

Ubuntu 9.10"Un Açılış Görüntüleri Nete Düştü.
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------@panxer
tamam da konuyla ne alakası var O.o
-----------------------------sanırım burda ubuntu vs windows yaptığımızı sandı :)
bu arada görüntüler epey iyiymiş
-
celoron bunu yazdı:
-----------------------------bu arada görüntüler epey iyiymiş
-----------------------------o görüntüler win7 prebetası bile çıkmadan çakallar tarafından nete verilen sahte görüntüler
panser espri yapmak istemiştir diye tahmin ediyorum yoksa win7 meydana çıktıktan sonra sahte görüntüleri niye versin?
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------celoron bunu yazdı:
-----------------------------bu arada görüntüler epey iyiymiş
-----------------------------o görüntüler win7 prebetası bile çıkmadan çakallar tarafından nete verilen sahte görüntüler
panser espri yapmak istemiştir diye tahmin ediyorum yoksa win7 meydana çıktıktan sonra sahte görüntüleri niye versin?
-----------------------------ben ubuntuya demiştim :) onun fake olduğu zaten belli :)
-
sen ne güzel buluuursun görsen ubuntuyu..
-
Ustadlar ne ugrasıyounuz yaw cıncıklı boncuklu pencerelere ne gerek var :)).. pencere xp neyinize yetmiyo sade ve Diğerlerine oranla hızlı :)) xp sp3 :))
-
brutalalien bunu yazdı:
-----------------------------
Ustadlar ne ugrasıyounuz yaw cıncıklı boncuklu pencerelere ne gerek var :)).. pencere xp neyinize yetmiyo sade ve Diğerlerine oranla hızlı :)) xp sp3 :))
-----------------------------win7 daha hızlı
ubuntu ondan da biraz hızlı
diğer artıları da var
tabi ben internete girerim müzik dinlerim başka bişeye kasmam diyenin uğraşması geekmez
-
ubuntu sonunda kurtulmuş kakahverenginden
-
Arkadaşlar ubuntuyu mu kuruyum yoksa pardus'u mu?
-
aSdFgH bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar ubuntuyu mu kuruyum yoksa pardus'u mu?
-----------------------------herkes kendi kullandıgını önericek
ikisinide bi dene bence
-
Bırakın bunları rulz 6230i+opera+ebuddy al sa sistem