folder Tahribat.com Forumları
linefolder C - C++
linefolder Üni De C++ Dersi Goruyoruz Ama



Üni De C++ Dersi Goruyoruz Ama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    önce algoritma öğrenmen lasım. Algoritma bildikten sonra dilin önemi yoktur sadece dilin imla kurallarını öğrenirsin.

    programlamaya gelince

     

    algoritmadan sonra

    giriş -çıkış

    karar yapıları

    döngüler

    diziler

    fonksiyonlar

     

    bu bir ay içinde bu konuları çalış . yanlız ezberleme anlıyarak çalış. çok faydasını görüceksn

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    arkadaşın tavşanlıda okuduğunu göz önünde tutarsak bence normal :D

    halen bilgisayar dersinde office 2003 ü öğreten ve bilgisayar dersini kağıt üstü sınav yapan güzide bi okul :F


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NPaX
    NPaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2009
    Erkek

    hoca o nasıl oluyor kağıtta sınav falann:S

    kafayımı yedi bu hocalar yaa kağıtta pc sınavımı olur bee :s yuh artıkk yaa yuhhhh


    Legion_of_doom
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arcnist
    arcnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2009
    Erkek

    evt arkadaş anlasılan cok ii biliyor bizim okulu hala kagıt uzerinde yapılıyor sınavlar ben henuz pc basına gçp te program kodu yazdıgımı hatırlamam


    G-A-L-A-T-A-S-A-R-A-Y Dilini Kaybetmiş Bir Millet Yok Olmaya Mahkumdur! Türkçemize Sahip Çıkalım! Fok Balığı Türünde Konuşanları Uyaralım!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    arcnist bunu yazdı:
    -----------------------------

    evt arkadaş anlasılan cok ii biliyor bizim okulu hala kagıt uzerinde yapılıyor sınavlar ben henuz pc basına gçp te program kodu yazdıgımı hatırlamam


    -----------------------------

    bilmekle kalmıyorum o okulda okuyorum. :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arcnist
    arcnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2009
    Erkek

    hadi ya kaçıncı sınf bolum pc mi


    G-A-L-A-T-A-S-A-R-A-Y Dilini Kaybetmiş Bir Millet Yok Olmaya Mahkumdur! Türkçemize Sahip Çıkalım! Fok Balığı Türünde Konuşanları Uyaralım!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    lojistik 2deym ben. geçen sene 2 dönem pc dersi gördüm pc den soğudum resmen mk


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arcnist
    arcnist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2009
    Erkek

    bende btp1 1.snf normal ogretm tanısırız bıgun okulda kısmet olursa


    G-A-L-A-T-A-S-A-R-A-Y Dilini Kaybetmiş Bir Millet Yok Olmaya Mahkumdur! Türkçemize Sahip Çıkalım! Fok Balığı Türünde Konuşanları Uyaralım!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Niste10
    Niste10's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Hacettepe Bilgisayar Mühendisliği'nde okuyorum, bizim de tüm programlama sınavlarımız kağıt üzerinde olur yani, niye bu kadar şaşırdınız arkadaşlar :) Geçen sene 4 sayfa kod yazıp 0 aldığımız bir sınav oldu, dönemin hepsi dersten kaldı. Programlama zor iş, epey kasmak lazım..


    Hayat sıkıcı ama grafikleri falan güzel..
Toplam Hit: 5463 Toplam Mesaj: 40