Ubuntu‘Dan Eurovision İzlemece
-
Eurovizyonu izlemek için bir plugin e ihtiyacımız olacak. İsmi 'octoshape'. Eurovizyonun resmi plug-ini fakat maalesef kapalı kaynak.
Yine de Erasmus'u takip etmek için kullanılabilir.
Uygulamalar > Donatılar > Uçbirim
- wget http://www.octoshape.com/files/octosetup-linux_i386.bin
- chmod +x octosetup-linux_i386.bin
- ./octosetup-linux_i386.bin
gelen lisans seçeneğini kabul etmek için komut satırının en altına space tuşuyla inin ve yes yazın.
http://www.eurovision.tv/esctv/
Sonra bu sayfayı açın. ve komut satırınıza geri dönün
cd octoshape
./OctoshapeClient
Eğer tarayıcı dışarısında takip etmek isterseniz:
./OctoshapeClient -url:EBU.esc2010.final;rtmp=false
Favorim Almanya.
-
Helal zıço. İşe yaradı.
Bu arada future linkine tıklayınca otomatik past'a yönlendiriyor. O yarı final.
http://www.eurovision.tv/esctv
Yukarıdaki canlı
-
tarayıcıdan nasıl çıkarcaz kodu yazdım ama olmadı
-
Mplayer yüklü mü sende?
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------
Mplayer yüklü mü sende?
-----------------------------yükledim oldu saol :F
-
bu mavili sarı kafa ne mal bi bebedir yarabbim..

^^^^^^^^^^^^ tipe bak
bi sonraki çıkan belaruslunun da sincan bebelerinden bi farkı yok sanki :|
kırmızı elbiseli sipikerden de biii halt anlamadım çok itici daha seksisi bulunabilirdi..
Edit: Arkadaş yan tarafda ki ülkücüleri anlamak mümkün değil face connect i kullanabilecek zeka yaşları var fakat.. bir ülküyü temsil eden bişey yazıp hemen yanına "muazzez sevişelim mi" yi sıkıştırmak bana bir hayli ilginç geldi :|
-
Adam akıllı kaç şarkı dinlediniz şu ana kadar on şarkı geçti...
Edit: tarzan o velet animelerde kendini bi bok zanneden tiplere benziyor :)
One lan yunanlılar kemençe çekti haha :D
Bu ingilizler kasten yarışmanın dibine vurmak için çıkıyor kesin, kurucu üyeler nasıl olsa bişey olmaz sonuncu olsalar da her sene finaldeler
-
şimdi yaptım izliyorum yunanistan vardı şimdi
-
inci sikercilerburaya dadandı miki tuttuk :D face connect coştu :D
edit: ahahhaha bknz caps bunlar capsız olana inanmıyomuş da :D

-

-
manga çıkıyo len :D manga çıkıyo gereksiz heyecanladım yine upp!! :D
edit: kapattım ben izlemiyom sonunda manganın sesini kıstılar :| niye gidip katılıyosak.. gayrı gereksiz bişey işte..
edit: @Z-CHAN hea valla neydüü belirsiz bi garip işte :)
@kapil olum senlen ben izledik mi *oku çıkıyo biliyon demi :D

