Twitter Bi Şekil Olmuş
-
Twitter sanırım mobildeki tasarıma geçmiş :

-
bendede böyle olmuş, çok faşo iğrenç bişey olmuş veya alışamadım.
-
Ka1nsha bunu yazdı
Twitter sanırım mobildeki tasarıma geçmiş :

sakin ol ve elindekini yavaşça yere bırak...
ArduouS tarafından 03/Şub/14 22:16 tarihinde düzenlenmiştir -
tararımcı kimse işten atılması lazım yarın sabah
-
biraz bişeye benzemiş. iyi bari kafaları çalışmaya başladı.
-
sanırım bende kullanılan font tanımlı değil o yüzden daha bi berbat görünüyor, yazılar köşeli fln..
-
içeriği daha çok ortaya çıkartma amaçlı yapılmış bir tasarımmış. hatırlarsanız geçtiğimiz aylarda resimlerin yarısının gözükmesi ve yıklanınca tamamının sayfa içinde gözükmesi vs. gibi şeyler gelmişti.
-
ekleye ekleye değiştire değiştire en sonunda boku çıkıyor
ben beğenmedim
-
Bence yeni şeylere ayak uydurmaya çalışıyorlar hani gradientler değilde solid renklerle tasarım cinsinden
-
Mobil versiyona yaklaştırmak için böyle bi çalışma yapçakları doğruydu, başarılı olmuş ben beğendim.
-
ilk gördüğümde net çok yavaş da sayfa yüklenmedi sandım :D
