U413 Üyeliği Açıldı
-
Çok iyi düşünülmüş ve deneme amacıyla yapılmış bir proje daha iyisini yapabiliyorsanız buyrun daha boş olmayanını yapın ;) Bizim halkımızın boş işler yapmaktan ziyade bazen gereksiz yorumlar yapmakta üzerimize yok :)
Gayet hoş ve güzel ...
Knock knock Neo.. Follow the white rabbit :))
-
nasıl konu açabiliyoruz ben sıkıntı çektim..
-
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------
nasıl konu açabiliyoruz ben sıkıntı çektim..
-----------------------------üye bile olamadım. ne yazsam kabul etmiyor. geberlan bile kullanılıyor gibi lan :D kim bu amk
-
> Welcome to U413.com. Type 'HELP' to begin.
> Registration is closed. It will be opened within a few days.
-
sik gibi sistem la bu ne :D
> Enter Username> Enter Password> You are now logged in as admin.
-
Mustafa abi kapanmış üyelik
-
By_Mihni bunu yazdı:
-----------------------------
Mustafa abi kapanmış üyelik
-----------------------------admin olarak giriyorum bende ama bi sik anlamadım :D
-
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
By_Mihni bunu yazdı:
-----------------------------
Mustafa abi kapanmış üyelik
-----------------------------admin olarak giriyorum bende ama bi sik anlamadım :D
-----------------------------
Nasıl giriyorsun admin admin mi yazıyorsun da giriyorsun. -
By_Mihni bunu yazdı:
-----------------------------
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
By_Mihni bunu yazdı:
-----------------------------Mustafa abi kapanmış üyelik
-----------------------------admin olarak giriyorum bende ama bi sik anlamadım :D
-----------------------------
Nasıl giriyorsun admin admin mi yazıyorsun da giriyorsun.
-----------------------------
ben öyle yaptım ama topic lere filan giremiyorum... -
By_Mihni bunu yazdı:
-----------------------------
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
By_Mihni bunu yazdı:
-----------------------------
Mustafa abi kapanmış üyelik
-----------------------------admin olarak giriyorum bende ama bi sik anlamadım :D
-----------------------------
Nasıl giriyorsun admin admin mi yazıyorsun da giriyorsun.
-----------------------------evet aynen :D o yüzden sistem dandik dedim ya :D
abc abc falanda var
