Uluslararası İlişkiler Hakkında
-
Bulgaristan'a üniversite eğitimi için gidicem.Okul evraklarımı firmaya verdim ve 1 hafta sürem var.Uluslararası ilişkiler düşünüyorum bölüm olarak ancak bitirdiğim takdirde ne yapıbileceğim hakkında hiç bir fikre sahip değilim.Eğer okuyan veya okuyup bitirmiş müridler varsa biraz aydınlatırsa beni memnun olucam.
-
bunu soracağın zaman geçmiş ne olduğunu bilmediğin bölümü ne diye okuyorsun bilmiyorum ama senin kararın hayırlı olsun.
ben çok araştırmıştım malesef okunacak bölüm değil.mezun oldugunda en iyi ihtimal dış işleri bakanlığı ondada arkanda birileri yoksa mülakattan kalıyorsun.. Varsa millet vekili tanıdığın bitirdikten sonra rahat edersin.Veya sırtını cemaate verdiysen dediklerini yaptığın taktirde sana kaymakamlık bile teklif ederler.Ki bana oku seni kaymakam yaparız dediler :D
Bunlarda yoksa kendini geliştiriceksin hacım.ünide İyi bi ortalama + yabancı dil şart.
-
Tor5 gelince yardımcı olur sana bu konuda
-
uluslararası ilişkiler okucan demek tek bi soru sorcam dayın varmı ?
-
2 senedir kafamda turizm okumak vardı.Yurtdışı olayı gündeme gelince,o kadar para bayılıp turizm okuyacağıma daha düzgün bölüm okuyayım dedim.Şuan aklımda Uluslararası İlişkiler ile Avrupa Birliği İlişkileri bölümleri var.Diyorum bitirince acaba ataşe falan olabilirmiyim.
-
Yok mu bu bölüm hakkında başka düşüncesi olanlar...
-
hocam tekrar edeyim genel düşünceyi : Varsa t.şaklı akraba oku yoksa okuma her şeye rağmen okurum diyorsan işsiz kalınca vay efendim bu ülkede işsizlik var deme:D
-
Uluslararası ılıskılerı bende zamanında tercıh etcektım ama ne bılım pek alım olmuyormus,ama soylede bısey var...Bu bolumlerın hıcbırı bosuna deıl,basarılı olan ogrencıyı kımse kacırmaz...Sadece okudugun bolumu sev ve ılerlemeye bak....Her işin önü açık ve kapalıdır zaten...Kişiye göre...
-
Herkesin genel kanısı sağlam tanıdığın varsa oku yönünde ancak Türkiye'de her meslekte geçerli olan bir şey söylediğiniz.
-
Burdan da bakabilrisin hocam
http://www.tahribat.com/Forum-Uluslararasi-Iliskiler-Okuyan-Muridler-107708/
-
politika ve iktisat agırlıklıbolum ve biraz işletme, okuması zor , mezun olunca diplomat olabilyorsan oluyorsun yada ozel sektorde dış ticaret , bankacı falan , ucu acık bir bolum
