Ubuntucular! Bu Programa Bayılacaksınız...
-
Program gerçekten çok güzel.
Youtube vidyolarını flash desteğine gerek kalmadan veya sitesine girmeden bu program aracılığıyla çok iyi bir performans alarak izleyebilirsiniz.
Şimdi kurulumunu anlatıyorum:
http://archive.getdeb.net/install_deb/getdeb-repository_0.1-1~getdeb1_all.deb
Bu paketi sisteminize kurun. Bu sayede getdeb depolarına erişebileceksiniz.
Daha sonra da:
http://www.getdeb.net/updates/minitube
Bu adrese girip Install Now tuşuna basın.
Tekrar söylüyorum programın performansı çok iyi ve kullanımı çok kolay.
-
Konuyla alakasız biliyorum ama, ubuntu için önerebileceğiniz adam gibi sözlük var mı?
Qstardict kurdum, babylon sözlüklerini destekliyo dediler, convert edemedim.. Converter kabul etmedi bgl uzantılı dosyayı..
Çevirmiş kullanan falan varsa bi upload edebilir mi? Veya daha iyi bir sözlük önerisi olan var mı? :D
-
Ben stardict kullanıyorum.
Sözlüklerini http://reciteword.sourceforge.net/stardict/babylon.php adresinden temin edebilirsin. (Buradakiler convert edilmiştir)
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------
Ben stardict kullanıyorum.
Sözlüklerini http://reciteword.sourceforge.net/stardict/babylon.php adresinden temin edebilirsin. (Buradakiler convert edilmiştir)
-----------------------------Eyvallah hocam, kendine geldi sözlük :D
-
hocam bu ubuntu yaygın olmasa bile windowsda kullandıgınız programların ubuntuda hangilerini kullanabiliyosunuz ?
-
Rmk bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bu ubuntu yaygın olmasa bile windowsda kullandıgınız programların ubuntuda hangilerini kullanabiliyosunuz ?
-----------------------------hocam ubuntuda .exe calistiramazsin.
-
Conquer bunu yazdı:
-----------------------------
Rmk bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bu ubuntu yaygın olmasa bile windowsda kullandıgınız programların ubuntuda hangilerini kullanabiliyosunuz ?
-----------------------------hocam ubuntuda .exe calistiramazsin.
-----------------------------Emülatör benzeri programlarla çalıştırılıyor ama pek tavsiye edilmez. Genelde linux ortamına uygun programlar kullanılır.
Ancak alternatifi olmayan programlar için denenen bir yöntemdir. (wine / cedega vs...)
-
garip exe calismiyor olmasi hem avantaj hem dez avantaj pcler baya hizlaniyor desenize
-
Arkadaşlar linuxte işler biraz daha farklı yürüyor. Şu konuyu açıklığa kavuşturalım:
Windows'ta bir dosyanın çalıştırılabilir olması için "exe, com, bat..." gibi uzantılara ihtiyacı vardır.
Linux'te böyle bir ihtiyaç yoktur. Bir txt dosyası bile program gibi çalıştırılabilir.
Peki bu nasıl olmaktadır? Linux bir dosyayı çalıştırabilmek için onun uzantısına değil, sahip olduğu izinlere bakar.
Yani bir dosyaya çalışma izni verildiyse, o çalıştırılabilir. (tabi dosyanın linuxe göre yazılmış olması gerekir, yoksa çalışsa da pek bir işe yaramaz)
-
Ruslar yapıyor arkadaş,
-
BearShare daha profossionel
