Türkiye Ve Ortadoğuya Bir Bakış
-
fistan diplomat felan olacam ülkeyi kurtaracam dediğinde çok taşağa almıştım kusura bakma :) hakaten yapabilecek bir duruş var sende bu topicte anladım
-
:D saol
-
irakta ki kukla hükümet ve kerkük musul gibi türkmenlerimizin yogun oldugu bölgelerin büyük bir hizla kürt nüfusuna aktarilmasi..
yillardir tamam halletcez..valla halletcez ayaklarina yatip bizim pkk cikarmasi yapmamizi engellemeleri...ikidebir türkiye bizim dostumuz deyip sonrada washingtonda arkamizdan üclü isler cevirmeleri..irakta bazi komutanlarimiza yapilan muameleler..bunlarin hepsi yakında patlak verecek bir olumsuzluga isarettir..kendi kaynaklarini en son plana birakarak diger ülkelerin kaynaklarini kullanmak icin ellerinden gelen herseyi yapiyor..kendi kurgulariyla sansasyonlar yaratarak oraya buraya demokrasi lazim bu böyle olmaz diyerek asker cikariyor..sonrada meyvesini yiyor..adamlar kitalararasi resmen istila yapiyor..
Dikkat edersek amerika dünyada söyle bir bakıyor afganistanda karisiklik var..askerlerle seriat isteyenler kapisiyor...amerika hemen oraya zipliyor..ıraka bakıyor..sunni sii catismaslari ve saddam rejiminin getirdigi karisiklari görüyor..hemen ırak a zipliyor...
simdi catisma nerelerde var...?türkiyede mi? yok ama daha büyüyügünü cikartarak yakında bizim tepemize ziplarlarsa hic sasmicam..bu böyle olmaz..herseyi kabul edemeyiz..sert bir tavir sergilemeliyiz..yoksa sonumuzu zaten görüyoruz..
eyvallah fistan yazin icin tsk.. -
Türkiye süper güç olsaydı, Amerikanın yaptıklarını yapardı. Bu o gücü tutmaya çalışmakla ilgili bir şey. Bunun bi anda karışıklığı görüp girmekle ilgili olduğunu düşünmüyorum, bizzat karışıklığı onlar yaratıyor. Bu da bahane sunuyor onlara.
-
evet zaten amerika zaten kücük bir ates ariyor bir parilti ariyor..yangini cikarmakta onlara kaliyor demek istedigim buydu...
80 yillarin super güc baslangici amerikaya gecti....Dikkat et bak pkk 80 li yillarda ortaya cikti..buda bir paralel..komünizm ve milliyetcileri karsi karsiya getirmek karisiklik cikarmak..tamda onlarin isi yani.. -
pkk, amerikadan çok avrupanın desteklediği bi oluşumdur. Pkk hem solcu hemde milliyetçi bir oluşum olmasıyla halktan çok büyük destek aldı. Pkk aslında tamamen yanlış devlet politikasının sonucudur, tek suç yurtdışında değil. Devlet oraları pek siklemedi ve siklememeye devam ediyor. Adamların ne çektiğini ben tahmin bile edemiyorum. Doğru devlet politikasıyla oralar çok rahat kansız bi şekilde düzeltilir.
-
fistan hojam şu imzanı sil bea..yazdıklarınla imzan uyuşmuyor:P
-
tabi ki canım tek suc karsi tarafta degil..elbetteki yanlis politika dahada agir basiyor..özellikle amerika kicini yirtsin tr iyi bir politika sergilemis olsaydi su an bu sekilde ugrasmiyor olurduk..devlet verimli topraga yatirim yapti verimsizlere ugramadi bile..vatandas hedefli politika yerine bölge hedefli politikalar bu duruma getirdi zaten..orda hala daha türkiyede yasadigini bilmeyen insanlar var..kötü bir durum yani..say say bitmez..toplu bir olusum sergileyip sinirlarimizin hizasinda gelistirici politika lazim iken tamamen ayirici ve adam kayirma politikalarida dıs devletlerin bize daha cok art niyeli yaklasmasina sebebiyet veriyor..
evet katiliyorum simdi oralara el atilsa kalkindirilsa birseylerin düzelecegine inaniyorum..yol yaptirilmasina karsi cikan zihniyetler mevcutmus onlari eze eze birseyler yapilmasi gerek..yani hem gec kaldik hemde kalmadik gibi bir durumdayiz..
Toplam Hit: 3126 Toplam Mesaj: 29
