folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Ubuntucular! Bu Programa Bayılacaksınız...



Ubuntucular! Bu Programa Bayılacaksınız...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Program gerçekten çok güzel.

    Youtube vidyolarını flash desteğine gerek kalmadan veya sitesine girmeden bu program aracılığıyla çok iyi bir performans alarak izleyebilirsiniz.

    Şimdi kurulumunu anlatıyorum:

     

    http://archive.getdeb.net/install_deb/getdeb-repository_0.1-1~getdeb1_all.deb

    Bu paketi sisteminize kurun. Bu sayede getdeb depolarına erişebileceksiniz.

    Daha sonra da:

    http://www.getdeb.net/updates/minitube

    Bu adrese girip Install Now tuşuna basın.

    Tekrar söylüyorum programın performansı çok iyi ve kullanımı çok kolay.


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Konuyla alakasız biliyorum ama, ubuntu için önerebileceğiniz adam gibi sözlük var mı?

    Qstardict kurdum, babylon sözlüklerini destekliyo dediler, convert edemedim.. Converter kabul etmedi bgl uzantılı dosyayı..

    Çevirmiş kullanan falan varsa bi upload edebilir mi? Veya daha iyi bir sözlük önerisi olan var mı? :D


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Ben stardict kullanıyorum.

    Sözlüklerini http://reciteword.sourceforge.net/stardict/babylon.php adresinden temin edebilirsin. (Buradakiler convert edilmiştir)


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Z-CHAN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben stardict kullanıyorum.

    Sözlüklerini http://reciteword.sourceforge.net/stardict/babylon.php adresinden temin edebilirsin. (Buradakiler convert edilmiştir)


    -----------------------------

    Eyvallah hocam, kendine geldi sözlük :D


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam bu ubuntu yaygın olmasa bile windowsda kullandıgınız programların ubuntuda hangilerini kullanabiliyosunuz ?


    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Conquer
    Conquer's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    Rmk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bu ubuntu yaygın olmasa bile windowsda kullandıgınız programların ubuntuda hangilerini kullanabiliyosunuz ?


    -----------------------------

    hocam ubuntuda .exe calistiramazsin.


    Hiçbir gerçek,bir şizofrenin yalanıyla başa çıkamaz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Conquer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Rmk bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bu ubuntu yaygın olmasa bile windowsda kullandıgınız programların ubuntuda hangilerini kullanabiliyosunuz ?


    -----------------------------

    hocam ubuntuda .exe calistiramazsin.


    -----------------------------

    Emülatör benzeri programlarla çalıştırılıyor ama pek tavsiye edilmez. Genelde linux ortamına uygun programlar kullanılır.

    Ancak alternatifi olmayan programlar için denenen bir yöntemdir. (wine / cedega vs...)


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    garip exe calismiyor olmasi hem avantaj hem dez avantaj pcler baya hizlaniyor desenize


    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Arkadaşlar linuxte işler biraz daha farklı yürüyor. Şu konuyu açıklığa kavuşturalım:

     

    Windows'ta bir dosyanın çalıştırılabilir olması için "exe, com, bat..." gibi uzantılara ihtiyacı vardır.

    Linux'te böyle bir ihtiyaç yoktur. Bir txt dosyası bile program gibi çalıştırılabilir.

    Peki bu nasıl olmaktadır? Linux bir dosyayı çalıştırabilmek için onun uzantısına değil, sahip olduğu izinlere bakar.

    Yani bir dosyaya çalışma izni verildiyse, o çalıştırılabilir. (tabi dosyanın linuxe göre yazılmış olması gerekir, yoksa çalışsa da pek bir işe yaramaz)


    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Ruslar yapıyor arkadaş,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byercie
    byercie's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2009
    Erkek

    BearShare daha profossionel


    -
Toplam Hit: 2303 Toplam Mesaj: 15