folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Turklerin Yardim Tarzi ....Hacked



Turklerin Yardim Tarzi ....Hacked

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    zonede isko kayıtlarına şöyle bi bak..hacklediği sitelere bak sonra..sonra git davs nedir öğren..ondan sonra yine iskonun hacklediği sitelere bak anlıcaksın ;)
    -----------------------------------------------------------------------
    ben davs'ın ne demek olduunu biliorum sen rahat ol o zmn sende bi kaç tane davs yapta görelim : ) , yani sırf adam davs ı kullanıo diemi bu kadar tepki : )

    dont think twice its all right
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    İsko microsoft'u hacklemişmiş isteseymiş bill gates'den milyon dolarlar alırmışmışta Türkiye için almamışmış herşey vatan içinmişmiş baya mışlar geçti ne ise:) Herkes biliyo iskoyu konuşmaya gerek yok!

    ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Yaw _NEO_ miş li konuşuyorsun bana mı öyle geldi..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    yazılarımı sonuna kadar okusan anlardın hoca:)iskopitx"in zone-h de birinci olması türkiyenin adını duyurmak oluyormuş

    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ulen bu lamer biraktım site heykelemyi diodu

    çocuktum,büyüdüm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lost_dream
    lost_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek
    haftasonu olunca gazeteler haber sıkıntısı çeker malum
    sayfa dolduralım hesabı
    :)

    Tüneli kaçmak içinmi kazmışlar
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    yaw hajılar tmm bu herif lamer ama yabancılar bundan da lamer.. adam hackleyince yabancılar büyük biri sanıyo bunu.. türkler hackledi bizi diyolar.. bu açıdan bakarsak güzsel bence adımızı duyuruyo..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    yeter bee bıktım bu iskodan allahın lameri ne diyor yok hackledim ulan davlsa site hacklemek oluyotsa bende ögreneyim kiimmiş o babam yaşında adam millete gelif laf atıyotr yaşında utansın ama bigün cezasını ceker bende bazı logları avr onlar verince bakalım en oalcak göt bigi kalacak isko dünyada 1 numaraymış nasıl sahtekar oldugunu yakında göreceksiniz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    iskoyu ben de sevmem ama adama iki de bir de laf atıp durmayın...
    bilen de laf atıyo bilmeyen de...
    fso bilen de laf atıyo bilmeyen de.msn hack diye başlık açan da,lamerlik yapan da..
    isko lameri kadar olamayanlar bile onnu hakkında yazıyo...
    yeter bu adamın bi yerlerini kaldırmayın...

    NOT:İSKOYU SEVMEM
Toplam Hit: 2387 Toplam Mesaj: 20