

Ücretiyle Sunucu Kuracak Arkadaş Aranıyor(Linux)
-
renegadealien bunu yazdı
Eğer digital ocean ise cok fazla seçim ihtimali yok.
debian'ın herşeyi cok eski abicim, bir şeyi iki şeyi değil ki:|
CentOs hemen hemen tüm konularda çok daha güncel.
Özellikle sadece console ile çalışacaksan.
Bu arada debian ile centos arasında bocalamazsın, ikisinide aktif olarak kullanıyorum.
Genellikle bir sorun olduğunda centosun çözümleri ile ilgili makaleler, debiandan en az 5 kat daha fazla, zaten red-hat ile aynı oldukları için, çok daha rahat oluyor.
güvenlik konusunda sıkıntı olmadıkça eski olması sorun olmuyo bana. sonuçta kullandığım 3-5 bişey var onlarıda güncellerim yeni sürümleri çıktıkça (php, apache vs vs.)
centos, suse linux, ve arch linux listemde üçünüde evdeki ikinci bilgisayara kurup deniycem arch linuxtan pek umutlu değilim ama diğerleri debian dan daha cazip gelirse onlarla ilerlerim.