Ubuntu Cd"Sini Bana Çok Görüyorlar.
-
9 CDs requested on 2007-04-20. This request was not approved, so no CDs were shipped.
alt tarafı 9 cd istedim.vermediler.(daha önce istediğim 18 cddensonra böyle oldu galiba ... onlardan da 7 tanesi eksik çıktı :) )
-
benim cdlerde gelmedi hoca heyecan yapma. gelsin kullanırsam ne olayım. kapıma pencereme asıcam
-
falla ben daha önce hiç almadım benimki başka nasıl alınıo onu bile bilmiyom sitesine girdim bi ara üyelik filan diodu ingilizcede yok tabe hemen çıkmıştım :S
-
Nerde beleş, oraya yerleş mantığı hiç sevmiyorum.. Soruyorum size, söylediğiniz CD'leri kim kurdu, kim ubuntu kullandı? Hadi CD'ye ihtiyacınız var diyelim, 1-2 tane neyinize yetmiyor da 17 tane istiyorsunuz?
-
a4tech bunu yazdı:
-----------------------------
Nerde beleş, oraya yerleş mantığı hiç sevmiyorum.. Soruyorum size, söylediğiniz CD'leri kim kurdu, kim ubuntu kullandı? Hadi CD'ye ihtiyacınız var diyelim, 1-2 tane neyinize yetmiyor da 17 tane istiyorsunuz?
-----------------------------sömürüsnler sömürsünlerde ihtiyaçları kadar , kurmayacak olan kişinin istemesi harbiden çok saçma.
-
a4tech bunu yazdı:
-----------------------------
Nerde beleş, oraya yerleş mantığı hiç sevmiyorum.. Soruyorum size, söylediğiniz CD'leri kim kurdu, kim ubuntu kullandı? Hadi CD'ye ihtiyacınız var diyelim, 1-2 tane neyinize yetmiyor da 17 tane istiyorsunuz?
-----------------------------
hoca iyi demişsin.Ben diyecektim baya önce fakat tartışma çıkar yanlış anlarlar vs.. yüzünden söylemedim.Yani 17-30-40 istediği kadar alsınlar ama raflarda tozlu şekilde duruyor.Uğraşmıyorlar kurmaya bile.Ubuntu,kubuntu bilmem ne hepsindne alsan 3 arkadaşlarıma veririm desen al 250 liradan cd istediğini çektir.Ama başkasını sömürmek varken ?? -
valla bana 20 tane geldi ama daha kullanamadım onları
-
Arkadaşlar.O cd lerin her birinde bu amaç uğruna sırf tekelleşme olmasın diye iyi niyetiyle çalışan yüzlerce üniversitenin yüzlerce öğrencisinin emeği yatıyor.Bu çalışmaya saatlerini,günlerini aylarını ve hatta yıllaırnı veren yüzlerce insanın hakkı söz konusu.Üstelik bunu karşılık beklemeden cd şekllinde gönderebiliyorlar.Sırf gelip gelmeyecek diye beklemenin,insan emeğine ne kadar saygısı olacaktır merak ediyorum!
-
Suyunu çıkartmamak lazım işin.Adamlar bedava dağıtıyorlar.Kargo ücreti bile almıyorlar.Herşey ceplerinden çıkıyor.Ben aldıklarımın çoğunu dağıttım.Her ne kadar linuxu sevmesemde bu jestlerinden dolayı 1 hafta tahammül ettim kullandım :) Live CDsini ara sıra takıp kullanıyorum.Ubuntu güzel gerçekten..
-
istediğim 3 tane ubuntu cd i bu sabah gelmi eve :D
-
qaMbLer bunu yazdı:
-----------------------------
istediğim 3 tane ubuntu cd i bu sabah gelmi eve :D
-----------------------------ne tesadüf benimde bu sabah geldi yoksa?
yoksa dayın 54 yaşında mı?
