Ubuntu 11.04 Çıktı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    dyrnade bunu yazdı:
    -----------------------------

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkçe dil desteği şimdilik tam anlamıyla yok. Hoş gerekte yok ama kurarken türkçe olarak seçtim dili ve dil güncellemesi yapamadı.

    Yarı Türkçe yarı ingilizce takılıyoruz kendisiyle şimdilik.

    64bit kurdum. Windows vista (32bit) da buz gibi olan laptop, ubuntu da hissedilir ölçüde ısınıyor. Sebebini bilen var mı?


    -----------------------------

     

     

    Sorunun cevabı burda

     

    http://turkceprogramming.blogspot.com/2011/01/ubuntuda-isnma-sorunu.html

     

    Bu arada bende fikrimi soyleyim deli agir calisiyor pc ne Ubuntuymus bekledigime degmedi bu yuzden :D Eski sürüme geçmek en güzeli zaten alışamadım bu unity e klasikte çalıştırayım ya da.


    -----------------------------

    Link için sağol bi ara incelecem umarım sorun çözülür.


    Solak Cerrah
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    Antalyada suan havuzun basinda orami burami yaya yaya yatiyorum (evet sabahin bu saatinde) simdi bunu download etmeye de basladim 10.10 dan gecis yapacam haydi hayirlisi.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    kalk uyan bi yüzünü yıka


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaandurgut
    kaandurgut's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2010
    Erkek

    Bende başladım indirmeye.Hız oldukça iyi ve stabil.

    Kurup deneyelim bakalım.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Unity'nin çok dandik olduğunu düşünen bir ben mi varım? Gnome 3 te kuramadım zaten adam gibi. Mint Gnome 3 ile gelecekmiş ona bakayım bari veya Fedora kurarım yine.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaandurgut
    kaandurgut's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2010
    Erkek

    Alışılmadık bir arayüz.Kullanışlı olsun diye tasarlanmış ama çok karmaşık geldi bana.

    Genel olarak bakarsak pek sorun yok gibi.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    ayarlar nerede yahu? bu arada driverları nereden indirebiliriz?


    Çok sıkılıyom
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    ben sevmedim =) 10.10'a geri dondum biraz daha boyle gelisin de updateler filan ciksin biraz. Benim HP de sorun cikartmadi ama Dell'de isinma yapti. hiz konusunda acilisi biraz yavas ama sonraki islemlerde gayet iyi.

    isinma sorunu yuzunden vmware'de test etmeye devam edebilirim belki ama suanda 11.04'e gecicem diyemem.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    ubuntu 10 10 dan 11 04 yükseltme yaptım çöktü açılmadı sıfırdan kurulum yaptım dil desteği ubuntuone ve aygıt sürücü desteği çalışmıyor ekrankartımı manuel tanıttım çalıştırdım wireless kartımında sürücülerini manuel yükledim onuda henüz çalıştıramadım çok sorunlu bi sürüm olmuş

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hmm bu demek oluyor ki 11.04 bayağı sorunlu.

    Ubuntutr'de de aynı sorunlar var boşa yeni bir dwd yakmayalım :)

Toplam Hit: 6758 Toplam Mesaj: 46