folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Türkiyedeki İnternet Hızı



Türkiyedeki İnternet Hızı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

     Yaf geçen kafama esti. Dedim telekomun sitesini gezeyim. G.shdsl olan bağlantısına girdim. upload ve download miktarları aynı olanların fiyatları faiş şekilde yüksek. 2 mbit olana baktım 348 liraydı. Vaşş anam dedim. Eve böyle bir hat çeksem ay sonunu getiremem. Gerçi upload sırf server'lar için. Bende dedim ulayn eve bi server atayım :D fantazi olsun her neyse. Baktm telekomda fiyatlar pahalı ( bana göre ) ki metro ethernet diye birşey gördüm dedim ona gireyim bakayım. Ona hiç bakmaz olaydım. 1 gbit hat gözüme takıldı çünki. 1 gbit hat en son baktığımda 48 bin liraydı :D 5 mbit ise 5 binlira ydı. Dedim Telekom tekelcidir belki pahalıya satar. Tr-net vs datacenter fiyatlarına baktım. 2 mbit hat 380-400 lira. Quiknet - tellcom ile görüştüm. Adam dediki g.shdsl hizmetini bağlantı masrafları ( yeri kaz kablo döşe amuda kalk yemek ye vs.. ) hariç aylık 600-650 lira civarında. Vaşş dedim gene kapadım teli

    Peki hocam. Yurt dışını baz aldığımızda bu fiyat daha ucuz türkiye'de neden bu kadar pahalı ve adsl ile vdsl hatlarında upload sınırlaması var ? Yurt dışında da upload sınırlaması varmı acaba.o kadar detaylı bilgim yok malesf

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------

     Yaf geçen kafama esti. Dedim telekomun sitesini gezeyim. G.shdsl olan bağlantısına girdim. upload ve download miktarları aynı olanların fiyatları faiş şekilde yüksek. 2 mbit olana baktım 348 liraydı. Vaşş anam dedim. Eve böyle bir hat çeksem ay sonunu getiremem. Gerçi upload sırf server'lar için. Bende dedim ulayn eve bi server atayım :D fantazi olsun her neyse. Baktm telekomda fiyatlar pahalı ( bana göre ) ki metro ethernet diye birşey gördüm dedim ona gireyim bakayım. Ona hiç bakmaz olaydım. 1 gbit hat gözüme takıldı çünki. 1 gbit hat en son baktığımda 48 bin liraydı :D 5 mbit ise 5 binlira ydı. Dedim Telekom tekelcidir belki pahalıya satar. Tr-net vs datacenter fiyatlarına baktım. 2 mbit hat 380-400 lira. Quiknet - tellcom ile görüştüm. Adam dediki g.shdsl hizmetini bağlantı masrafları ( yeri kaz kablo döşe amuda kalk yemek ye vs.. ) hariç aylık 600-650 lira civarında. Vaşş dedim gene kapadım teli

    Peki hocam. Yurt dışını baz aldığımızda bu fiyat daha ucuz türkiye'de neden bu kadar pahalı ve adsl ile vdsl hatlarında upload sınırlaması var ? Yurt dışında da upload sınırlaması varmı acaba.o kadar detaylı bilgim yok malesf


    -----------------------------

    evet ya 25 kb çok az en fazla 30 kb gördüm aslında download kb la upload kb aynı olması lazım..

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------
    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------

     Yaf geçen kafama esti. Dedim telekomun sitesini gezeyim. G.shdsl olan bağlantısına girdim. upload ve download miktarları aynı olanların fiyatları faiş şekilde yüksek. 2 mbit olana baktım 348 liraydı. Vaşş anam dedim. Eve böyle bir hat çeksem ay sonunu getiremem. Gerçi upload sırf server'lar için. Bende dedim ulayn eve bi server atayım :D fantazi olsun her neyse. Baktm telekomda fiyatlar pahalı ( bana göre ) ki metro ethernet diye birşey gördüm dedim ona gireyim bakayım. Ona hiç bakmaz olaydım. 1 gbit hat gözüme takıldı çünki. 1 gbit hat en son baktığımda 48 bin liraydı :D 5 mbit ise 5 binlira ydı. Dedim Telekom tekelcidir belki pahalıya satar. Tr-net vs datacenter fiyatlarına baktım. 2 mbit hat 380-400 lira. Quiknet - tellcom ile görüştüm. Adam dediki g.shdsl hizmetini bağlantı masrafları ( yeri kaz kablo döşe amuda kalk yemek ye vs.. ) hariç aylık 600-650 lira civarında. Vaşş dedim gene kapadım teli

    Peki hocam. Yurt dışını baz aldığımızda bu fiyat daha ucuz türkiye'de neden bu kadar pahalı ve adsl ile vdsl hatlarında upload sınırlaması var ? Yurt dışında da upload sınırlaması varmı acaba.o kadar detaylı bilgim yok malesf


    -----------------------------

    evet ya 25 kb çok az en fazla 30 kb gördüm aslında download kb la upload kb aynı olması lazım..

    -----------------------------

    Bu sefer herkes server'culuk oynar diyemi yapmıyrolar acaba.. Bu işide ticarete döküyorlar çünki. 2 mbit hattım olsa up down aynı. eve ticari amaçlı olmasa da bi server vs bişe yaparım yani. Sabit İP alarak

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    uydunet .  ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    Şu anda Internet hizmetinde Türkiye olarak dünya sıralamasının çok çok altındayız

    Burada da dünyadaki internet hizmetleri ve fiyatları yazıyor sizinle paylaşayım dedim

    Japonya 100 Mbit 22$ = 28 lira
    İsveç 100 Mbit 43$ = 54 lira
    Fransa 20 Mbit 35$ = 30 lira
    Almanya 16 Mbit 36$= 45 lira
    Hong Kong 10 Mbit 16$ = 20 lira
    Singapur 10 Mbit 48$= 60 lira
    Kanada 10 Mbit 56$= 70 lira
    İngiltere 0.5 Mbit 19$
    İtalya 4 Mbit 48$= 60 lira
    ABD 1.5Mbit 13$= 16 lira
    Sri Lanka 2 Mbit 68$= 85 lira
    Finlandiya 1 Mbit 35$= 44 lira
    İspanya 1 Mbit 45$= 56 lira
    Brezilya 0.5 Mbit 36$= 45 lira
    Arjantin 0.5 Mbit 45$= 56 lira
    Türkiye 4 Mbit 88$= 110! Lira...

    Bu fiyatların yanında Fransa parklarda, bahçelerde vb. yerlerde 8 Mbit wireless ı bedava olarak veriyor!


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Su anda hen iyi hızmet ve en avantaslı olan bence :

    http://www.dokuzdoksandokuz.com/quiknet/ucretlendirme.aspx

     

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------
    uydunet .  ...
    -----------------------------

    harbidenmi 

     

     

    @bu japonyadaki hız nasıl bişey acaba biri bişeyle kıyaslayabilirmi 


    kontra bisiklet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Fuzulli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Su anda hen iyi hızmet ve en avantaslı olan bence :

    http://www.dokuzdoksandokuz.com/quiknet/ucretlendirme.aspx

     

     


    -----------------------------

     

    toplu konutlara veriliyor. bıraktım mahalleyi sokakları. merkez caddelere bilevermiyorlar

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Blue_moon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şu anda Internet hizmetinde Türkiye olarak dünya sıralamasının çok çok altındayız

    Burada da dünyadaki internet hizmetleri ve fiyatları yazıyor sizinle paylaşayım dedim

    Japonya 100 Mbit 22$ = 28 lira
    İsveç 100 Mbit 43$ = 54 lira
    Fransa 20 Mbit 35$ = 30 lira
    Almanya 16 Mbit 36$= 45 lira
    Hong Kong 10 Mbit 16$ = 20 lira
    Singapur 10 Mbit 48$= 60 lira
    Kanada 10 Mbit 56$= 70 lira
    İngiltere 0.5 Mbit 19$
    İtalya 4 Mbit 48$= 60 lira
    ABD 1.5Mbit 13$= 16 lira
    Sri Lanka 2 Mbit 68$= 85 lira
    Finlandiya 1 Mbit 35$= 44 lira
    İspanya 1 Mbit 45$= 56 lira
    Brezilya 0.5 Mbit 36$= 45 lira
    Arjantin 0.5 Mbit 45$= 56 lira
    Türkiye 4 Mbit 88$= 110! Lira...

    Bu fiyatların yanında Fransa parklarda, bahçelerde vb. yerlerde 8 Mbit wireless ı bedava olarak veriyor!


    -----------------------------

    peki hocam up miktarlarıda aynımı 100/100 mü

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Salu3
    Salu3's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    quick net'i kullanan var mı aramızda ?

    Tren odun seçmez hacı abi...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------
    Blue_moon bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    peki hocam up miktarlarıda aynımı 100/100 mü


    -----------------------------

     

    hocam bunlar download hızları o ülkelerin upload sistemlerini bilmiyorum :S 


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
Toplam Hit: 5187 Toplam Mesaj: 22