Tv Alıcaz Güncel Tavsiyesi Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    hallederi_55 bunu yazdı

    Televizyon icin gezerken birileri soylemisti. Vestel ledler 7500 saat dayanir digerleri 10000 saat dayanir demisti. Hic bisey bilmesem bile vestele para vermezdim hatta vestele cebimde bir kurus olsun yere atarim vestele vermem. Hic malini kullanmadigim halde bende bu kadar nefret uyandiran baska bir markada yoktur.

    Gittim bugün baktım Vestel 4k lı cihaz standart fhd bir cihazın görüntü kalitesinin yanında bile geçemiyor. 49 inc alıcaz die çıkmıştım ancak eşim samsung 55" begendi şu modeli aldım çıktım.

    http://urun.n11.com/led-tv/samsung-ue55ku7000uxtk-4k-8-bit-hdr-premium-2016-model-led-tv-P114047742

     


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Eskilerin güzel bi lafı vardır "3 kuruş ver kırmızı al" diye. Elektronik ürün alırken büyük markalardan şaşmamak gerek. Vestel'e bende para vermem ancak adamlar ucuza satıyor işte. Birde teknik servis ağları büyük. Adamlar dağ başındaki köy yerine bile teknik servis yolluyor kurulum için.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Eskilerin güzel bi lafı vardır "3 kuruş ver kırmızı al" diye. Elektronik ürün alırken büyük markalardan şaşmamak gerek. Vestel'e bende para vermem ancak adamlar ucuza satıyor işte. Birde teknik servis ağları büyük. Adamlar dağ başındaki köy yerine bile teknik servis yolluyor kurulum için.

    Evet ancak ucuz etin yanisi misali vazgeçtik. Bakalım inşallah samsung bizi üzmez.


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    taekwondo
    taekwondo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    Absolut bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    Baıyorum hemen hocam saolasın.

    Geçen konuda da yazdım Sony w805 c bakanı tavsiye ederim fhd bi tv dır ama nice 4k tvilerin arasında beni all diye basbas bağırır:) keşke imkan olsa da 4 k yada oled olanları albilsek


    Belamı bulmusum bulduqum kadar..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek
    taekwondo bunu yazdı
    Absolut bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    Baıyorum hemen hocam saolasın.

    Geçen konuda da yazdım Sony w805 c bakanı tavsiye ederim fhd bi tv dır ama nice 4k tvilerin arasında beni all diye basbas bağırır:) keşke imkan olsa da 4 k yada oled olanları albilsek

    Hocam samsung u almadan önce teknosada bu cihazın 3d siz olanını kasaya kadar geldim alıyordum. Cidden LG Samsung 4k falan daha güzel geldi görüntüsü. Çok büyük bariz fark yoktu ancak ben burdaım diyordu cihaz. Sonra ileri dönük yatırım hemde aldığım chazla çok büyük fark olmadığını düşünerek 4k lı Samsung u  tercih ettik.

     Ayrıca 4ay taksit yaptılar belki daha fazla yapsalar alabilirdim samsung 10 ay taksit yaptım. Teknosada 4 den fazla yapmadılar

     

     

    Absolut tarafından 12/Şub/17 20:53 tarihinde düzenlenmiştir

    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
Toplam Hit: 2748 Toplam Mesaj: 26
tv tavsiyesi