Ub8untu 6.10 Mu Pardus 2007 Mi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    hocam bir yonden yanlıs sayılmassın ama pardus ile ubuntu arasında şoyle bir fark var yada bana öyle geliyor

    pardusda ev kullanıcılarına yönelik ubuntu gibi fakat güvenlik,prg geliştime vs vs... bunlar ubuntuda çok zor hocam..

    bence iyi bir tercih yaptı--kendi görüsüm..


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Hacı edubuntu kur en iisi :D:P

    :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    pardus kullandım phpmyadmin bile kuramadım Utangaç (benim hatam tabiki ama gıcık oldum pisi paketlerine).... ubuntuya geçtim bağlan depoya kur gitsin edubuntuyla arasındaki tek fark gelen programlar birde kırmızı tema...ubuntu-tr grubunun web sitesi şu an kapalı oradaki ubuntu dökümanları cok sağlam ubuntunun kendi forumundada "how to" şeklinde dökümanlar mevcüt kolay gelsin...

    bassinyourface
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    orena
    orena's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    verilen destekten ötürü pardus2007 tüm yazılımlar süper şekilde çevrilmiş, sistem hızlı ve süper kararlı, arkasında görkem çetin var, takıldığın yer olduğunda anında yardım geliyor, emulatörlerde hata vermiyor zende çok yüksek verim aldım amd3000 ile üzerinde sanal xp çalıştırıyorum, oyunları mükemmel, pisi paketleri özenle hazırlanmış, daha ne sayayım hocam pardus iste mis gibi hemide yerli. :)

    Hayattan istediklerimi alamadım, çok param yok, onu bırak bir evim bile yok, hatta arabam da yok, zor geçiniyorum, hayat filmlerdeki gibi değil. İki çocuğum var, ihtiyaçlarını zor karşılıyorum babam diyip sarılmasalar hayat hiç çekilmezdi.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek

    Ana kartın intel 965 ve yukarı bir modelse J micron yüzünden pardus yükleyemezsin uyumsuzluk yaratıyor

    "Error 23 : Error while parsing number "
    Press any key to continue...

    Gibi bir hata alırsın boot sırasında


    gaipten görüntüler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    ne pardus ne ubuntu, kur suse 10.2'yi bi de compiz,xgl,wine,full multimedia xinelib yap hiçbir sorunla arkana bile bakmadan wine sayesinde windowsu bile düşünmeden ilerlersin fakat bir DVD'yi internetten çekmek zaman alabilir, ünivversitede felansan çok rahat çekersin lab. bilgisayarlarından 500kb/s la falan...Ama bence en iyisi SuSE 10.2 hem stabil hem destek fazla ve şu sıralar(2-3 ay önce) Microsoft, Novell'e (SuSE nin distirbütör firması) yakınlaşma politikası izledi ve izlemeye devam edecek yani SuSE'nin önü Dünya çapında açık...

    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek
    Hacım bence Pardus. Çok hızlı gelişiyor, sorunlara kolay çözümler bulunuyor. Hem de destek vermiş olursun.. Tabi karar senin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KieRoN
    KieRoN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek
    bence sabayon 3.3 ü kur daha güzel olur

    ETİKETE GEREK YOK ESKİLER TANIR BİZİ
Toplam Hit: 4589 Toplam Mesaj: 19