Türkçe Trance Parçalar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Onerebileceginiz radyolar varmi devamli trance calmayipta belli zamanlarda calan yani su radyo su saatlerde mukemmel tranceler caliyor diyebileceginiz?

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    sarkıların hepsi birbirinden güzel birbirinden daha trance parcalardır hepsini tek tek dinleminizi tavsiye ediyorum ;)

     

    http://www.youtube.com/watch?v=0FSldjsUa2c

    2.45 den sonra parcanın can alıcı noktaları baslar

     

    http://www.youtube.com/watch?v=Vwc2PMI6HQs&feature=player_embedded

    cidden güzel bir parca daha

    http://www.youtube.com/watch?v=R3UBNFMfj28

     

    can alıcı tüyleri diken diken yapan bir parca barky banlanmadan önce atmıstı bunu :(

     

    http://www.youtube.com/watch?v=Bg4fvUKJjHY

    armin

    http://www.youtube.com/watch?v=vfgnh7Thp-A&ob=av3n

    gine armin en saglam parcası bana göre.

     

    http://www.youtube.com/watch?v=vvykpPi5BD0&feature=relmfu

     

    hiç trance dinlememiş bi adama atacagınız ilk parca olsun ;)

     

    http://www.youtube.com/watch?v=Zn8EMUbi2k4

    vocal 

     

    http://www.youtube.com/watch?v=kebwTsRZ7bs&ob=av2e

     

    yuri kane  ;)

    ......
    By-alper  bro sen uplifting trance dinliosun benimde sevdigim bir türdür. bana göre o işin ustası arctic moondur.

     

     

    http://www.youtube.com/watch?v=5Z5na6kQUsU

     

    http://www.youtube.com/watch?v=-azCz1gfuhg

     

    http://www.youtube.com/watch?v=LogqEhZbSOc

     

    http://www.youtube.com/watch?v=lfVTHkAZ7JQ

     

    http://www.youtube.com/watch?v=k4YFohVlLD0&feature=related

     

    buda son güzel dinle bunu :)

     

    http://www.youtube.com/watch?v=ZDVYU2KmMqw&feature=share

     

    hadi hayırlı geceler.


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Türkçe sözleri yok ama, bir Türk tarafından yapılmış trance parça..

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=TmSiCz9oQSc

    Bir Not : Yılmaz ALTANHAN, yurtdışı DJ ler tarafından bayağı beğenilen birisidir...


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    tr parçalar için teşekkurler muridler :DDD


    Aslında hepimiz eksiğiz biraz Leylası olmayan mecnunlarız Ne sıcacık bir ismail abimiz var. Nede kötü zamanda Yanımızda olan İskender babamız Ne mahellemizi mahalle yapan Erdal bakkalımız ne her kapıyı açan yavuz abimiz nede bize doğru yolu gösteren dedemiz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek

    çizik


    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    tr parçalar için teşekkurler muridler :DDD


    -----------------------------

    dj tarkan dinle işte:D pişman olmayacagın bi dj aklıma baska dj de gelmio bizde trance yapan cok nadir adam var remix manyagıyız biz paso remix yapıoz :D dj KANTİK RULES:P:D:D:D:D:


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    tr parçalar için teşekkurler muridler :DDD


    -----------------------------

    ahaha :D

    Favori parçalarını rarlayıp, bi filehost'a atıp paylaşmak isteyen varsa seve seve indiririm :) (Türkçe değil)


    Altan naptın oğlum :|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    fatX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    tr parçalar için teşekkurler muridler :DDD


    -----------------------------

     

    ahaha :D

    Favori parçalarını rarlayıp, bi filehost'a atıp paylaşmak isteyen varsa seve seve indiririm :) (Türkçe değil)


    -----------------------------

    trance konularında vardı ögle bi kac tane upload gir arastır bak istiosan ki tbt deki trance konuları yani paylasılan müzikler tr de belkide cok az forumda vardır  10 kiş yoktuk ama paylastımız müzigin haddi hesamıda yoktu :D


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    the_behulder bunu yazdı:
    -----------------------------

    fatX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    tr parçalar için teşekkurler muridler :DDD


    -----------------------------

     

    ahaha :D

    Favori parçalarını rarlayıp, bi filehost'a atıp paylaşmak isteyen varsa seve seve indiririm :) (Türkçe değil)


    -----------------------------

    trance konularında vardı ögle bi kac tane upload gir arastır bak istiosan ki tbt deki trance konuları yani paylasılan müzikler tr de belkide cok az forumda vardır  10 kiş yoktuk ama paylastımız müzigin haddi hesamıda yoktu :D


    -----------------------------
    Ondan sonrada armin konserine gittik resim cekindik ama arkadaş hala gönderecek ...

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    KingOfTheAngel bunu yazdı:
    -----------------------------
    the_behulder bunu yazdı:
    -----------------------------

    fatX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    tr parçalar için teşekkurler muridler :DDD


    -----------------------------

     

    ahaha :D

    Favori parçalarını rarlayıp, bi filehost'a atıp paylaşmak isteyen varsa seve seve indiririm :) (Türkçe değil)


    -----------------------------

     

    trance konularında vardı ögle bi kac tane upload gir arastır bak istiosan ki tbt deki trance konuları yani paylasılan müzikler tr de belkide cok az forumda vardır  10 kiş yoktuk ama paylastımız müzigin haddi hesamıda yoktu :D


    -----------------------------
    Ondan sonrada armin konserine gittik resim cekindik ama arkadaş hala gönderecek ...

    -----------------------------

    :D:D:D:D lan wallaha geçende atıcaktım bulamadım seni msnde tamam dur upload ediorum hemen kızıon mk :D


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
Toplam Hit: 2911 Toplam Mesaj: 31