folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Turk Net Adsl Yeni Paket



Turk Net Adsl Yeni Paket

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    Az önce müşteri hizmetleri ile görüştüm liseli kızı koymuşlar 150 gb kotalı internet veriyoruz 60 lira diyor mubarek Bim de kontör satıyor sanki başka açıklama yok .)

    Gene size kaldık beyler ; bizim taahüt 27 şubatta dolmuş ttnet görmemiş gibi hemen 71 lira kesmiş yallı nomalde 55 kesiliyodu

    Şimdi ne yapıyoruz ttnet hattını kapattırmamız gerekiyor mu yoksa otomatik kapatılıyor mu ( hat sahibi değilim yeni hattı kendi üstüme alıcam )?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    selo-g
    selo-g's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek
    Tayga bunu yazdı

    Az önce müşteri hizmetleri ile görüştüm liseli kızı koymuşlar 150 gb kotalı internet veriyoruz 60 lira diyor mubarek Bim de kontör satıyor sanki başka açıklama yok .)

    Gene size kaldık beyler ; bizim taahüt 27 şubatta dolmuş ttnet görmemiş gibi hemen 71 lira kesmiş yallı nomalde 55 kesiliyodu

    Şimdi ne yapıyoruz ttnet hattını kapattırmamız gerekiyor mu yoksa otomatik kapatılıyor mu ( hat sahibi değilim yeni hattı kendi üstüme alıcam )?

     

    Hat kapanmaz hocam olduğu gibi devam eder. Sizin kapanması için başvuruda bulunmanız lazım

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Şimdi başvuruyorum, taahhütümde yoktu zaten. Çok iyi geldi. Bu kampanyayı herkese duyurmak lazım.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buber.
    wordros
    wordros's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    ne diyorsunuz arkadaşlar kullanılır mı ? kullanan bilgisi olanlar paylaşsında ona göre bizde faydalanalım


    alektamovikmovik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Herşey açık ve net. Adamlar taahhüt bile istemiyor. Diğerleri 2 sene taahhüt istiyor. Taahhüt istemeyen internet pakedi, hem de telefon sabit ücreti yok, bedava konuşma var ve de 150gb akk var. Daha ne olsun. Başvurumu yaptım.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Ben gecicemde su an kullandigim firma bi hatadan midir yoksa bilerek mi yapiyolar bilmiyorum akk uygulamiyolar bana o yuzden birakmak istemiyorum tek derdim su 16 mbite kadar kismi acaba baglatsam ne kadar hiz alirim bunu ogrenebilirmiyiz bi sekilde


  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    1.000 dakika ile yukarıda ki listede yer alan ülkelerin sabit telefon numaralarını arayabiliyorsunuz.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    1.000 dakika ile yukarıda ki listede yer alan ülkelerin sabit telefon numaralarını arayabiliyorsunuz.

    Doğruysa bu çok iyi.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    6 7 aydır turknet kullanıyorum ufak tefek sorunlar dışında bir sorun yaşamadım.

    hızı iyidir gayet memnunum.

    tek sıkıntmı müşteri hizmetleri :D adam seninle şöyle konuşuyor. " anladım abi. Allah razı olsun abi sağol abi, hallederiz abi sıkıntı yok abi " mod bu :D


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    olurda ttnete gidersen iz güncel fiyat listesi az önce 65tl ye çaktılar bana 


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
Toplam Hit: 4266 Toplam Mesaj: 25
turk net