Türk Lirası
-
morportakal bunu yazdı:
-----------------------------yunus emreli 200lüğü basmışlarmı.
biz yokuz, mal mülk ev bark da ne ki? diyen birini paraya basmaya utanmıcaklarmı acep?
-----------------------------
bence bu olayı protesto etmelisin hacı..bak şöyle yap;
sana 200tl geldiğinde yırt at(!) o parayı olurmu? hem böylece tepkini göstermiş olursun...nasıl fikir??? Cins.
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
ytl ilk çıktıgında gidip champion'dan ytl yaptırmıstım paralarımı :)
-----------------------------ulan taha gıda bakkalı'nı champion yaptın ya helal olsun :D
-
eline 200 tl geçen yaşadı para hatalı basılmış. koleksiyoncular arıyo elinizde varsa sakın harcamaya kalkmayın
İKİYÜZ yazısı ayrı olması gerekirken bitişik yazılmış haberlere bile çıktı.
-
kemalperk bunu yazdı:
-----------------------------eline 200 tl geçen yaşadı para hatalı basılmış. koleksiyoncular arıyo elinizde varsa sakın harcamaya kalkmayın
İKİYÜZ yazısı ayrı olması gerekirken bitişik yazılmış haberlere bile çıktı.
-----------------------------geri çekeceklerini mi düşünüyorsun ?
-
100 tl var arkadaş 200 bulmuş
-
demin markette gördüm sahte değilse ne dandik olmuş lan ufacık amk bunlarında üstünü karalarlar boşa masraf..bizim millete haram kardeşim herşey.. itele demir parayı gitsin.. kagıda yazık..
-
Atatürk resimleri ni hiç beğenmedim ytl ve eski tl dekiler gibi değil :/
-
15 ytl'em var. 10 tl getirene 15 ytl veriom :D
Şaka tabii :D
-
200 lüğü piyasaya vericeklerini sanmıyorum bankalar arası transferde falan kullanırlar büyük ihtimal.
-
Eski paraya alıştığımızdanmıdır nedir yeni paralar biraz garip geldi bana, euro ya benzemiş.
Kalpazanlar kolları sıvayacaklar.
