Ubuntu İle Photoshop Kullanmak
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada hocam niye linux da deil de ''UBUNTU İLE '' diyorsun
anlamıyorum... pardus da çalıssa sanki orda çalısmıcak
-----------------------------bana ubuntuda amarok çalıştırsana bakalım :) linux değil mi sonuçta he ?
-----------------------------
ubuntuda amarok sorunsuz çalışır :) fazladan birkaç paket daha kurar sadece. kde base gibi. -
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada hocam niye linux da deil de ''UBUNTU İLE '' diyorsun
anlamıyorum... pardus da çalıssa sanki orda çalısmıcak
-----------------------------bana ubuntuda amarok çalıştırsana bakalım :) linux değil mi sonuçta he ?
-----------------------------beleşe baktırtmam :D
-
balik_ bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada hocam niye linux da deil de ''UBUNTU İLE '' diyorsun
anlamıyorum... pardus da çalıssa sanki orda çalısmıcak
-----------------------------bana ubuntuda amarok çalıştırsana bakalım :) linux değil mi sonuçta he ?
-----------------------------
ubuntuda amarok sorunsuz çalışır :) fazladan birkaç paket daha kurar sadece. kde base gibi.
-----------------------------amarok paket listelerinde hep vardı ki zaten..
lucid>> http://packages.ubuntu.com/search?keywords=AMAROK&searchon=names&suite=lucid§ion=all
karmic>> http://packages.ubuntu.com/search?keywords=AMAROK&searchon=names&suite=karmic§ion=all
gibi.. sadece balik_ in dediği gibi gereksinim duyduyu paketleri düzenler yoksa seçer bulur yükler..
ayrıca mantık açısından gimple photoshop arasında pek fark yok bana göre.. zaten gimpde ps fırçalarını falanda kullanabiliyosun..
@Prometheus
http://www.dosya.tc/file/J5Xp0N/Adobe_Photoshop_CS4_Turkce.rar.html
bunu tahribattan indirmiştim sanırım bu çalışıyo bende ben 9.04 deyim hala ama çalışıyo gayet normal.. arada bi bızıklıyorum..
şifre: tahribat.com
