Ülkücü Gençliğe Derin Kanca
-
pompaci bunu yazdı:
-----------------------------dodobig bunu yazdı:
-----------------------------
alparslan türkeş dediğiniz fetoşçu ümmetçi bi heriftir. esas Türkçü Nihal Atsız dır.
-----------------------------fetoşun safını güçlendirmek için adını çıkarmadığı kimse kaldımı ki. Nihal Atsız a laf yok ama bilip bilmeden sallamayın ispatıyla gelin.
-----------------------------alparslanın fettos hocamızdır efendimizdir diye beyanatlarını ceşitli video paylasım sitlerinde bulmak ve izlemek mumkundur
-
morportakal bunu yazdı:
-----------------------------artık kürtler bile ülkü ocaklarına gidiyor :D belliydi gerçi böyle olacagı. Alparslancıgım zamanında fedai-tetikçi olarak türk uzay maymunu kullanırdı. şimdi ırkın bir önemi kalmamış uzay maymunu uzay maymunudur. fedai fedaidir. tetikçi adamın bir önemi mi var. ülkücünün gözünde herbiri kullanılmaya hazır tuvaletkagıdı
-----------------------------kürtler derken??? biraz daha açarmısın..
-
BAAL bunu yazdı:
-----------------------------
pompaci bunu yazdı:
-----------------------------dodobig bunu yazdı:
-----------------------------
alparslan türkeş dediğiniz fetoşçu ümmetçi bi heriftir. esas Türkçü Nihal Atsız dır.
-----------------------------fetoşun safını güçlendirmek için adını çıkarmadığı kimse kaldımı ki. Nihal Atsız a laf yok ama bilip bilmeden sallamayın ispatıyla gelin.
-----------------------------alparslanın fettos hocamızdır efendimizdir diye beyanatlarını ceşitli video paylasım sitlerinde bulmak ve izlemek mumkundur
-----------------------------zaten herkes hocadır imamdır zarar gelmez diye bişey demiyodu o zaman geçmişte rahmetli olmuş siyasetçilerden tutunda şimdi hala yüzlerini ekranlarda gördüğümüz siyasetçilerde ziyaretlertine gitmiş fetoşlan görüşmüş öyle değilmi benim anlatmak istediğim Türkeşin fetoşcu olmadığıdır senin düşüncene göre memleketi fettoş yönetiyo...
-
soyun önemi kalmadı diyenler soysuzluğun nasıl bir önemi açıklarsa,
sırf soyu yüzünden öldürülen insanları açıklarsa,
dünyaya neden bazı soyların hükmettiğini açıklarsa ve bunları iki entel dantel lafla anlatmadan -birilerine tatlı-şirin görünmek amacı dışında,karı-kıza artistik yapma amacı olmadan açıklarsa güzel olur. -
alın bakam alparslancılar. sonuna kadar izleyin. bu adam türk ismini lekelemekten başka bi işe yaramaz.
http://www.atsizcilar.com/forum/turkesin-fettos-sevgisi-video-t7184.html
http://www.atsizcilar.com/forum/alparslanturkesin-ihaneti-ve-kaniti-t12513.html
-
CaPTiXX bunu yazdı:
-----------------------------
morportakal bunu yazdı:
-----------------------------artık kürtler bile ülkü ocaklarına gidiyor :D belliydi gerçi böyle olacagı. Alparslancıgım zamanında fedai-tetikçi olarak türk uzay maymunu kullanırdı. şimdi ırkın bir önemi kalmamış uzay maymunu uzay maymunudur. fedai fedaidir. tetikçi adamın bir önemi mi var. ülkücünün gözünde herbiri kullanılmaya hazır tuvaletkagıdı
-----------------------------kürtler derken??? biraz daha açarmısın..
-----------------------------Karadeniz Teknik Üniversitesi ve Konya Selçuk Üniversitesi'ne gidersen görürsün. İpini koparan ocakta :).
-
Şimdi şöyle bir iki şeye değineyim . Alparslan Türkeş , Hüseyin Nihal Atsız'ın öğrencisidir bu hususta . Bu kişilerin neredeyse hepsi tabutluğa girmiştir . Fakat tabutluk ve onca işkenceden , alnının akıyla , davasından dönmeden çıkan tek kişi , Hüseyin Nihal Atsız'dır .
Alparslan Türkeş'in Said-i Nursi yani kürt said ile ilişkisi vardır . Yani şöyle ki , bir zamanlar kımız içip , şamanist görüntüsü çizen ülkücüler , daha sonra Müslüman Türklere dönüşmüştür . Bunda zarar yok fakat , sentezcilik de pek iyi değildir . Tabi bunlar da kullanılmıştır zira kullanılmaya müsaittir . Bu sayede hem dini , hem de milliyetçiliği kötü gösterebilirsiniz .
Bunu yazdıktan sonra beni de alırlar içeri Ergenekon ayağına fakat şöyle bir şey var ki , Ergenekon diye bir örgüt yok . Bu AKP'nin polis teşkilatını ele geçirdiğinin göstergesidir . İlhan Selçuk , Doğu Perinçek ve Emin Gürses vs. gibi doğruları söyleyen , ondan önce de iktidar karşıtı olan bir çok kişi , "aha da bunlar derin devletçi , görün bunların gerçek yüzünü." mantığıyla içeri alınıp , insanlara kötü gösterilmiştir . Diğer ülkelerde CIA'in kontrolünde olan Gladio örgütü vardır . Burada da Ergenekon fakat dediğim gibi Ergenekon diye bir örgüt , fiziki ve somut anlamda yoktur . AKP'nin karşıtlarını bastırmak için uydurduğu bir yalandır . İçeri alınan isimlere dikkat edin ve yazdıklarımı dikkatli okuyun anlarsınız ;)
Koymuşlar ismi Ergenekon , ne kadar milliyetçi ve Atatürkçü adam varsa topluyorlar içeri . Amaç ne ? Karşıtları yok etmek , milliyetçilere bok atmak ...
-
Chingis bunu yazdı:
-----------------------------Şimdi şöyle bir iki şeye değineyim . Alparslan Türkeş , Hüseyin Nihal Atsız'ın öğrencisidir bu hususta . Bu kişilerin neredeyse hepsi tabutluğa girmiştir . Fakat tabutluk ve onca işkenceden , alnının akıyla , davasından dönmeden çıkan tek kişi , Hüseyin Nihal Atsız'dır .
Alparslan Türkeş'in Said-i Nursi yani kürt said ile ilişkisi vardır . Yani şöyle ki , bir zamanlar kımız içip , şamanist görüntüsü çizen ülkücüler , daha sonra Müslüman Türklere dönüşmüştür . Bunda zarar yok fakat , sentezcilik de pek iyi değildir . Tabi bunlar da kullanılmıştır zira kullanılmaya müsaittir . Bu sayede hem dini , hem de milliyetçiliği kötü gösterebilirsiniz .
Bunu yazdıktan sonra beni de alırlar içeri Ergenekon ayağına fakat şöyle bir şey var ki , Ergenekon diye bir örgüt yok . Bu AKP'nin polis teşkilatını ele geçirdiğinin göstergesidir . İlhan Selçuk , Doğu Perinçek ve Emin Gürses vs. gibi doğruları söyleyen , ondan önce de iktidar karşıtı olan bir çok kişi , "aha da bunlar derin devletçi , görün bunların gerçek yüzünü." mantığıyla içeri alınıp , insanlara kötü gösterilmiştir . Diğer ülkelerde CIA'in kontrolünde olan Gladio örgütü vardır . Burada da Ergenekon fakat dediğim gibi Ergenekon diye bir örgüt , fiziki ve somut anlamda yoktur . AKP'nin karşıtlarını bastırmak için uydurduğu bir yalandır . İçeri alınan isimlere dikkat edin ve yazdıklarımı dikkatli okuyun anlarsınız ;)
Koymuşlar ismi Ergenekon , ne kadar milliyetçi ve Atatürkçü adam varsa topluyorlar içeri . Amaç ne ? Karşıtları yok etmek , milliyetçilere bok atmak ...
-----------------------------
olayı en güzel, en mükemmel ve en kısa şekilde açıklamışsın hacı. seni tebrik ediyorum. Bunun dışında patagonyada yaşanan bir olayı vereyim bende. Tek bir delil dahi bulamayanlar delil yaratmak için çok uğraşıyorlar. Seri nosu silinmiş ve nerden ve kimden bulunduğu belli olmayanlar el bombalarını hücrelerden çıktığını söylüyorlar. hangi temele dayandırabilinir bu? sadece toplumda psikolojik etki yaratmak için cephaneden, bombalardan bahsediyorlar. Patagonyada iftiranın bini bin para! -
ülkücü 2 kısımdır 80 öncesi ver 80 sonrası ülkücüsü 80 sonrası ülkücüleri 2 ye ayrılır birisi turancıdır digeri televoleci.
-
Ülkücülük mikkemmel bir düşünce sistemi olmasına rağmen Alpaslan türgeşten sonra Mafya vs... Gibi şeylerle anıldı.Gençlerin beyni vatan millet sevgisi denilerek yıkandı.Bu yönden şunu diyorumki MHP ye kafam girsin.
