Türkiye Uyutuluyor...
-
İran mührünü taşıyan silah dolu vagon inşaat malzemesi diye Kapıköy gümrüğünden hiç aranmadan buyur ediliyor. Gümrük mevzuatımıza göre vagondaki İran mührünün kırılıp, içinde beyan edildiği gibi inşaat malzemesi olup olmadığının kontrol edilip Türk Gümrüğü mühürünün vurulup Türkiye'ye girmesine müsaade edilmesi gerekirdi.
Van Kapıköy Gümrüğünde İran mührü kırılmadan yurda giren silah yüklü vagon, tamamen tesadüfi olarak Bingöl yakınlarında patlamadan dolayı devrildikten sonra, yükünün inşaat malzemesi değil, silah olduğu anlaşılıyor. Aradan kaç gün geçti Gümrüklerden sorumlu yüzer gezen Bakan'dan çıt yok. Böyle bir skandal bir başka ülkede olsa Bakan anında istifa ederdi. Bizim Bakan istifayı bir kenara bırakın liste derdine düşmüş ki, ortaya çıkan silahtan falan haberi bile yok. Oysa aynı Bakan gezmekten fırsat bulup Türkiye'de olunca bazen şov olsun diye gümrük kapılarında köpeklerle poz verirdi. Türkiye'yi havaya uçuracak silah dolu vagon yakalanıyor. Birinci derecede Bakan Tüzmen sorumlu ve ortada yok.basınada bu silahlarla ilgili en ufak açıklamayı yasakladılar sanırım hükümet ve tüzmen konuyu çok iyi rafa kaldırdılar
fakat;
BU SİLAHLAR NEYİN NESİYDİ?
PKK'YA GELDİĞİ MALUM FAKAT AMERİKANIN PARMAĞI NE DERECEDE BU KONUDA?
-
peh peh peh iran&amerika senaryo süper alşksflasd
-
iran mühürü sahte de olabilir?
-
FeraGaTT bunu yazdı:
-----------------------------
iran mühürü sahte de olabilir?
-----------------------------
peki gümrükden geçiş ? gümrük elemanları satılmış,bakan satılmış alayı satılmış ozaman :S ... -
derin bişiy hoca kurtlar vadisi o konuyada el atar asdasdas bekleyelim eylül ayını :P
-
etrafımdaki bir kaç insan sırf bu olayda sorumlu tüzmen oldugu için ve yeniden aday oldugu için akp'ye oy atmayacaklar...tüzmen o defile senin bu defile benim geziyor...mısırda geziyor seyehat ediyor...türkiye neyapıyor hala uyuyor...
-
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
peki gümrükden geçiş ? gümrük elemanları satılmış,bakan satılmış alayı satılmış ozaman :S ...
-----------------------------abi akp zaten satılmış.. ama gümrük elemanları hakkında kesin bişey söyleyemem. cnkü adamlar iranın mühürünü tanımıyolar ki sahte mi gercek mi anlasınlar..
-
FeraGaTT bunu yazdı:
-----------------------------lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
peki gümrükden geçiş ? gümrük elemanları satılmış,bakan satılmış alayı satılmış ozaman :S ...
-----------------------------abi akp zaten satılmış.. ama gümrük elemanları hakkında kesin bişey söyleyemem. cnkü adamlar iranın mühürünü tanımıyolar ki sahte mi gercek mi anlasınlar..
-----------------------------
aga gümrük çalışanı bu bilmesi gerekmiyormu :D garip senin dediğin :D -
lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
aga gümrük çalışanı bu bilmesi gerekmiyormu :D garip senin dediğin :D
-----------------------------abi bilmesi gerekiyo da biliyo mu acaba? ben pek sanmıyorum..
-
FeraGaTT bunu yazdı:
-----------------------------lordvader89 bunu yazdı:
-----------------------------
aga gümrük çalışanı bu bilmesi gerekmiyormu :D garip senin dediğin :D
-----------------------------abi bilmesi gerekiyo da biliyo mu acaba? ben pek sanmıyorum..
-----------------------------
sende haklısın be aga :D bakanın kesin uzaktan falan akrabasıdır yada öle biş tanıdıgıdır a.q adam bilse nolur bilmese nolur bakan tanıdıgı var :D yazık a.q ya :D -
Beynimiz sagir oda senaryolarıyla doldu :D mühür büyük ihtimal sahte o konuşan 4 pkk lı nın söylediğine göre amerikan stratejisi olabilir ilk mesaj doğru olsa abd-iran işbirliği olsa bunlar bi soğuk savaş içersinde olmazdı diye düşünüorm ben yada iran + suriye balyoz operasyonunu desteklemezdi :)
büyük ihtimal abd nin işi yunanistandan romen treni kaçırtan bunuda yapar heral. Valla gümrüklere fazla dayanmayın çoğu gayet namuslu insanlar gümrük görevlisini iran a veriyorlarsada heralde mührü hakkında bilgi veriyolardır satılmış şüphesi yok abd orjinallemiş olabilir zor bişemi?
al sagir oda senaryosu :D
