Ufo Gördüm
-
kuş lan o kuş . adı martı ufo değil
-
Hocam bende körlük mü var .. Göremiyorum
-
kymt bunu yazdı:
-----------------------------
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
köylümüsün?
-----------------------------
ufo gören masum köylü:)
-----------------------------köylülerin aklı yokmu olm oturan ayı seni :W
-
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
ufo görsen altına sıçan hocam videoda nefes alış verişlerin bile normal yani
-----------------------------
Korkulcak ne var hocam :D -
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
kuş lan o kuş . adı martı ufo değil
----------------------------- -
Ardaguley bunu yazdı:
-----------------------------
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
kuş lan o kuş . adı martı ufo değil
-----------------------------
-----------------------------
Hocam gerçekte daha belliydi :D video kalitesi kötü olduğundan tam belli olmuyo :D kuş olsa anlardım :| -
evet evet bende gördüm ufoydu
dj_doom yaktın herkezi :)
-
birinizde birgün alışık olmadığımız bir laf söylesin ne zaman bu tür videolar yayınlansa hemen fake deniliyor adam görmüş hacı neyi sorguluyorsunuz :D Evet deyin geçin yaf :D
-
hacı içtinmi ne yaptın ya
-
ahahah benim miyop ilerledi baya
