz.( Sadece bırası sizin isinizin yalan olduguna beni inandırır)


     Sacmalıyan benmiyim yoksa senmisin bilmiyorum Turkiyede ilk KO server acmak icin cok ugrastım Sponsor Ayarladım makina hazırladık. Senin suanki kullandıgı emulatoru ben yaladım yuttum yeni bisiler olurmu olmas :) daha o emulatorde Exp. bile ayarlı degil Her lvl de kolay geliyor


    Tamam Actın diyelim :) Senin Acıcan Serverda Power Store Olmucak. Eger Powert Strore eklicem dersen ekliyemezsin knight-online.com.my adresinden lisans alman lazım bunun icinde şirket gostermen lazım. SQL e  2 Kod eklemek ile olmuyor bu .


    + Sana Sunları soylucem server actın diyelim guzel oynarız :)


    Dupe Autoloot KO acıcaksın ki Dupe en cok oldugu version :) 1097 :D client acıcaksın. bunları nasıl onluceksin. eger KE acarsan skill bugunu nasıl onluceksin :)


    yapman gereken cok sey var genede kolay gelsin

Toplam Hit: 7656 Toplam Mesaj: 21