folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ülke Tavsiyesi



Ülke Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    Tayland hocam benimde kafamda orası var-Puket diye bir ada var orda denizi var hava kirliliği yok harika bir yer.

    Oradaki tek sorunun şezlong kapma olabilir.

    İş olanaklarıda fazla.

    Bir bak derim.

    http://www.gezikolik.com/tr/Genel_Bilgiler/Tayland/Phuket/Phuket_Adasi/e_1471.aspx


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostgun
    Lostgun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2010
    Erkek

    He bide sakın Çini düşünme bile.


    Bir gün Ferrari alacağım.İnanıyorum :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tacir
    tacir's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    Ukraynayla Çin e gittim. Çin bok gibi ukrayna idare eder ama öyle yaşanabilecek gibi değil.Brezilya ilgimi çekiyor ama hayat pahalı diye duydum.  Fiyatları hakkında bilgisi olan bilgilendirebilirse sevinirim.Ev kiraları, Yeme içme vs. vs.

    Kanada da bir ara takılmıştım ama hayat pahalı deniyor. Normal yaşam için aylık ne kadar gerekir. bilgi verebilirmisin  Cordelian.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    hacı angola'ya git ya çok ucuz bi eşek bi küfe sezercik vur kırbacı yaşar nuri öztürk :F


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kazekage
    Kazekage's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2010
    Erkek

    tacir bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ukraynayla Çin e gittim. Çin bok gibi ukrayna idare eder ama öyle yaşanabilecek gibi değil.Brezilya ilgimi çekiyor ama hayat pahalı diye duydum.  Fiyatları hakkında bilgisi olan bilgilendirebilirse sevinirim.Ev kiraları, Yeme içme vs. vs.

    Kanada da bir ara takılmıştım ama hayat pahalı deniyor. Normal yaşam için aylık ne kadar gerekir. bilgi verebilirmisin  Cordelian.

     


    -----------------------------

    hocam çin nasıl Biraz Anlatırmısın yaşamak İçin Değilde ole bi gidip görmek için ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    öyle aradığın gibi biyer yok :D

     


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DiKeyEy
    DiKeyEy's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    şuan dünyada bu dediğinden 1 tane kaldı..

    HONGKONG

    nedenleri biraz karışık anlatmaya girersem ama...kimse bana karışmadan bende kimseye karışmadan yaşıycam diosanız, son kale.


    haklı öğüt egoyu öfkelendirir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    Brezilya tabiki, kore veya japonya derdim ama cok pahalı..

     

    Üçünede vizesiz girebilirsin.

     

    HA birde KUBA var arastır bir istersen...1000dolarla rahat rahat baya rahat yasarsın aylık.. Orasıda vizesiz.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    tacir bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ukraynayla Çin e gittim. Çin bok gibi ukrayna idare eder ama öyle yaşanabilecek gibi değil.Brezilya ilgimi çekiyor ama hayat pahalı diye duydum.  Fiyatları hakkında bilgisi olan bilgilendirebilirse sevinirim.Ev kiraları, Yeme içme vs. vs.

    Kanada da bir ara takılmıştım ama hayat pahalı deniyor. Normal yaşam için aylık ne kadar gerekir. bilgi verebilirmisin  Cordelian.

     


    -----------------------------

     

     

    aylık;

    -$750-800 kira (normal ufak bir daire icin downtown denilen merkezde degil tabi),evler 2-3 katlı $2000.

    -$100 metropass (toplu tasıma ıcın)

    -$40-50 cep telefonu

    -$40-50 ev telefonu varsa ev + internet üzerine yoksa ev telefonun enaz $35 aylık internet parası

    -$100-150 hydro gelebılır dogalgaz bi o kadar elektrik ve yaklasık $50 su.

    kafadan aylık $1200 kesin giderin var.

    Enistem doktor suanda prof olamadı daha ama.$4000 maas alıyor.genelde burada yıllık hesaplanır maaslar.Yaklasık normal bir doktor $40-60k arası alır.Ekstra bir basarın diploman yoksa mühendiste olsan o kadar alıyosun.

    -1 sise su 500ml $1 a satılıyor benım calıstıgm markette.

    -araban var ise 500 600 dolar sigortası aylık fakat 12k dolara bmw alabılrsın deri koltuk felan 2.el.

    Toronto icin bole gider liste.en pahalı sehri kanadanın.Ama burası kapitalizm'in gobegi.Burada paran yoksa sende yoksun demektir.Bir nevi Para=tanri gibi bir yer.

    Ama eğer bir düzenin paran var ise yaşarsın.

    ortalama 1 kişi icin enaz 1500 1600 dolar lazım aylık.Eger aile isen vay haline zaten.

    Ayrıca burada kanada icinden bir okul mezunu olmadıgın sürece yada harvard mit gibi,iş bulman cok zor ve dil olarak ingilizceni ispatlaman + fransızca bilirsen artı ekstran olur.cünkü 2 resmi dil var.(devlet ve sirketler diyor ki,Ne mezunu nereden mezun olursan ol.Yabancı diplomanın hükmü yoktur).Odtü bogazıcı mezunu olup donercılık yapan var.Fakat tek hataları bence,kendılerını gelıstırmeyıp ekstra artı saglamamıslar.

    genelde herkes buraya zengın  olucam ev araba alıcam hayali ile gelmısler ama en dandık daire 350k dan baslıyor.TR de 3 tane daire alırsın o paraya.

    Sonuc hep hüsran olmus ınsanların.ama su da var,kafan calısıyorsa.Burada 21 yaşında zengın olursun.Yeterkı saglam projen olsun.Yayılsın.üretilsin.Bakınız,mark zuckerberg.Insanlar burada saglam seylere hemen yatırım yapıyor.

    odevsitesi gibi bir site kurulmus  ders notlarının dagıtıldıgı,toronto üni.de ve suanda 10k üyesi var aktif olarak.

    Bunun gıbı bır ton sey sayarım.Eger ıstersenız herşey olur arkadaslar yeterki kafayı calıstırın.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Bütün ülkelerde seni bekliyordu gelsinde bizim vatandaşımız olsun diye :D
Toplam Hit: 7051 Toplam Mesaj: 45