Uçan Adam Bilimi Kilitledi...(Levitasyon)
-
Şarlatanlığı din yapıp ona inanıyorsunuz...
-
Chris Angel yalancı düzenbez hokkabazın teki ya yaptığı her şey yalan dolan,
-
MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
-----------------------------Bilimin Kanıtlayamadığı Çok Şey Var Hala Bilim bilim Diye tutturuyorlar Ancak :)
-----------------------------arkadaşım sen salak mısın ? evet biz bir şey kanıtlayamıyoruz diye bilim adamları çalışmayı bıraksalardı şu an senin gibi hak etmeyen herifler oturdugu yerden bu yazıyı binlerce kişiyle paylaşabilir miydi?
bilim bilinmeyeni yılmadan araştırmaktır, açıklamaya çalışmaktır.
senin gibi oturduğu yerden her boka''oh evet bu yaratıcı, oh eveet din bu açıklanamaz; hiçbir açıklaması yok'' diye inanan insanlar oldukça zaten bizden bir şey olmaz.
otur her şeye bağnazlıkla inan, hiçbir araştırma yapma hiçbir şeyi merak etme böyle devam et.
boş geldin boş git bu dünyadan.
eminim öldükten inandıgın şey, ki senle aynı tanrıya inanmadıgımız kesin, seni bravo ben sana o aklı her şeye sorgulamadan inanman için verdim zaten diye madalya takar sana.
-
herif gözümle görmeden inanmam diyor ya :D
Tamam çağırırız senin gözünün önünde yapar sırf seni inandırabilmek için.
Böyle birşey var manastırdaki dallamalar yapıyormuş çok eski yıllarda.
-
bunu sabri bey yaptı zaten yeni deilki:D
-
crafty bunu yazdı:
-----------------------------hocalar evrim teorisini hala tartışır durumdasınız... aşağıdaki iki linki sırayla baştan sona okuyun ve hala tartışmak istiyorsanız öyle karşımıza çıkın... yarım bilgi ile savunmaya çalıştıklarınız gülünç duruma düşmekte...
1. link charles darwin
http://tr.wikipedia.org/wiki/Charles_Darwin
2. link evrim
http://tr.wikipedia.org/wiki/Evrim
-----------------------------sen evrimi wiki denmi ogrendin ?
-
Derece aldığım "donanımsal levitasyon" projem ile yakında sizlerle olacağım :P
Bir de tam inceleyemedim olayı ama varsın göklere de çıksınlar :O
Olayı zaten kimisi "incil" ile de açılıyor,örnekleri de hep klişedir...
-
-
Imba bunu yazdı:
-----------------------------
İşte yüce tanrımızın varlığının kanıtı darwin e sorsan nası oldu açıklıyamaz.Pis kafir bilim adamları böyle kitlenir kalır işte!
-----------------------------puhahaha ha zuhahaha , salaklığına baktıkça pis kafir olduğum için kendimle gurur duyuyorum - ne alaka lan daha okuduğunu anlamıyon bişi desem şimdi onu nasıl anlayacan ayrıca konunun evrimle, quantumla ne ilgisi var ?? darvinmi neyse artık artık fena zkmiş manevi dünyanızı(!) sanırım her şey size "onu" hatırlatıyor artık. herif öldü gitti str et
yok hoca böyle mallar varken bi bok tartışılmaz , olayın geldiği seviyeye bak
