folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Ubuntu'ya Yeni Temalar, Logolar, Açılış Ekranları Ve Niceleri Geliyor...



Ubuntu'ya Yeni Temalar, Logolar, Açılış Ekranları Ve Niceleri Geliyor...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Malumunuz piyasadaki en popüler linux dağıtımı olan Ubuntu'nun yeni sürümü 10.04 de pek çok değişiklikle karşılaşacağız.

     

    Logolar: Shurttleworth ve tasarım ekibi Ubuntu'da bir kimlik değişikliğinin gerekli olduğunu düşünmüşler ve klasik "İnsanlık için" felsefesi yerine "Işık" kod adlı yeni bir yaklaşımın ürünü olan bu logoları ve fontları tasarlamışlar.

     

     

    İki yeni tema: Şekil A da görüldüğü gibi artık kahverengi-portakal renkleri yerini lila-mor-beyaz-siyah karışımı daha ferah tonlara bırakmış.

     

    "Light"


    "Dark"

    (Alt çubuğu kaldırmışlar gibi duruyor. Üstelik pencere yönetim tuşları da sola alınmış)

     

    Açılış Ekranı:

     

    Yeni Website:

     

    Detaylar: http://www.omgubuntu.co.uk/2010/03/ubuntu-gets-new-themes-logo-more.html


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Sevdim ben yeni light temasını.Mac os x geldi aklıma.Ama Ubuntu'nun bunu yapması gerekiyordu güzel oldu.Umarım daha iyi olacak.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    çok güzel olacak diye düşünüyorum

    açılış süresini de 10 saniyeye düşürmeye söz mü vermişlerdi yanlış hatırlamıyorsam?

    zaten LTS olacağına göre kaliteli bir sürüm bizi bekliyor

     

    bu arada kapatma-küçültme düğmelerini MacOStaki gibi sola şimdiden alabilirsiniz

    Alt+f2-> gconf-editor
    apps-metacity-general->button_layout

    buradaki değeri : close,minimize,maximize:menu

    olarak değiştiriyoruz

    beğenmezsek eski hali için : menu:minimize,maximize,close < ="editor/themes/simple/langs/tr.js" ="text/">

     

    tasarım değişiklikleri de iyi olacaktır

    çoğu kişi compiz vidyolarını izleyip linux kurduktan sonra soğuk kahverengi ekranı ve basit-sade gnome'yi görünce büyük hayal kırıklığına uğruyor


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    alt cubuk kalkmaz, dikkat edersen hangi pencereyi sececegine dair hic birsey yok. Kalir yani cubuk. Niye mac gibi gri beyaz mor u secmisler acaba


    la liberte ne meurt jamais.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opensource2009
    opensource2009's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    Evet 10 saniyenin altına bu sürümde düşecek.10.04 alpha 3 te istenilende yapılmış.

    Bu temalar yanlış bilmiyorsam oylara göre belirlendi arkadaşlar.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    The new style in Ubuntu is inspired by the idea of "Light".

     

    We're drawn to Light because it denotes both warmth and clarity, and intrigued by the idea that "light" is a good value in software. Good software is "light" in the sense that it uses your resources efficiently, runs quickly, and can easily be reshaped as needed. Ubuntu represents a break with the bloatware of proprietary operating systems and an opportunity to delight to those who use computers for work and play. More and more of our communications are powered by light, and in future, our processing power will depend on our ability to work with light, too. 

    Visually, light is beautiful, light is ethereal, light brings clarity and comfort.

     


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    photoshop sorunu olmasada ubuntuya geçsem.. : )


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    10.4 değil alsıl değişiklik 10.10 da olacak


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    10.4 değil alsıl değişiklik 10.10 da olacak


    ----------------------------- 

    ne olacak? hiç duymadım ki


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    gnome 3 gelecek herhalde ondan söz ediyor...

     


    .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    ubuntu nun bu sürümü saydam diil miydi yaw


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
Toplam Hit: 2393 Toplam Mesaj: 12