Türk Olmak !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek

    çok içli konuşmuş adam , ama neydim değil ne olacam demeli . Biz Türküz de memleketin %47 si amerikan mandasından yana, geri kalanın yarısından fazlası da ya etnik döküntü ya da komonist. Artık bu yarım adadanda atacaklar bizi zaten , elde avuçta kalmadı, ne kendimizden ne diğer Türklerden haberimiz var. 

    Şimdi çıkıp biri gene abartıyon diycek de neyi abartıyom ? Türk olmak canlı canlı kendi toprağına gömülmekmiş meğer ... 


    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 2481 Toplam Mesaj: 12