folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Ufo Görüntüleri Videoshop Mu?



Ufo Görüntüleri Videoshop Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

     

      ufo var yada yok bundan ziyade topic başlığı hakkında ufak bir yorum olarak,  her nedense yıllarca ufo resimleri ve videoları çıkar. ama hiçbiri net değildir. montajlama olabilir diye düşünüyorum.


    Temel adalettir .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Nury bunu yazdı:
    -----------------------------
    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    yanlız biz şu uzaylıların ufolarından bahsediyoruz :D

    -----------------------------
    ufo tanımlanamayan gök cismi demek gökte bi cisim tanımlanamıyorsa ufo diye tabir edilir bu akşam kısa devre diye bi program izliyodum önce Kamer Genç konuktu ona da programın yarısında rast geldim sonraki konuk uzun yıllar uzay araştırmalarında yer almış sirius diye bi kuruluşun kurucusu söylediklerinden özetle 120 civarı uzaylı türü var bizim iletişime geçmeye değecek canlılar olmadığımızı düşünüyo olabilirler yahut doğal dengeye müdahale etmek istemiyorlar malumuyla evrende bizden daha gelişkin uygarlıklar olabileceği gibi (ki milyarlarca belki katrilyonlarca ışık yılı öteden geliyorlar bu da bizden daha ileri bi teknolojiye sahip olduklarını takabül eder diye düşünüyorum bu arada ışık hızının milyar katlarında seyahet  ettiklerini iddia etti şöyleki önce ışık hızına ulaşıyorlar ondan sonra enerjiye dönüşüp bunun sonrasında yeni bir boyuta geçiyorlar tabi bu söylediklerinin teori olduğunu da belirtti)  daha geride uygarlıklar da olabilir biz de onlara göre daha geride bir uygarlığız çünkü hala birbirini öldüren taş devrindeki insanlar gibiyiz dünyada fiziksel temasta bulunan 20 küsür insan olduğundan bahsetti bunların da fiziksel materyallerle desteklendiğini vurguladı örn hipnoz sırasında kişi şurama bişey yerleştirdiler dedikten sonra röntgenlerle incelenip ilgili materyale ulaştıklarından bahsetti bu görünmez uçak gibi bazı teknolojik gelişmelerin 51. bölgedeki araştırma merkezindeki uzay araçlarından yararlanılarak geliştirilmiş olabileceğini iddia etti hükümetin ise 2. dünya savaşından sonra insanların böyle bişeyi kaldıramayacağı kararı aldıkları için gizlemeyi tercih ettiğini söyledi bi kutsal metinlerde de bunu destekleyecek ayetlerin olduğunu dile getirdi ayrıca nasılki tarihsel olayları bugünün şartlarıyla yorumlamamalıysak uzaylıların da teknolojilerini dünyanın teknolojisiyle yorumlamamalıyız gibi bi ifade kullandı (ben o zmanlar küçüktüm uzaylıları hep merak ettim belki dünyalılarda bulamadığım saadeti onlarda bulurum diye iç geçirdim belki birgün he bu arada aklıma geldi melez ırk denemeleri falan da yapmış bu uzaylılar)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    ufo var ulusal fizik olimpiyatları :D bende hazırlanıyom amacım ilk aşamayı geçip ameriakdan bir üniversiteden burs çalmak D: ufo var mı var bizzat seviştim ufolarla :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    MaTRiXe bunu yazdı:
    -----------------------------
    Nury bunu yazdı:
    -----------------------------
    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    yanlız biz şu uzaylıların ufolarından bahsediyoruz :D

    -----------------------------
    ufo tanımlanamayan gök cismi demek gökte bi cisim tanımlanamıyorsa ufo diye tabir edilir bu akşam kısa devre diye bi program izliyodum önce Kamer Genç konuktu ona da programın yarısında rast geldim sonraki konuk uzun yıllar uzay araştırmalarında yer almış sirius diye bi kuruluşun kurucusu söylediklerinden özetle 120 civarı uzaylı türü var bizim iletişime geçmeye değecek canlılar olmadığımızı düşünüyo olabilirler yahut doğal dengeye müdahale etmek istemiyorlar malumuyla evrende bizden daha gelişkin uygarlıklar olabileceği gibi (ki milyarlarca belki katrilyonlarca ışık yılı öteden geliyorlar bu da bizden daha ileri bi teknolojiye sahip olduklarını takabül eder diye düşünüyorum bu arada ışık hızının milyar katlarında seyahet  ettiklerini iddia etti şöyleki önce ışık hızına ulaşıyorlar ondan sonra enerjiye dönüşüp bunun sonrasında yeni bir boyuta geçiyorlar tabi bu söylediklerinin teori olduğunu da belirtti)  daha geride uygarlıklar da olabilir biz de onlara göre daha geride bir uygarlığız çünkü hala birbirini öldüren taş devrindeki insanlar gibiyiz dünyada fiziksel temasta bulunan 20 küsür insan olduğundan bahsetti bunların da fiziksel materyallerle desteklendiğini vurguladı örn hipnoz sırasında kişi şurama bişey yerleştirdiler dedikten sonra röntgenlerle incelenip ilgili materyale ulaştıklarından bahsetti bu görünmez uçak gibi bazı teknolojik gelişmelerin 51. bölgedeki araştırma merkezindeki uzay araçlarından yararlanılarak geliştirilmiş olabileceğini iddia etti hükümetin ise 2. dünya savaşından sonra insanların böyle bişeyi kaldıramayacağı kararı aldıkları için gizlemeyi tercih ettiğini söyledi bi kutsal metinlerde de bunu destekleyecek ayetlerin olduğunu dile getirdi ayrıca nasılki tarihsel olayları bugünün şartlarıyla yorumlamamalıysak uzaylıların da teknolojilerini dünyanın teknolojisiyle yorumlamamalıyız gibi bi ifade kullandı (ben o zmanlar küçüktüm uzaylıları hep merak ettim belki dünyalılarda bulamadığım saadeti onlarda bulurum diye iç geçirdim belki birgün he bu arada aklıma geldi melez ırk denemeleri falan da yapmış bu uzaylılar)

    -----------------------------

     

    bir kaç hatan var(seni kızdırmak için değil bu küçük hatalar insanın inandırıcılığını kaybettirir diye düşünüyorum uyarayım dedim)

    tanımlanamayan göf cismi değil

     tanımlanamayan uçan obje olacak

    birde

    bir şeyi bize en fazla alacağı uzaklık 20 milyar ışık yılı dır katrilyonlarca değil


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    wert bunu yazdı:

    bir kaç hatan var(seni kızdırmak için değil bu küçük hatalar insanın inandırıcılığını kaybettirir diye düşünüyorum uyarayım dedim)

    tanımlanamayan göf cismi değil

     tanımlanamayan uçan obje olacak

    birde

    bir şeyi bize en fazla alacağı uzaklık 20 milyar ışık yılı dır katrilyonlarca değil


    -----------------------------
    ben de hatırladığım kadarıyla yazdım ışık hızının milyarlarca katıyla seyahat ettiklerinden bahsedince katrilyondur diye bi çıkarım yaptım yok ne kızması doğru olanı güzel bi üslupla belirttiğin için teşekkür ederim aksine
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    MaTRiXe bunu yazdı:
    -----------------------------
    wert bunu yazdı:

    -----------------------------
    ben de hatırladığım kadarıyla yazdım ışık hızının milyarlarca katıyla seyahat ettiklerinden bahsedince katrilyondur diye bi çıkarım yaptım yok ne kızması doğru olanı güzel bi üslupla belirttiğin için teşekkür ederim aksine

    -----------------------------

     

    big bang teorisini dumuşsundur bu teoriye göre herşey tek bir noktadaydı ve bir patlama oldu vsvsvssvs

    şimdi bu patlama esnasında etrafa parçalar saçıldı (ufak parçaları değilde bunları galaksi olarak düşün)

    ve kolaylık olsun diyede içinde bulunduğumuz galaksiyi hiç hareket etmemiş gibi düşün

    şimdi etrafa saçılan parçaların çeşitli hızları oldu bunlara v,2v,3v vsvsvsvs şeklinde olduğunu düşün

    buradan yola çıkarsan bu galaksilerin aldıkları yok yani bir nevi bize olan uzaklıkları

    ne olacaktır v*t (t big bang ten sonra geçen zaman)

    buradan hızla alınan yolun doğru orantılı olduğunu görürsün

    hubble yasasına göre

    v=d.H

    h burada hubble sabiti

    d=v*t

    t=d/v

    t=d(d*H)

    t=1*H 

    sonuç 13milyar yıl çıkıyormuş benim okuduğum bit kitapta 20 yazıyordu :S

    bit türlü toparlayamadığım için aceleyle sonunu getirdim daha detaylı anlatmayı düşündüm ama olmadı 


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayteach
    ayteach's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2007
    Erkek

    bu koskoca evrende yalnız oldugumuzu mu sanıyosunuz?neden uzay sistemi var dünya dısında baska gezegenler var.onları hiç görmedigimiz için bazı insanlar yok diyor bazıları da inanıyor.bu görünen cogu ufo görüntülerinin fake olmasından kaynaklanıyor yalan yanlıs görüntülerle insanların beynini bulandırıyolar ve kimsenin inanası gelmiyo.bence yalnız degiliz gün gelecek onlarıda görme fırsatımız olacak.ayrıca ben öyle flimlerdeki gibi korkunc görünüşleri olduklarınıda sanmıyorum bence cokda sevimli varlıklar...


    Bir Serseriyi Öldürecek Yine Serseri Kurşundur...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek
    PlayerMurat bunu yazdı:
    -----------------------------
    ufo ısıtıcı ufo var tabi :D
    -----------------------------
    komiksin sen yaw sevdim seni :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Felony
    Felony's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ocak/2009
    Erkek

    videoshop :)

    After Effect kullanıyorlar herhalde


    Güçsüz halklar güçlü liderler çıkarır, güçlü halklarınsa lidere ihtiyacı yoktur. "Viva ZAPATA"
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    montaj bence görüntüler

    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
Toplam Hit: 6007 Toplam Mesaj: 46