Ücretli Hotmail ?? Bi Bakın Lütfen..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hokkabaz
    hokkabaz's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    kardeş bence mail sahibi ile konuş satmassan cih'le konuş :D ikisinden biri kesin işe yarar :D yaramassa beni ekle benle konus hahaha :D


    Sabrımla yazı tura oynama.. Damarıma basanın.. Kan dolaşımını durdururum !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    08/07/2007 biras geciktin mi ne? ama bana sirpence@tahribat.com u verirseniz bol bol duamı alırsınız:D züğürt bi adam olmasam bi t-shirt alacam bide mail için para teklif edecem ama züğürt adamım ben...hem ne demişler kiminin parası kiminin duası...Allah rızası için bi @tahribat.com lu mail
Toplam Hit: 14859 Toplam Mesaj: 13