Ubuntu Klasör Ve Dosya İzinleri
-
dyrnade bunu yazdı:
-----------------------------
http://hotfile.com/dl/92315248/b0c32ab/Kim_Korkar_Linuxtan.rar.html
Şifresi yokmuş.
Başlangıç seviyesi için çok güzel kitap hem Türkçe.Çok işine yarar.
-----------------------------Sağol hacı böyle bişey lazımdı banada bi de bişey daha sorayım başka konu açmıyım şimdi ubuntuda bildiğiniz iyi php editörleri nelerdir ?
-
Ben Netbeans kullanıyorum , gerekirse geany.Sen kendine göre ve yapcağın işe göre seçebilirsin.Netbeans özellikle OOP kullanıyorsan çok işe yarar ama gene de kullanılmaz diye bi durum yok.
jEdit
BlueFish
Geany
Netbeans
Ecplise
Aptana Studio ( Ecplise'den türeme zaten bu da.Web için )
Şuanlık aklıma gelenler bunlar.
-
dyrnade bunu yazdı:
-----------------------------
Ben Netbeans kullanıyorum , gerekirse geany.Sen kendine göre ve yapcağın işe göre seçebilirsin.Netbeans özellikle OOP kullanıyorsan çok işe yarar ama gene de kullanılmaz diye bi durum yok.
jEdit
BlueFish
Geany
Netbeans
Ecplise
Aptana Studio ( Ecplise'den türeme zaten bu da.Web için )
Şuanlık aklıma gelenler bunlar.
-----------------------------Son bir şey daha sorayım ben bu ubuntuyu windowsun içine kurdum yani başlarken işletim sistemi seçiyorum bu performans kaybı yaratır mı ? windowsu falan komple silip sade ubuntu kursam daha mı iyi olur ?
-
Hayır hiç alakası yok.Herkeste öyle zaten seçiliyor başlangıçta :D
-
dyrnade bunu yazdı:
-----------------------------
Hayır hiç alakası yok.Herkeste öyle zaten seçiliyor başlangıçta :D
-----------------------------Güzel o zaman :F cevap veren herkese teşekkürler.
-
Sorunların olursa bi de direkt www.ubuntu-tr.net e sor hemen yardımcı olurlar veya bana da ulaşabilirsin pm'den.
Bide http://www.enixma.org/ tan aylık dergileri takip edebilirsin çok önemli bilgiler paylaşıyorlar Linux hakkında.Aşağılara doğru inersen görürsün sayıları.
-
dyrnade bunu yazdı:
-----------------------------
Sorunların olursa bi de direkt www.ubuntu-tr.net e sor hemen yardımcı olurlar veya bana da ulaşabilirsin pm'den.
Bide http://www.enixma.org/ tan aylık dergileri takip edebilirsin çok önemli bilgiler paylaşıyorlar Linux hakkında.Aşağılara doğru inersen görürsün sayıları.
-----------------------------Bu mint'in farkı ne hacı normal ubuntudan ek neler var ?
-
Ubuntu'nun janjanlısı.Görsel açıdan biraz daha iyi bide flashtır , javadır ,codeclerdir falan yüklü olarak geliyor, sen uğraşmıyorsun yüklemek için ayriyetten.Başka farkı yok yani.
-
dyrnade bunu yazdı:
-----------------------------
Hayır hiç alakası yok.Herkeste öyle zaten seçiliyor başlangıçta :D
-----------------------------Performans kaybı yaratmayacağına emin misin? Sonuçta dosya sistemini kendine göre belirlemiyor (ext4) takas alanı falan oluşturmuyorsun.
