folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Uluslararası İlişkiler Hakkında



Uluslararası İlişkiler Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek

    Bulgaristan'a üniversite eğitimi için gidicem.Okul evraklarımı firmaya verdim ve 1 hafta sürem var.Uluslararası ilişkiler düşünüyorum bölüm olarak ancak bitirdiğim takdirde ne yapıbileceğim hakkında hiç bir fikre sahip değilim.Eğer okuyan veya okuyup bitirmiş müridler varsa biraz aydınlatırsa beni memnun olucam.


    Asla Asla Deme. . .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kasVa
    kasVa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2010
    Erkek

    bunu soracağın zaman geçmiş ne olduğunu bilmediğin bölümü ne diye okuyorsun bilmiyorum ama senin kararın hayırlı olsun.

    ben çok araştırmıştım malesef okunacak bölüm değil.mezun oldugunda en iyi ihtimal dış işleri bakanlığı ondada arkanda birileri yoksa mülakattan kalıyorsun.. Varsa millet vekili tanıdığın bitirdikten sonra rahat edersin.Veya sırtını cemaate verdiysen dediklerini yaptığın taktirde sana kaymakamlık bile teklif ederler.Ki bana oku seni kaymakam yaparız dediler :D

    Bunlarda yoksa kendini geliştiriceksin hacım.ünide İyi bi ortalama + yabancı dil şart.


    rapid premium alacak para çalana hırsız deniyor ama rapid premüumun kendisini çalana hırsız denmiyor.neden ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opter
    Opter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    Tor5 gelince yardımcı olur sana bu konuda


    Adalet dolu dünya, merhamet dolu dünyadan daha büyüktür. | Kuşandık sarı laciyi, Saraçoğlu yokuşlarında...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Weldox
    Weldox's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek

    uluslararası ilişkiler okucan demek tek bi soru sorcam dayın varmı ?


    Yaptık bişiler.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek

    2 senedir kafamda turizm okumak vardı.Yurtdışı olayı gündeme gelince,o kadar para bayılıp turizm okuyacağıma daha düzgün bölüm okuyayım dedim.Şuan aklımda Uluslararası İlişkiler ile Avrupa Birliği İlişkileri bölümleri var.Diyorum bitirince acaba ataşe falan olabilirmiyim.


    Asla Asla Deme. . .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek

    Yok mu bu bölüm hakkında başka düşüncesi olanlar...


    Asla Asla Deme. . .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kasVa
    kasVa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2010
    Erkek

    hocam tekrar edeyim genel düşünceyi : Varsa t.şaklı akraba oku yoksa okuma her şeye rağmen okurum diyorsan işsiz kalınca vay efendim bu ülkede işsizlik var deme:D


    rapid premium alacak para çalana hırsız deniyor ama rapid premüumun kendisini çalana hırsız denmiyor.neden ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    Uluslararası ılıskılerı bende zamanında tercıh etcektım ama ne bılım pek alım olmuyormus,ama soylede bısey var...Bu bolumlerın hıcbırı bosuna deıl,basarılı olan ogrencıyı kımse kacırmaz...Sadece okudugun bolumu sev ve ılerlemeye bak....Her işin önü açık ve kapalıdır zaten...Kişiye göre...


    Allah büyüktür vesselam...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeverSayNever
    NeverSayNever's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2008
    Erkek

    Herkesin genel kanısı sağlam tanıdığın varsa oku yönünde ancak Türkiye'de her meslekte geçerli olan bir şey söylediğiniz.


    Asla Asla Deme. . .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    Burdan da bakabilrisin hocam

     

    http://www.tahribat.com/Forum-Uluslararasi-Iliskiler-Okuyan-Muridler-107708/


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mischka
    mischka's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2010
    Erkek

    politika ve iktisat agırlıklıbolum  ve biraz işletme, okuması zor , mezun olunca diplomat olabilyorsan oluyorsun yada ozel sektorde dış ticaret , bankacı falan , ucu acık bir bolum

Toplam Hit: 1841 Toplam Mesaj: 13