Türk Olmak !
-
çok içli konuşmuş adam , ama neydim değil ne olacam demeli . Biz Türküz de memleketin %47 si amerikan mandasından yana, geri kalanın yarısından fazlası da ya etnik döküntü ya da komonist. Artık bu yarım adadanda atacaklar bizi zaten , elde avuçta kalmadı, ne kendimizden ne diğer Türklerden haberimiz var.
Şimdi çıkıp biri gene abartıyon diycek de neyi abartıyom ? Türk olmak canlı canlı kendi toprağına gömülmekmiş meğer ...
Toplam Hit: 2481 Toplam Mesaj: 12
