Ülkemizde Mal Biter Mi...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naacal
    Naacal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    benimde köken ceyhan.bunları görünce pek şaşırmıyorum yeterli miktarda var orda :) yazık bunlarada. iyice pislik yuvası oldu güzelim yer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Davos
    Davos's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    Ben çözemedim ne olursa olsn böle bir hal hareket olmaması lazım ...
    Açaba nasıl oluyor bu çok merak ettim...:)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nocturnal_mortum
    nocturnal_mortum's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2003
    Erkek

    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben çözemedim ne olursa olsn böle bir hal hareket olmaması lazım ...
    Açaba nasıl oluyor bu çok merak ettim...:)


    -----------------------------

     

    şöyle oluyor :

    bölgenin şartları müsait olmadığı için anneleri bunları ahırda doğuruyor.o sırada ahırda ki katırlar kalabalıktan huysuzlanıp pervasızca sağa sola çifte atıyorlar.bu çiftelerden bir kaçı annelerinin karınlarına geliyor.toynak darbeleri anne karnından çocukların beyinlerine geliyor.kan revan içinde beyin lobları sümüğümsü şekilde akarak dünyaya gözlerini açıyorlar.durumdan endişe duyan babaları yine ekonomik yokluktan dolayı çocukları kaptığı gibi adana ceyhan eğitim ve araştırma hastanesine götürüyor(SSK) burada bir doktora 343 hasta düştüğü için çocukları küvazör yerine doktorun odasında ki saksıya koyuyorlar.sonra çocuklarınızı yoğun bakıma aldık diyerek ailelerini gönderiyorlar.türk doktorlarının makus talihi olan unutkanlığın sonucunda saksıda 159 gün boyunca bifiil yaşam mcadelesi veriyorlar.çocuklar bitkisel hayata o kadar adapte oluyorlar ki koltuk altlarından sarmaşıklar falan çıkıyor.fotosentez mevsimi gelince fiziksel reaksiyonlar gösterip doğal hayata kavuşuyorlar.tabii eve döndüklerinde anneleri 34.çocuğu doğururken ölmüş,babalarının da kafasına uçak düştüğü için felç olmuştur.sağır,dilsiz ve kör dedeleriyle hayata tutunmaya çalışırlar.ama belli süre sonra dayanamayıp kendilerini toros dağlarına atarlar.burada ayı yogiyle tanışıp kanki olurlar.ayı yogi bunları neyse lan geç oldu yeter bu kadar hikaye. 

      


    aranılan adam ercü geri döndü.banka kredilerine kefil,okeye dördüncü,halı saha maçlarınıza kaleci hatta nikahınıza şahit bile olurum.artık bende sosyalleşmek istiyorum.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    töbe biiissssmillaah cocua bişey olmuş :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    rap alemine bomba gibi düşen parça dalga geçmeyin :D

    DOM..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    ya bu sığır ve gibiler yüzünden Rap hep yanlış anlaşılıyor ya başımı duvarlara vurasım geliyor...

     

    http://www.trtube.com/kerim-mic-rap-ben-bilirim-bilader-96589.html

    arkadaşa kerim i hediye ediyoruz dinlesin de rap nedir öğrensin..


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyak63
    manyak63's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Ya bunlarda rapmi yaptıklarını sanıyorlar hay allam yav. diğer arkadaşlarında dediği gibi bende bişi demek istiyorum. Eğer kabız olursanız bu parçayı sık kullanılanlara ekleyin izleyin iyi gelir. O orda sıçarken sizde lavaboya :)

     

    Size bir adres verim ordan dinleyin bakın aradaki farka

    www.myspace.com/ede63


    Android Hakkında Herşey! - www.androidcim.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    nocturnal_mortum bunu yazdı:
    -----------------------------

    Davos bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben çözemedim ne olursa olsn böle bir hal hareket olmaması lazım ...
    Açaba nasıl oluyor bu çok merak ettim...:)

    -----------------------------

    şöyle oluyor :

    bölgenin şartları müsait olmadığı için anneleri bunları ahırda doğuruyor.o sırada ahırda ki katırlar kalabalıktan huysuzlanıp pervasızca sağa sola çifte atıyorlar.bu çiftelerden bir kaçı annelerinin karınlarına geliyor.toynak darbeleri anne karnından çocukların beyinlerine geliyor.kan revan içinde beyin lobları sümüğümsü şekilde akarak dünyaya gözlerini açıyorlar.durumdan endişe duyan babaları yine ekonomik yokluktan dolayı çocukları kaptığı gibi adana ceyhan eğitim ve araştırma hastanesine götürüyor(SSK) burada bir doktora 343 hasta düştüğü için çocukları küvazör yerine doktorun odasında ki saksıya koyuyorlar.sonra çocuklarınızı yoğun bakıma aldık diyerek ailelerini gönderiyorlar.türk doktorlarının makus talihi olan unutkanlığın sonucunda saksıda 159 gün boyunca bifiil yaşam mcadelesi veriyorlar.çocuklar bitkisel hayata o kadar adapte oluyorlar ki koltuk altlarından sarmaşıklar falan çıkıyor.fotosentez mevsimi gelince fiziksel reaksiyonlar gösterip doğal hayata kavuşuyorlar.tabii eve döndüklerinde anneleri 34.çocuğu doğururken ölmüş,babalarının da kafasına uçak düştüğü için felç olmuştur.sağır,dilsiz ve kör dedeleriyle hayata tutunmaya çalışırlar.ama belli süre sonra dayanamayıp kendilerini toros dağlarına atarlar.burada ayı yogiyle tanışıp kanki olurlar.ayı yogi bunları neyse lan geç oldu yeter bu kadar hikaye.

    -----------------------------

    ahahaha hayalgücüne hayran kaldım :D:D koltukaltından sarmaşıklar asdkljasldasjldkas 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    rezillllll..yarisinda kapadim dayanamadim bile basinda bi uluma vardi en guzel yorum annemden geldi '' hostt basini ye insallahhh!! :))

    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_uris
    by_uris's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2009
    Erkek
    vay anasini sayin seyirciler cag atlamisiz da HABARIMIZ yokmus:)

    Siz tanrıyı incitemezsiniz çünkü onun ruhuna sahipsiniz...by_uris
Toplam Hit: 11915 Toplam Mesaj: 72