

Ülkemizde Mal Biter Mi...
-
benimde köken ceyhan.bunları görünce pek şaşırmıyorum yeterli miktarda var orda :) yazık bunlarada. iyice pislik yuvası oldu güzelim yer
-
Ben çözemedim ne olursa olsn böle bir hal hareket olmaması lazım ...
Açaba nasıl oluyor bu çok merak ettim...:) -
Davos bunu yazdı:
-----------------------------Ben çözemedim ne olursa olsn böle bir hal hareket olmaması lazım ...
Açaba nasıl oluyor bu çok merak ettim...:)
-----------------------------şöyle oluyor :
bölgenin şartları müsait olmadığı için anneleri bunları ahırda doğuruyor.o sırada ahırda ki katırlar kalabalıktan huysuzlanıp pervasızca sağa sola çifte atıyorlar.bu çiftelerden bir kaçı annelerinin karınlarına geliyor.toynak darbeleri anne karnından çocukların beyinlerine geliyor.kan revan içinde beyin lobları sümüğümsü şekilde akarak dünyaya gözlerini açıyorlar.durumdan endişe duyan babaları yine ekonomik yokluktan dolayı çocukları kaptığı gibi adana ceyhan eğitim ve araştırma hastanesine götürüyor(SSK) burada bir doktora 343 hasta düştüğü için çocukları küvazör yerine doktorun odasında ki saksıya koyuyorlar.sonra çocuklarınızı yoğun bakıma aldık diyerek ailelerini gönderiyorlar.türk doktorlarının makus talihi olan unutkanlığın sonucunda saksıda 159 gün boyunca bifiil yaşam mcadelesi veriyorlar.çocuklar bitkisel hayata o kadar adapte oluyorlar ki koltuk altlarından sarmaşıklar falan çıkıyor.fotosentez mevsimi gelince fiziksel reaksiyonlar gösterip doğal hayata kavuşuyorlar.tabii eve döndüklerinde anneleri 34.çocuğu doğururken ölmüş,babalarının da kafasına uçak düştüğü için felç olmuştur.sağır,dilsiz ve kör dedeleriyle hayata tutunmaya çalışırlar.ama belli süre sonra dayanamayıp kendilerini toros dağlarına atarlar.burada ayı yogiyle tanışıp kanki olurlar.ayı yogi bunları neyse lan geç oldu yeter bu kadar hikaye.
-
töbe biiissssmillaah cocua bişey olmuş :D
-
rap alemine bomba gibi düşen parça dalga geçmeyin :D
-
ya bu sığır ve gibiler yüzünden Rap hep yanlış anlaşılıyor ya başımı duvarlara vurasım geliyor...
http://www.trtube.com/kerim-mic-rap-ben-bilirim-bilader-96589.html
arkadaşa kerim i hediye ediyoruz dinlesin de rap nedir öğrensin..
-
Ya bunlarda rapmi yaptıklarını sanıyorlar hay allam yav. diğer arkadaşlarında dediği gibi bende bişi demek istiyorum. Eğer kabız olursanız bu parçayı sık kullanılanlara ekleyin izleyin iyi gelir. O orda sıçarken sizde lavaboya :)
Size bir adres verim ordan dinleyin bakın aradaki farka
www.myspace.com/ede63
-
nocturnal_mortum bunu yazdı:
-----------------------------Davos bunu yazdı:
-----------------------------Ben çözemedim ne olursa olsn böle bir hal hareket olmaması lazım ...
-----------------------------
Açaba nasıl oluyor bu çok merak ettim...:)-----------------------------şöyle oluyor :
bölgenin şartları müsait olmadığı için anneleri bunları ahırda doğuruyor.o sırada ahırda ki katırlar kalabalıktan huysuzlanıp pervasızca sağa sola çifte atıyorlar.bu çiftelerden bir kaçı annelerinin karınlarına geliyor.toynak darbeleri anne karnından çocukların beyinlerine geliyor.kan revan içinde beyin lobları sümüğümsü şekilde akarak dünyaya gözlerini açıyorlar.durumdan endişe duyan babaları yine ekonomik yokluktan dolayı çocukları kaptığı gibi adana ceyhan eğitim ve araştırma hastanesine götürüyor(SSK) burada bir doktora 343 hasta düştüğü için çocukları küvazör yerine doktorun odasında ki saksıya koyuyorlar.sonra çocuklarınızı yoğun bakıma aldık diyerek ailelerini gönderiyorlar.türk doktorlarının makus talihi olan unutkanlığın sonucunda saksıda 159 gün boyunca bifiil yaşam mcadelesi veriyorlar.çocuklar bitkisel hayata o kadar adapte oluyorlar ki koltuk altlarından sarmaşıklar falan çıkıyor.fotosentez mevsimi gelince fiziksel reaksiyonlar gösterip doğal hayata kavuşuyorlar.tabii eve döndüklerinde anneleri 34.çocuğu doğururken ölmüş,babalarının da kafasına uçak düştüğü için felç olmuştur.sağır,dilsiz ve kör dedeleriyle hayata tutunmaya çalışırlar.ama belli süre sonra dayanamayıp kendilerini toros dağlarına atarlar.burada ayı yogiyle tanışıp kanki olurlar.ayı yogi bunları neyse lan geç oldu yeter bu kadar hikaye.
ahahaha hayalgücüne hayran kaldım :D:D koltukaltından sarmaşıklar asdkljasldasjldkas
-
rezillllll..yarisinda kapadim dayanamadim bile basinda bi uluma vardi en guzel yorum annemden geldi '' hostt basini ye insallahhh!! :))
-
vay anasini sayin seyirciler cag atlamisiz da HABARIMIZ yokmus:)