Ufo Görüntüleri Videoshop Mu?
-
ufo var yada yok bundan ziyade topic başlığı hakkında ufak bir yorum olarak, her nedense yıllarca ufo resimleri ve videoları çıkar. ama hiçbiri net değildir. montajlama olabilir diye düşünüyorum.
-
Nury bunu yazdı:
-----------------------------
wert bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
yanlız biz şu uzaylıların ufolarından bahsediyoruz :D
-----------------------------
ufo tanımlanamayan gök cismi demek gökte bi cisim tanımlanamıyorsa ufo diye tabir edilir bu akşam kısa devre diye bi program izliyodum önce Kamer Genç konuktu ona da programın yarısında rast geldim sonraki konuk uzun yıllar uzay araştırmalarında yer almış sirius diye bi kuruluşun kurucusu söylediklerinden özetle 120 civarı uzaylı türü var bizim iletişime geçmeye değecek canlılar olmadığımızı düşünüyo olabilirler yahut doğal dengeye müdahale etmek istemiyorlar malumuyla evrende bizden daha gelişkin uygarlıklar olabileceği gibi (ki milyarlarca belki katrilyonlarca ışık yılı öteden geliyorlar bu da bizden daha ileri bi teknolojiye sahip olduklarını takabül eder diye düşünüyorum bu arada ışık hızının milyar katlarında seyahet ettiklerini iddia etti şöyleki önce ışık hızına ulaşıyorlar ondan sonra enerjiye dönüşüp bunun sonrasında yeni bir boyuta geçiyorlar tabi bu söylediklerinin teori olduğunu da belirtti) daha geride uygarlıklar da olabilir biz de onlara göre daha geride bir uygarlığız çünkü hala birbirini öldüren taş devrindeki insanlar gibiyiz dünyada fiziksel temasta bulunan 20 küsür insan olduğundan bahsetti bunların da fiziksel materyallerle desteklendiğini vurguladı örn hipnoz sırasında kişi şurama bişey yerleştirdiler dedikten sonra röntgenlerle incelenip ilgili materyale ulaştıklarından bahsetti bu görünmez uçak gibi bazı teknolojik gelişmelerin 51. bölgedeki araştırma merkezindeki uzay araçlarından yararlanılarak geliştirilmiş olabileceğini iddia etti hükümetin ise 2. dünya savaşından sonra insanların böyle bişeyi kaldıramayacağı kararı aldıkları için gizlemeyi tercih ettiğini söyledi bi kutsal metinlerde de bunu destekleyecek ayetlerin olduğunu dile getirdi ayrıca nasılki tarihsel olayları bugünün şartlarıyla yorumlamamalıysak uzaylıların da teknolojilerini dünyanın teknolojisiyle yorumlamamalıyız gibi bi ifade kullandı (ben o zmanlar küçüktüm uzaylıları hep merak ettim belki dünyalılarda bulamadığım saadeti onlarda bulurum diye iç geçirdim belki birgün he bu arada aklıma geldi melez ırk denemeleri falan da yapmış bu uzaylılar)
-
ufo var ulusal fizik olimpiyatları :D bende hazırlanıyom amacım ilk aşamayı geçip ameriakdan bir üniversiteden burs çalmak D: ufo var mı var bizzat seviştim ufolarla :D
-
MaTRiXe bunu yazdı:
-----------------------------
Nury bunu yazdı:
-----------------------------
wert bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------
yanlız biz şu uzaylıların ufolarından bahsediyoruz :D
-----------------------------
ufo tanımlanamayan gök cismi demek gökte bi cisim tanımlanamıyorsa ufo diye tabir edilir bu akşam kısa devre diye bi program izliyodum önce Kamer Genç konuktu ona da programın yarısında rast geldim sonraki konuk uzun yıllar uzay araştırmalarında yer almış sirius diye bi kuruluşun kurucusu söylediklerinden özetle 120 civarı uzaylı türü var bizim iletişime geçmeye değecek canlılar olmadığımızı düşünüyo olabilirler yahut doğal dengeye müdahale etmek istemiyorlar malumuyla evrende bizden daha gelişkin uygarlıklar olabileceği gibi (ki milyarlarca belki katrilyonlarca ışık yılı öteden geliyorlar bu da bizden daha ileri bi teknolojiye sahip olduklarını takabül eder diye düşünüyorum bu arada ışık hızının milyar katlarında seyahet ettiklerini iddia etti şöyleki önce ışık hızına ulaşıyorlar ondan sonra enerjiye dönüşüp bunun sonrasında yeni bir boyuta geçiyorlar tabi bu söylediklerinin teori olduğunu da belirtti) daha geride uygarlıklar da olabilir biz de onlara göre daha geride bir uygarlığız çünkü hala birbirini öldüren taş devrindeki insanlar gibiyiz dünyada fiziksel temasta bulunan 20 küsür insan olduğundan bahsetti bunların da fiziksel materyallerle desteklendiğini vurguladı örn hipnoz sırasında kişi şurama bişey yerleştirdiler dedikten sonra röntgenlerle incelenip ilgili materyale ulaştıklarından bahsetti bu görünmez uçak gibi bazı teknolojik gelişmelerin 51. bölgedeki araştırma merkezindeki uzay araçlarından yararlanılarak geliştirilmiş olabileceğini iddia etti hükümetin ise 2. dünya savaşından sonra insanların böyle bişeyi kaldıramayacağı kararı aldıkları için gizlemeyi tercih ettiğini söyledi bi kutsal metinlerde de bunu destekleyecek ayetlerin olduğunu dile getirdi ayrıca nasılki tarihsel olayları bugünün şartlarıyla yorumlamamalıysak uzaylıların da teknolojilerini dünyanın teknolojisiyle yorumlamamalıyız gibi bi ifade kullandı (ben o zmanlar küçüktüm uzaylıları hep merak ettim belki dünyalılarda bulamadığım saadeti onlarda bulurum diye iç geçirdim belki birgün he bu arada aklıma geldi melez ırk denemeleri falan da yapmış bu uzaylılar)
-----------------------------bir kaç hatan var(seni kızdırmak için değil bu küçük hatalar insanın inandırıcılığını kaybettirir diye düşünüyorum uyarayım dedim)
tanımlanamayan göf cismi değil
tanımlanamayan uçan obje olacak
birde
bir şeyi bize en fazla alacağı uzaklık 20 milyar ışık yılı dır katrilyonlarca değil
-
wert bunu yazdı:
bir kaç hatan var(seni kızdırmak için değil bu küçük hatalar insanın inandırıcılığını kaybettirir diye düşünüyorum uyarayım dedim)
tanımlanamayan göf cismi değil
tanımlanamayan uçan obje olacak
birde
bir şeyi bize en fazla alacağı uzaklık 20 milyar ışık yılı dır katrilyonlarca değil
-----------------------------
ben de hatırladığım kadarıyla yazdım ışık hızının milyarlarca katıyla seyahat ettiklerinden bahsedince katrilyondur diye bi çıkarım yaptım yok ne kızması doğru olanı güzel bi üslupla belirttiğin için teşekkür ederim aksine
-
MaTRiXe bunu yazdı:
-----------------------------
wert bunu yazdı:
-----------------------------
ben de hatırladığım kadarıyla yazdım ışık hızının milyarlarca katıyla seyahat ettiklerinden bahsedince katrilyondur diye bi çıkarım yaptım yok ne kızması doğru olanı güzel bi üslupla belirttiğin için teşekkür ederim aksine
-----------------------------big bang teorisini dumuşsundur bu teoriye göre herşey tek bir noktadaydı ve bir patlama oldu vsvsvssvs
şimdi bu patlama esnasında etrafa parçalar saçıldı (ufak parçaları değilde bunları galaksi olarak düşün)
ve kolaylık olsun diyede içinde bulunduğumuz galaksiyi hiç hareket etmemiş gibi düşün
şimdi etrafa saçılan parçaların çeşitli hızları oldu bunlara v,2v,3v vsvsvsvs şeklinde olduğunu düşün
buradan yola çıkarsan bu galaksilerin aldıkları yok yani bir nevi bize olan uzaklıkları
ne olacaktır v*t (t big bang ten sonra geçen zaman)
buradan hızla alınan yolun doğru orantılı olduğunu görürsün
hubble yasasına göre
v=d.H
h burada hubble sabiti
d=v*t
t=d/v
t=d(d*H)
t=1*H
sonuç 13milyar yıl çıkıyormuş benim okuduğum bit kitapta 20 yazıyordu :S
bit türlü toparlayamadığım için aceleyle sonunu getirdim daha detaylı anlatmayı düşündüm ama olmadı
-
bu koskoca evrende yalnız oldugumuzu mu sanıyosunuz?neden uzay sistemi var dünya dısında baska gezegenler var.onları hiç görmedigimiz için bazı insanlar yok diyor bazıları da inanıyor.bu görünen cogu ufo görüntülerinin fake olmasından kaynaklanıyor yalan yanlıs görüntülerle insanların beynini bulandırıyolar ve kimsenin inanası gelmiyo.bence yalnız degiliz gün gelecek onlarıda görme fırsatımız olacak.ayrıca ben öyle flimlerdeki gibi korkunc görünüşleri olduklarınıda sanmıyorum bence cokda sevimli varlıklar...
-
PlayerMurat bunu yazdı:
-----------------------------
ufo ısıtıcı ufo var tabi :D
-----------------------------
komiksin sen yaw sevdim seni :D -
videoshop :)
After Effect kullanıyorlar herhalde
-
montaj bence görüntüler
