Ubuntu'ya Geciyorum, Sorularim Var.
-
şu ubuntu one mıydı neydi onu çıkardıkları sürümde hızın içine ettiler. ubuntudan sonra bi daha linuxte kalıcı olamadım. mint nedense sarmadı bi türlü.
-
Ben Ubuntuyu netbooka kurdum normal sürümünü 3 aydır kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım yapamadığım bir işlemde yok gibi
-
Linux mint kur hocam. debian işini görmez.
-
tebrik ediyorum hocam.
-
şu an için ve senin için en iyisi linux mint
ben şu anda fedora'dayım fakat mint rahattır
-
hocam ubuntunun 10 12 13 sürümlerini baya kullandım problem çıkartıyo. mintte hiç hatayla karşılaşmadım. minte yönel bence.
oyun haricinde de her ortamda windowstan daha iyi performans aldım. aga her şeyi geçtim driver kurmuyon mk :)
-
joe_black bunu yazdı
hocam ubuntunun 10 12 13 sürümlerini baya kullandım problem çıkartıyo. mintte hiç hatayla karşılaşmadım. minte yönel bence.
oyun haricinde de her ortamda windowstan daha iyi performans aldım. aga her şeyi geçtim driver kurmuyon mk :)
Demin debian da laptobun kendi wirelessini bile gormedi la baska pc olmasa gotum sikilirdi .d
-
Ka1nsha bunu yazdıjoe_black bunu yazdı
hocam ubuntunun 10 12 13 sürümlerini baya kullandım problem çıkartıyo. mintte hiç hatayla karşılaşmadım. minte yönel bence.
oyun haricinde de her ortamda windowstan daha iyi performans aldım. aga her şeyi geçtim driver kurmuyon mk :)
Demin debian da laptobun kendi wirelessini bile gormedi la baska pc olmasa gotum sikilirdi .d
Manuel olarak kurman lazım debianda öyle bir sorun var evet.
-
Beyler yeni konu açmıyım openjdk-jre7 kurucam boş alan yok diyor etc klasöründe ne iş ?
linuxu 106 gb lık alana kurdum yani -
Ka1nsha bunu yazdı
Beyler yeni konu açmıyım openjdk-jre7 kurucam boş alan yok diyor etc klasöründe ne iş ?
linuxu 106 gb lık alana kurdum yanisudo apt-get autoclean
sudo apt-get clean
sudo apt-get autoremove
