Tv Arşivinden Video İndirme?
-
Merhaba arkadaşlar, tvarsivi diye bir site var bilirsiniz, adamlar video izlemeyi 1'er dakikalık geçişlerle olacak şekilde ayarlamış, fakat ben isediğim programın videosunu full indirmek istiyorum bunu nasıl aşarız?
-
yapamazsın ki adamlar zatn 1dk dk yüklemişler. maxhton ile indirebilirsin kolayca. ondan sonra birleştirirsin. başka bişi gelmedi aklıma
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------yapamazsın ki adamlar zatn 1dk dk yüklemişler. maxhton ile indirebilirsin kolayca. ondan sonra birleştirirsin. başka bişi gelmedi aklıma
-----------------------------idm ile de iniyor da hocam birleştirmekle kim uğraşacak :)
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------joe_black bunu yazdı:
-----------------------------yapamazsın ki adamlar zatn 1dk dk yüklemişler. maxhton ile indirebilirsin kolayca. ondan sonra birleştirirsin. başka bişi gelmedi aklıma
-----------------------------idm ile de iniyor da hocam birleştirmekle kim uğraşacak :)
-----------------------------valla usta başka yapacak bişi yok. adamlar parça parça yüklemiş ipnelik orda :)
-
movie makerda birleşir iki dakka ama kanımca birleştikten sonra boyutu büyük olur ver birleştirem
-
MiqRoP bunu yazdı:
-----------------------------movie makerda birleşir iki dakka ama kanımca birleştikten sonra boyutu büyük olur ver birleştirem
-----------------------------Buyur hocam:
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------MiqRoP bunu yazdı:
-----------------------------movie makerda birleşir iki dakka ama kanımca birleştikten sonra boyutu büyük olur ver birleştirem
-----------------------------Buyur hocam:
-----------------------------http://tvarsivi.com/?y=7&z=2011-09-10%2004:17:00 burayı tıkla IDMye hepsini indir de bakalım nolcak?
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------Fatih bunu yazdı:
-----------------------------MiqRoP bunu yazdı:
-----------------------------movie makerda birleşir iki dakka ama kanımca birleştikten sonra boyutu büyük olur ver birleştirem
-----------------------------Buyur hocam:
-----------------------------http://tvarsivi.com/?y=7&z=2011-09-10%2004:17:00 burayı tıkla IDMye hepsini indir de bakalım nolcak?
-----------------------------yemiyor hocam, fakat sen bu linki nasıl elde ettin?
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------joe_black bunu yazdı:
-----------------------------Fatih bunu yazdı:
-----------------------------MiqRoP bunu yazdı:
-----------------------------movie makerda birleşir iki dakka ama kanımca birleştikten sonra boyutu büyük olur ver birleştirem
-----------------------------Buyur hocam:
-----------------------------http://tvarsivi.com/?y=7&z=2011-09-10%2004:17:00 burayı tıkla IDMye hepsini indir de bakalım nolcak?
-----------------------------yemiyor hocam, fakat sen bu linki nasıl elde ettin?
-----------------------------videonun altında izle listele diyo ya. listeleye tıkla
ordan bi yerden mutala IDM hepsini indiriyodur az kurcala hacı
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------Fatih bunu yazdı:
-----------------------------joe_black bunu yazdı:
-----------------------------Fatih bunu yazdı:
-----------------------------MiqRoP bunu yazdı:
-----------------------------movie makerda birleşir iki dakka ama kanımca birleştikten sonra boyutu büyük olur ver birleştirem
-----------------------------Buyur hocam:
-----------------------------http://tvarsivi.com/?y=7&z=2011-09-10%2004:17:00 burayı tıkla IDMye hepsini indir de bakalım nolcak?
-----------------------------yemiyor hocam, fakat sen bu linki nasıl elde ettin?
-----------------------------videonun altında izle listele diyo ya. listeleye tıkla
ordan bi yerden mutala IDM hepsini indiriyodur az kurcala hacı
-----------------------------olmuyor hocam tek tek girmek gerekiyor.
-
Fatih bunu yazdı:
-----------------------------olmuyor hocam tek tek girmek gerekiyor.
-----------------------------hoca sen taktın mı videoya illa olacak mı diyon? madem öle ctrlye basılı tutarak tüm videolara tıkla tek tek.50 kadar var heral. sonra IDMyle tek tek indir.movie makerla ya da daha pratik prolarla birleştir başka yolu yok :F
ya da başka kaynaktan bulman lazım
