folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Türk Olmak Nedir?



Türk Olmak Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Thelordmax bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hep ara gazı, şişirme, laf ebeliği.. 2011i bitiriyoruz daha uzaya fırlatacak maytapımız yok. Sosyal durum desen yerlerde zaten...


    -----------------------------

    Evet her metrekaresinden bereket fışkıran topraklarda, Tüm avrupadan fazla bitki çeşitliliğmiz varken tohum üretiminin sınırlandırılması, yurt dısından kısır tohumların ithal edilmesi, Memleketimin dereleri yabancı sermayeye satılması, Kalkınmak için yabancı sermayeye ihtiyacımız olması. Bunların neresi şişirme neresi laf ebeliği, neresi aragazı. Millet gitti yerleşti uzaya biz kaldık gitmeyen dimi


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    diğer ırklara mensup olanlardan hiçbir farkı olmayan sikiştir.

     


    tabi lan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyakhacker
    manyakhacker's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    Trafikte birbirinizle hemen kavgaya tutuşursunuz.

    Birbirinizin karısına , kızına , şusuna busuna bakarsınız.

    Kahvehane köşelerinde ağızlardan küfür - argo eksik olmaz.

    Çocuklar bile birbirine kızarken ilk lafı ananı ile başlar - sokma ile biter.

     

    En ufak bir tartışmada herkes en haklı benim, kimse benim kadar haklı olamaz moduna girer .

    Millet birbirini tutmaz etmez. Sokakta kapkaça uğrayan bayan görseler , soyguna maruz kalan birisini görseler görmezden gelip kaçarlar.

    Köylüler birbirinin tarlasının sınırının taşları ile oynarlar.


    Fitne fesat düşünceler kol gezer.

    Ceza, Hukuk ve İdari Yargı Mahkemelerine 1998 yılında gelen toplam dava sayısı 4 milyon 101 bin 543 iken;

    2007 yılında 5 milyon 934 bin 915`e ulaştı.

     

    Bir kavramın birleştirici , birbirine zarar vermeyen , onurlu , gururlu gibi özellikleri barındırması lazım .

     

    Arkadaş Türk dediğin zaman ben çocukken

    delikanlı ,
    arkadaşını satmayan ,
    kimseye sataşmayan ,
    uyuşturucu kullanmayan ,
    kimsenin namusuna kötü gözle bakmayan ,
    fitne , fesat düşünmeyen,
    Anlayışlı ,
    olgun ,
    çalışkan ,
    birbirini tutan ,
    büyüğüne saygılı , küçüğüne sevgili davranan
    vb iyi türde özellikleri olan insanlar aklıma gelirdi.

     

    Açık söylüyüm arkadaşlar bu özellikleri olmadıktan sonra böyle türk olsan ne olur , kürt olsan ne olur , çerkez olsan ne olur , ingiliz olsan ne olur , alman olsan ne olur , hristiyan olsan ne olur ,   müslüman olsan ne olur.

    Bu özellikleri olmadıktan sonra  kökeni isterse bilmem ne olsun.

    Bir insanda bu tür iyi özellikler olmadıktan sonra Türklük gibi bu kavramların hiç bir anlamı yok.


     



     

     

     

     

     

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UzatmaNaciye
    UzatmaNaciye's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2011
    Erkek

    manyakhacker bunu yazdı:
    -----------------------------

    Trafikte birbirinizle hemen kavgaya tutuşursunuz.

    Birbirinizin karısına , kızına , şusuna busuna bakarsınız.

    Kahvehane köşelerinde ağızlardan küfür - argo eksik olmaz.

    Çocuklar bile birbirine kızarken ilk lafı ananı ile başlar - sokma ile biter.

     

    En ufak bir tartışmada herkes en haklı benim, kimse benim kadar haklı olamaz moduna girer .

    Millet birbirini tutmaz etmez. Sokakta kapkaça uğrayan bayan görseler , soyguna maruz kalan birisini görseler görmezden gelip kaçarlar.

    Köylüler birbirinin tarlasının sınırının taşları ile oynarlar.


    Fitne fesat düşünceler kol gezer.

    Ceza, Hukuk ve İdari Yargı Mahkemelerine 1998 yılında gelen toplam dava sayısı 4 milyon 101 bin 543 iken;

    2007 yılında 5 milyon 934 bin 915`e ulaştı.

     

    Bir kavramın birleştirici , birbirine zarar vermeyen , onurlu , gururlu gibi özellikleri barındırması lazım .

     

    Arkadaş Türk dediğin zaman ben çocukken

    delikanlı ,
    arkadaşını satmayan ,
    kimseye sataşmayan ,
    uyuşturucu kullanmayan ,
    kimsenin namusuna kötü gözle bakmayan ,
    fitne , fesat düşünmeyen,
    Anlayışlı ,
    olgun ,
    çalışkan ,
    birbirini tutan ,
    büyüğüne saygılı , küçüğüne sevgili davranan
    vb iyi türde özellikleri olan insanlar aklıma gelirdi.

     

    Açık söylüyüm arkadaşlar bu özellikleri olmadıktan sonra böyle türk olsan ne olur , kürt olsan ne olur , çerkez olsan ne olur , ingiliz olsan ne olur , alman olsan ne olur , hristiyan olsan ne olur ,   müslüman olsan ne olur.

    Bu özellikleri olmadıktan sonra  kökeni isterse bilmem ne olsun.

    Bir insanda bu tür iyi özellikler olmadıktan sonra Türklük gibi bu kavramların hiç bir anlamı yok.


      



     

     

     

     

     

     


    -----------------------------

    asıl böyle birileri var mı ki bize türklere laf ediyosun

Toplam Hit: 3216 Toplam Mesaj: 25