Türkiyeli Nüfus Adayı Terketmeliymiş
-
bu işler hep provöke sözler. milleti tahrik etmek için oynanan oyunlar. tuzağa düşmemek lazım.
-
burada Türkiyeliyi sevmeyen bir tane bile Kıbrıslı tanımadım. bende buraya ilk gelirken ön yargı ile gelmiştim banada
dediler ki onlar Türkiyelileeri sevmiyorlar dışlıyorlar halbuki öyle birşey yok akıılları çıkıyo neredeyse türkiye için. fakat
şuda var Türkiyelilerden çok çekiniyolar 2 tane Türkiyeli öğrenci çok rahat 10 tane Kıbrıslı öğrenciye kafa tutar ve
aralarından sağlamda çıkar. Türkiyelilerden cekinmelerinin nedeni ise Türkiyelilerin adaya yerleştiginden beri
adada daha önceden hiç olmayan hırsızlık tecavüz ve kavgaların peydah olması. bundan dolayı Türkiyelilerle diyolog
kurmaya cekiniyorlar. yoksa bütün Kıbrıslılar çok iyi niyetli ve gerçekten hiç kötülük barındırmayan insanlar
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------Türkiyelilerin adaya yerleştiginden beri
adada daha önceden hiç olmayan hırsızlık tecavüz ve kavgaların peydah olması. bundan dolayı Türkiyelilerle diyolog
kurmaya cekiniyorlar.
-----------------------------Hiç sorma. Bi kaç kişiyi dinledım de kıbrıslı Türkler bizden nefret etselerde haklılar dedım
-
MeTaLLiCaLi bunu yazdı:
-----------------------------
Rum hükümet sözcüsü: "Yerleşikler konusu bir savaş suçudur, Kıbrıs sorunuyla birlikte çözülmelidir. Türkiyeli nüfus adayı terketmelidir" <= Babasının adası sanki...
Rumlar KKTC' de 180 binden fazla Türkiye kökenlinin bulunduğunu söylüyorlarmış,halbuki 2006 yılında yapılan sayımda 43 bin kişi olduğu tesbit edilmiş..Eczanelerde kaşıntıya iyi gelen bir ilaç yok sanırım onların orda..Neyse biz gerçek haritamızı çizelim arkadaşlar;
-----------------------------
zamanında sileceklerdi yarım bırakmayacaklardı işlerini bu tür konuşmalar hiç olmazdı GERÇEK HARİTA BÖYLE -
yakintakip bunu yazdı:
-----------------------------
seadog bunu yazdı:
-----------------------------Türkiyelilerin adaya yerleştiginden beri
adada daha önceden hiç olmayan hırsızlık tecavüz ve kavgaların peydah olması. bundan dolayı Türkiyelilerle diyolog
kurmaya cekiniyorlar.
-----------------------------Hiç sorma. Bi kaç kişiyi dinledım de kıbrıslı Türkler bizden nefret etselerde haklılar dedım
-----------------------------hoca aynen öle ya kıbrıslılar çok çekiniyolar bizden sadece gencleri deil yetişkinleri bile buradaki türk öğrencilerden
çekiniyolar.
-
Asker çekilsin, birtek türk bırakmamamcasına katliama başlar ...
-
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------
Asker çekilsin, birtek türk bırakmamamcasına katliama başlar ...
-----------------------------
çok doğru çünki dünyadaki sayılı şerefsiz milletlerin başında geliyor bu rumlar -
İt ürer kervan yürür...
-
seneye lefkeye gidecem bi çıkarsınlar aq sikerim alayını şerefsizim.
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
seneye lefkeye gidecem bi çıkarsınlar aq sikerim alayını şerefsizim.
-----------------------------okumaya mı geleceksin lefkeye??
