Türkiye Ab'ye Giriyor..
-
hacı 1 nisan geyiği yapacaksan konunun yeri genel değil geyik bölümü...
-
banlanan müritlere müjde türkiye ab girerse banlarınız açılır hadi hayırlı olsun =))
-
Ah bu seçim varya seçim :) internethaber falanda ztn hep akp ye hizmet ediyo şerefsizler
-
Ben yatıyorum
-
byhewal bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaslar Demeyin Oyleya Bende Avrupadayim ( Belcikada ) ne kadarda olsa ekmeklerini yiyoruz hergun ayiptir degilmi Hayirlisi olsun birakin ya
-----------------------------wayy.. ekmek derken kaymağı kastettin galiba hocam ;) hayırlı işler. afiyet olsun.
avrupa birliği muhabbetine bende inandım bi an..hatta mynete girip işin aslı astarı var mı diye baktım :) bu senede kaymak yiyemicez desene :P
-
komik..
-
başlık yanlış olmuş Ab türkiyeye giriyor olcaktı
-
Haberi okumadan anladım 1 nisan olduğunu. Bugün akşama kadar bunlarla uğraşırız artık. Ömrümde 1 nisan şakası yapmadım hiç. 1 nisanı çıkartanın ....
-
nah girer :)
-
Yavaş Girsin.
