folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Ülkenin Üstünde Şimşekler Çakarken, Böyle Bir Durumda Bu Şekilde Bir Kıyak..Yazıklar Olsun..



Ülkenin Üstünde Şimşekler Çakarken, Böyle Bir Durumda Bu Şekilde Bir Kıyak..Yazıklar Olsun..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Milletvekilleri ve tüm sülalesi özel hastanelerde hiç para ödemeden tedavi olacak. Faturayı halk ödeyecek..

     

    Vekile kıyak hastane

     

    Milletvekilleri ve tüm sülalesi özel hastanelerde hiç para ödemeden tedavi olacak. Faturayı halk ödeyece

    Özel hastanelerden hizmet satın alınması sırasında uygulanacak tarife, sektörde kaygı yarattı. Muayene için verilen fiyatın üstüne eklenecek fark oranı, özel sağlık kuruluşlarını huzursuz etti. Hastaneler, 1 Temmuz'dan itibaren resmi tarifenin üstüne en fazla yüzde 30 fark alabilecek. Muayene için 27 YTL civarında olan resmi tarife, yüzde 30'luk özel hastane farkıyla (8 YTL) birlikte 35 YTL'yi aşamayacak.

    VEKİL AYRICALIKLI
    Okan Müderrisoğlu'unn köşesine taşıdığı habere göre milletvekilleri, vekil yakınları özel hastaneye gittiğinde muayene ve tedavi hizmetleri için herhangi bir sınır konulmayacak. Bu durumda eski cumhurbaşkanları, genelkurmay başkanları, yüksek yargı organı başkanları için Sosyal Güvenlik Kurumu, özel hastaneye "En çok 35 YTL'yi faturalayabilirsin. Bunun 27 YTL'sini Kurum olarak üstlenirim, 8 YTL'sini ise hastadan alabilirsin" diyecek. Ancak bu uygulama milletvekillerini kapsamayacak. Milletvekili, eşi, çocuğu, yakını özel hastaneye gittiğinde, hastane kendi özel hizmet tarifesini uygulayacak. Muayene ve tetkik faturalamasında sınır konulmayacak. Emekli memurlar, özel hastanelerden hizmet alımında gerek fiyat gerekse hizmet bedeli farkı açısından sınırlamaya tabi tutulurken, halen görevdeki devlet memurları Ekim 2008'e kadar özel hastanelerden en geniş ölçüde hizmet alma avantajından yararlanabilecek.

    Kaynak: http://www.haberturk.com/haber.asp?id=84188&cat=130&dt=2008/07/06


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kantar31
    kantar31's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek

    iiimiş la bende mebus olacam öbür seçime parti kuruyom adıda KP=>Kantar partisi


    uzun bi süre daha yokum ehtiyarlar... iade-i yorum yapamadıysam kusura bakmayın
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Bu haberler neden hep habertürk'ten geliyor.

    Demin bi konu hakkında yorum yaptım. Gerçekten objektif bir şekilde. Onaylamadı adamlar. hayret : )

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bertanyus
    bertanyus's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    DBBP yi kuruyorum bende "Damgayı Buraya Basın Partisi". :W

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu haberler neden hep habertürk'ten geliyor.

    Demin bi konu hakkında yorum yaptım. Gerçekten objektif bir şekilde. Onaylamadı adamlar. hayret : )


    -----------------------------

    Çünkü Doğru düzgün haber yapan gerçekLeri gün ışığına çıkaran bi medya bu kaLdı normaLdir

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu haberler neden hep habertürk'ten geliyor.

    Demin bi konu hakkında yorum yaptım. Gerçekten objektif bir şekilde. Onaylamadı adamlar. hayret : )


    -----------------------------

    AKP yanlısı olmayan nadir basın örgütü olduğu için olabilir.Hani Aydın Doğan falan bişi hatırlatıosa o bakımdan...Gaziyle milletvekilini aynı değere koyan hükümetten daha azı beklenmez zaten.


    NEDEN? (soru olarak)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    adamların hakkı var bedavaya çalışıyolar :|

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    vay amk yaa , yok böyle bişey. :|


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    fastottoman bunu yazdı:
    -----------------------------

    adamların hakkı var bedavaya çalışıyolar :|


    -----------------------------

    hıhı evet 5 yıl çalışsalar bile milletvekili emekli maaşı alıolar yaklaşık 6000ytl cik.Ki 5 yıl çalışabilen çok fazla milletvekili yok erken seçim falan...


    NEDEN? (soru olarak)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu haberler neden hep habertürk'ten geliyor.

    Demin bi konu hakkında yorum yaptım. Gerçekten objektif bir şekilde. Onaylamadı adamlar. hayret : )


    -----------------------------

    Hocam, halk acken ödemeye, doyurmaya hazırsın vekillerin sulalesini sanırım..Benim yerimede ödee =)

     

    Vekil olup o kadar maaş alıp ustune halkı soymak varmıs beaa..


    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    kantar31 bunu yazdı:
    -----------------------------

    iiimiş la bende mebus olacam öbür seçime parti kuruyom adıda KP=>Kantar partisi


    -----------------------------

    Benide underground rapten sorunlu devlet bakanı yap :|

    Bu arada amq bu yasayı çıkaranların,doğulu vekillerin sülaleleri zaten batırmaya yeter bu ülkeyi :|


    :)
Toplam Hit: 4372 Toplam Mesaj: 24