Türkiye: 4-2 :Estonya
-
adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Arda dallaması süper oynadı arkadaş :|
-----------------------------olum şimdi gs hayranları cıkıp ne dallama dıyon lan adama demesınler ?
-----------------------------
derler haklı olarak..ben fenerliyim ama ardaya ben de laf söyletmem
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Arda dallaması süper oynadı arkadaş :|
-----------------------------
ne dallama diyon la adama :D -
KayseriSporKenti
-
estonya maçının ve türkiyenin daima en iyi yıldızı şüphesiz ARDA TURAN
mükemmel bi yetenek acaba bu cocuk uzaydan mı geldi
tebrik ediyorum ardayı ve milli takımımızı bekle bizi bosna
-
adamgibi bunu yazdı:
-----------------------------HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Arda dallaması süper oynadı arkadaş :|
-----------------------------olum şimdi gs hayranları cıkıp ne dallama dıyon lan adama demesınler ?
-----------------------------şu ardadan az çekmedim hoca her kız hayran olurmu bi adama ya :E
-
arda :W
-
arda herzamanki gibi en iyiydi tuncayda ilerde etkili oldu attığı 2 golde bunun göstergesi sercanın ilerde çok iyi olcağını düşünüyorum güzel top getiriyor bitiricilik te var
hamit sakatlıklardan ötürü uzunzamandır milli forma giyemiyodu oynayamayışı bu yüzdendir.kazım gerçekten kötüydü konsantre olamamış belli...
Biz bu finallere gidicez bu güce sahibiz boşnakları ilk maçta yendik gene yenebiliriz...fatih hocam işini bilir -
alayına koruz beyler. panik yok...
-
Maçın yıldızı tabi ki tribün :| Kayseriiiii ıhhh ıhhh
-
Güzel
Toplam Hit: 5916 Toplam Mesaj: 47
