Ubuntu 13.04 Çıktı
-
Şimdi yurda gidip ubuntu gnome u kurucam merak ediyorum nasıl :D
-
2gb ddr2 ram ve core 2 duo laptop var eski verimli çalışırmı ?
-
Şu ubuntuda rtl8187 sapıtıyor yahu :(
-
VBDream bunu yazdı
2gb ddr2 ram ve core 2 duo laptop var eski verimli çalışırmı ?
ekran kartın ne ? bence xubuntu kur o alete 2gb ram çok az
-
Tasksel ile lamp kurmayın sistem çöküyor :D baştan kurmak zorunda kaldım
-
Gençler bu alfaya ne yapabiliriz yahu ubuntuda ubuntu kullanmak istiyorum ama internet windowsda oldugu giib değil
Toplam Hit: 2198 Toplam Mesaj: 17
