Ülke Tavsiyesi
-
Tayland hocam benimde kafamda orası var-Puket diye bir ada var orda denizi var hava kirliliği yok harika bir yer.
Oradaki tek sorunun şezlong kapma olabilir.
İş olanaklarıda fazla.
Bir bak derim.
http://www.gezikolik.com/tr/Genel_Bilgiler/Tayland/Phuket/Phuket_Adasi/e_1471.aspx
-
He bide sakın Çini düşünme bile.
-
Ukraynayla Çin e gittim. Çin bok gibi ukrayna idare eder ama öyle yaşanabilecek gibi değil.Brezilya ilgimi çekiyor ama hayat pahalı diye duydum. Fiyatları hakkında bilgisi olan bilgilendirebilirse sevinirim.Ev kiraları, Yeme içme vs. vs.
Kanada da bir ara takılmıştım ama hayat pahalı deniyor. Normal yaşam için aylık ne kadar gerekir. bilgi verebilirmisin Cordelian.
-
hacı angola'ya git ya çok ucuz bi eşek bi küfe sezercik vur kırbacı yaşar nuri öztürk :F
-
tacir bunu yazdı:
-----------------------------
Ukraynayla Çin e gittim. Çin bok gibi ukrayna idare eder ama öyle yaşanabilecek gibi değil.Brezilya ilgimi çekiyor ama hayat pahalı diye duydum. Fiyatları hakkında bilgisi olan bilgilendirebilirse sevinirim.Ev kiraları, Yeme içme vs. vs.
Kanada da bir ara takılmıştım ama hayat pahalı deniyor. Normal yaşam için aylık ne kadar gerekir. bilgi verebilirmisin Cordelian.
-----------------------------hocam çin nasıl Biraz Anlatırmısın yaşamak İçin Değilde ole bi gidip görmek için ?
-
öyle aradığın gibi biyer yok :D
-
şuan dünyada bu dediğinden 1 tane kaldı..
HONGKONG
nedenleri biraz karışık anlatmaya girersem ama...kimse bana karışmadan bende kimseye karışmadan yaşıycam diosanız, son kale.
-
Brezilya tabiki, kore veya japonya derdim ama cok pahalı..
Üçünede vizesiz girebilirsin.
HA birde KUBA var arastır bir istersen...1000dolarla rahat rahat baya rahat yasarsın aylık.. Orasıda vizesiz.
-
tacir bunu yazdı:
-----------------------------
Ukraynayla Çin e gittim. Çin bok gibi ukrayna idare eder ama öyle yaşanabilecek gibi değil.Brezilya ilgimi çekiyor ama hayat pahalı diye duydum. Fiyatları hakkında bilgisi olan bilgilendirebilirse sevinirim.Ev kiraları, Yeme içme vs. vs.
Kanada da bir ara takılmıştım ama hayat pahalı deniyor. Normal yaşam için aylık ne kadar gerekir. bilgi verebilirmisin Cordelian.
-----------------------------aylık;
-$750-800 kira (normal ufak bir daire icin downtown denilen merkezde degil tabi),evler 2-3 katlı $2000.
-$100 metropass (toplu tasıma ıcın)
-$40-50 cep telefonu
-$40-50 ev telefonu varsa ev + internet üzerine yoksa ev telefonun enaz $35 aylık internet parası
-$100-150 hydro gelebılır dogalgaz bi o kadar elektrik ve yaklasık $50 su.
kafadan aylık $1200 kesin giderin var.
Enistem doktor suanda prof olamadı daha ama.$4000 maas alıyor.genelde burada yıllık hesaplanır maaslar.Yaklasık normal bir doktor $40-60k arası alır.Ekstra bir basarın diploman yoksa mühendiste olsan o kadar alıyosun.
-1 sise su 500ml $1 a satılıyor benım calıstıgm markette.
-araban var ise 500 600 dolar sigortası aylık fakat 12k dolara bmw alabılrsın deri koltuk felan 2.el.
Toronto icin bole gider liste.en pahalı sehri kanadanın.Ama burası kapitalizm'in gobegi.Burada paran yoksa sende yoksun demektir.Bir nevi Para=tanri gibi bir yer.
Ama eğer bir düzenin paran var ise yaşarsın.
ortalama 1 kişi icin enaz 1500 1600 dolar lazım aylık.Eger aile isen vay haline zaten.
Ayrıca burada kanada icinden bir okul mezunu olmadıgın sürece yada harvard mit gibi,iş bulman cok zor ve dil olarak ingilizceni ispatlaman + fransızca bilirsen artı ekstran olur.cünkü 2 resmi dil var.(devlet ve sirketler diyor ki,Ne mezunu nereden mezun olursan ol.Yabancı diplomanın hükmü yoktur).Odtü bogazıcı mezunu olup donercılık yapan var.Fakat tek hataları bence,kendılerını gelıstırmeyıp ekstra artı saglamamıslar.
genelde herkes buraya zengın olucam ev araba alıcam hayali ile gelmısler ama en dandık daire 350k dan baslıyor.TR de 3 tane daire alırsın o paraya.
Sonuc hep hüsran olmus ınsanların.ama su da var,kafan calısıyorsa.Burada 21 yaşında zengın olursun.Yeterkı saglam projen olsun.Yayılsın.üretilsin.Bakınız,mark zuckerberg.Insanlar burada saglam seylere hemen yatırım yapıyor.
odevsitesi gibi bir site kurulmus ders notlarının dagıtıldıgı,toronto üni.de ve suanda 10k üyesi var aktif olarak.
Bunun gıbı bır ton sey sayarım.Eger ıstersenız herşey olur arkadaslar yeterki kafayı calıstırın.
-
Bütün ülkelerde seni bekliyordu gelsinde bizim vatandaşımız olsun diye :D
