Ubuntu Klasör Ve Dosya İzinleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    dyrnade bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://hotfile.com/dl/92315248/b0c32ab/Kim_Korkar_Linuxtan.rar.html

    Şifresi yokmuş.

     

    Başlangıç seviyesi için çok güzel kitap hem Türkçe.Çok işine yarar.


    -----------------------------

    Sağol hacı böyle bişey lazımdı banada bi de bişey daha sorayım başka konu açmıyım şimdi ubuntuda bildiğiniz iyi php editörleri nelerdir ?


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Ben Netbeans kullanıyorum , gerekirse geany.Sen kendine göre ve yapcağın işe göre seçebilirsin.Netbeans özellikle OOP kullanıyorsan çok işe yarar ama gene de kullanılmaz diye bi durum yok.

     

    jEdit

    BlueFish

    Geany

    Netbeans

    Ecplise

    Aptana Studio ( Ecplise'den türeme zaten bu da.Web için )

    Şuanlık aklıma gelenler bunlar.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    dyrnade bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben Netbeans kullanıyorum , gerekirse geany.Sen kendine göre ve yapcağın işe göre seçebilirsin.Netbeans özellikle OOP kullanıyorsan çok işe yarar ama gene de kullanılmaz diye bi durum yok.

     

    jEdit

    BlueFish

    Geany

    Netbeans

    Ecplise

    Aptana Studio ( Ecplise'den türeme zaten bu da.Web için )

    Şuanlık aklıma gelenler bunlar.


    -----------------------------

    Son bir şey daha sorayım ben bu ubuntuyu windowsun içine kurdum yani başlarken işletim sistemi seçiyorum bu performans kaybı yaratır mı ? windowsu falan komple silip sade ubuntu kursam daha mı iyi olur ?


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Hayır hiç alakası yok.Herkeste öyle zaten seçiliyor başlangıçta :D

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    dyrnade bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hayır hiç alakası yok.Herkeste öyle zaten seçiliyor başlangıçta :D


    -----------------------------

    Güzel o zaman :F cevap veren herkese teşekkürler.


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Sorunların olursa bi de direkt www.ubuntu-tr.net e sor hemen yardımcı olurlar veya bana da ulaşabilirsin pm'den.

    Bide http://www.enixma.org/ tan aylık dergileri takip edebilirsin çok önemli bilgiler paylaşıyorlar Linux hakkında.Aşağılara doğru inersen görürsün sayıları.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    dyrnade bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sorunların olursa bi de direkt www.ubuntu-tr.net e sor hemen yardımcı olurlar veya bana da ulaşabilirsin pm'den.

    Bide http://www.enixma.org/ tan aylık dergileri takip edebilirsin çok önemli bilgiler paylaşıyorlar Linux hakkında.Aşağılara doğru inersen görürsün sayıları.


    -----------------------------

    Bu mint'in farkı ne hacı normal ubuntudan ek neler var ?


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Ubuntu'nun janjanlısı.Görsel açıdan biraz daha iyi bide flashtır , javadır ,codeclerdir falan yüklü olarak geliyor, sen uğraşmıyorsun yüklemek için ayriyetten.Başka farkı yok yani.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    dyrnade bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hayır hiç alakası yok.Herkeste öyle zaten seçiliyor başlangıçta :D

     


    -----------------------------

    Performans kaybı yaratmayacağına emin misin? Sonuçta dosya sistemini kendine göre belirlemiyor (ext4) takas alanı falan oluşturmuyorsun.

Toplam Hit: 5956 Toplam Mesaj: 20