TV Makinesi Müzigi !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mc_rapier
    mc_rapier's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    selam beyler tv makinesi adli talk show programini bilitorsunuz dur bu nun
    müzigini nasil nerden bulabiliriz ?? link mink bisi var mi ?

    ID no su 19140 olan mürid
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mc_rapier
    mc_rapier's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    yaw yok mu kimse bisi yazacak ?

    ID no su 19140 olan mürid
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    yazmamı istedin bende yazdım.Öyle şeylerin müziği olmaz sanırım.Kim uğraşır.En iyi kendin yap.Televizyondan ses kaydı yap.Veya tv kartı bul.Program başlayınca kayıt edersin.Başka fikrim yok hocam.İnternetten bulamazsın sanırım.Ha bir yol daha var.Okan Bayulgenden iste belki verir

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    okan bayülgenin ben ak
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    Abi o şarkı büyük olasılıkla tv makinasının kendi ürettiği bir şarkı. Bütün Türkiye o şarkıyı arıyor, sevabına biri tv'den kaydedip internete gönderse cennete gider.


    Ayrıca arkadaşın biri ACDC'nin (ya da DEEP PURPLE emin değilim) o şarkının gerçek sahibi olduğunu söylemişti. Araştırdım ama bulamadım onlarda. Sadece ona benzer şarkı sözleri var ama aynısı değil.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    444
    444's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    RockZoneStage'in da soyledigi gibi, kendilerinin yaptiklari bir parca, herkes bu parcayi ariyor walla...


    ilk bulan buraya link versin ;)


    parcanin ismi; "machine in my head" diye biliyorum....


    nox...!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    444
    444's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    buyrun, parca a$agida...


    parcanin adi; kafamdaki makina;))


    http://www.megaupload.com/?d=2ZEUH82Z


    nox...!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mc_rapier
    mc_rapier's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    444 kardes cok saolasin ;!!

    ID no su 19140 olan mürid
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eXoR_CIST
    eXoR_CIST's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2002
    Erkek
    bu arada programın adı, TV Makinesi değil TV Makinası :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay_666
    cagatay_666's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    eyvallah baba çok saol

    YA TAM SUSTURURUM YA KAN KUSTURURUM
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yuxel666
    yuxel666's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    444 bunu yazdı:



    buyrun, parca a$agida...


    parcanin adi; kafamdaki makina;))


    http://www.megaupload.com/?d=2ZEUH82Z




    saolasın..şu an burada bi impossible is nothing sahnesi yaşıyorum,,bulup upload etmişşin:))

    fasist kaynıyo ortalık yaa..
Toplam Hit: 3097 Toplam Mesaj: 14