folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Türkiye Ve Ortadoğuya Bir Bakış



Türkiye Ve Ortadoğuya Bir Bakış

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    fistan diplomat felan olacam ülkeyi kurtaracam dediğinde çok taşağa almıştım kusura bakma :) hakaten yapabilecek bir duruş var sende bu topicte anladım

    kendinize ayığ olunuz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    :D saol

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    irakta ki kukla hükümet ve kerkük musul gibi türkmenlerimizin yogun oldugu bölgelerin büyük bir hizla kürt nüfusuna aktarilmasi..
    yillardir tamam halletcez..valla halletcez ayaklarina yatip bizim pkk cikarmasi yapmamizi engellemeleri...ikidebir türkiye bizim dostumuz deyip sonrada washingtonda arkamizdan üclü isler cevirmeleri..irakta bazi komutanlarimiza yapilan muameleler..bunlarin hepsi yakında patlak verecek bir olumsuzluga isarettir..kendi kaynaklarini en son plana birakarak diger ülkelerin kaynaklarini kullanmak icin ellerinden gelen herseyi yapiyor..kendi kurgulariyla sansasyonlar yaratarak oraya buraya demokrasi lazim bu böyle olmaz diyerek asker cikariyor..sonrada meyvesini yiyor..adamlar kitalararasi resmen istila yapiyor..
    Dikkat edersek amerika dünyada söyle bir bakıyor afganistanda karisiklik var..askerlerle seriat isteyenler kapisiyor...amerika hemen oraya zipliyor..ıraka bakıyor..sunni sii catismaslari ve saddam rejiminin getirdigi karisiklari görüyor..hemen ırak a zipliyor...
    simdi catisma nerelerde var...?türkiyede mi? yok ama daha büyüyügünü cikartarak yakında bizim tepemize ziplarlarsa hic sasmicam..bu böyle olmaz..herseyi kabul edemeyiz..sert bir tavir sergilemeliyiz..yoksa sonumuzu zaten görüyoruz..
    eyvallah fistan yazin icin tsk..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    Türkiye süper güç olsaydı, Amerikanın yaptıklarını yapardı. Bu o gücü tutmaya çalışmakla ilgili bir şey. Bunun bi anda karışıklığı görüp girmekle ilgili olduğunu düşünmüyorum, bizzat karışıklığı onlar yaratıyor. Bu da bahane sunuyor onlara.

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    evet zaten amerika zaten kücük bir ates ariyor bir parilti ariyor..yangini cikarmakta onlara kaliyor demek istedigim buydu...
    80 yillarin super güc baslangici amerikaya gecti....Dikkat et bak pkk 80 li yillarda ortaya cikti..buda bir paralel..komünizm ve milliyetcileri karsi karsiya getirmek karisiklik cikarmak..tamda onlarin isi yani..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    pkk, amerikadan çok avrupanın desteklediği bi oluşumdur. Pkk hem solcu hemde milliyetçi bir oluşum olmasıyla halktan çok büyük destek aldı. Pkk aslında tamamen yanlış devlet politikasının sonucudur, tek suç yurtdışında değil. Devlet oraları pek siklemedi ve siklememeye devam ediyor. Adamların ne çektiğini ben tahmin bile edemiyorum. Doğru devlet politikasıyla oralar çok rahat kansız bi şekilde düzeltilir.

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Delegado_Zero
    Delegado_Zero's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    fistan hojam şu imzanı sil bea..yazdıklarınla imzan uyuşmuyor:P
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    tabi ki canım tek suc karsi tarafta degil..elbetteki yanlis politika dahada agir basiyor..özellikle amerika kicini yirtsin tr iyi bir politika sergilemis olsaydi su an bu sekilde ugrasmiyor olurduk..devlet verimli topraga yatirim yapti verimsizlere ugramadi bile..vatandas hedefli politika yerine bölge hedefli politikalar bu duruma getirdi zaten..orda hala daha türkiyede yasadigini bilmeyen insanlar var..kötü bir durum yani..say say bitmez..toplu bir olusum sergileyip sinirlarimizin hizasinda gelistirici politika lazim iken tamamen ayirici ve adam kayirma politikalarida dıs devletlerin bize daha cok art niyeli yaklasmasina sebebiyet veriyor..
    evet katiliyorum simdi oralara el atilsa kalkindirilsa birseylerin düzelecegine inaniyorum..yol yaptirilmasina karsi cikan zihniyetler mevcutmus onlari eze eze birseyler yapilmasi gerek..yani hem gec kaldik hemde kalmadik gibi bir durumdayiz..
Toplam Hit: 3126 Toplam Mesaj: 29