Ubuntu'ya Geciyorum, Sorularim Var.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    şu ubuntu one mıydı neydi onu çıkardıkları sürümde hızın içine ettiler. ubuntudan sonra bi daha linuxte kalıcı olamadım. mint nedense sarmadı bi türlü.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mezantalac
    Mezantalac's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2011
    Erkek

    Ben Ubuntuyu netbooka kurdum normal sürümünü 3 aydır kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım yapamadığım bir işlemde yok gibi


    "Bundan yirmi yıl sonra, yapmadığın şeylerden,yaptıklarından daha fazla pişmanlık duyacaksın.Bu yüzden, halatlarını söküp at. Güvende olduğun limandan ayrıl. Yelkenlerini rüzgarla doldur. Araştır. Hayal et. Keşfet." (Mark Twain)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    Linux mint kur hocam. debian işini görmez.


    =)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hatayi
    hatayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2013
    Erkek

    tebrik ediyorum hocam.


    Tarikat-ı Aliyyeyi Tahribadiyye
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    şu an için ve senin için en iyisi linux mint

    ben şu anda fedora'dayım fakat mint rahattır


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    hocam ubuntunun 10 12 13 sürümlerini baya kullandım problem çıkartıyo. mintte hiç hatayla karşılaşmadım. minte yönel bence. 

    oyun haricinde de her ortamda windowstan daha iyi performans aldım. aga her şeyi geçtim driver kurmuyon mk :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    joe_black bunu yazdı

    hocam ubuntunun 10 12 13 sürümlerini baya kullandım problem çıkartıyo. mintte hiç hatayla karşılaşmadım. minte yönel bence. 

    oyun haricinde de her ortamda windowstan daha iyi performans aldım. aga her şeyi geçtim driver kurmuyon mk :)

    Demin debian da laptobun kendi wirelessini bile gormedi la baska pc olmasa gotum sikilirdi .d

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baba3232
    baba3232's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    hocam ubuntunun 10 12 13 sürümlerini baya kullandım problem çıkartıyo. mintte hiç hatayla karşılaşmadım. minte yönel bence. 

    oyun haricinde de her ortamda windowstan daha iyi performans aldım. aga her şeyi geçtim driver kurmuyon mk :)

    Demin debian da laptobun kendi wirelessini bile gormedi la baska pc olmasa gotum sikilirdi .d

    Manuel olarak kurman lazım debianda öyle bir sorun var evet.


    "Dünyanın en yüce tahtına da çıksanız, oturacağınız yer, kendi kıçınızın üstüdür...(Friedrich Nietzsche)"
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Beyler yeni konu açmıyım openjdk-jre7 kurucam boş alan yok diyor etc klasöründe ne iş ?


    linuxu 106 gb lık alana kurdum yani

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    Ka1nsha bunu yazdı

    Beyler yeni konu açmıyım openjdk-jre7 kurucam boş alan yok diyor etc klasöründe ne iş ?


    linuxu 106 gb lık alana kurdum yani

    sudo apt-get autoclean

    sudo apt-get clean

    sudo apt-get autoremove

     

     

Toplam Hit: 3360 Toplam Mesaj: 25