Unity 3D Hakkında. (Türkçe Kaynak İstek)
-
öncelikle unity topluluğunun düzenlediği anketi paylaşayım
http://forum.unity3d.com/threads/201260-Do-you-script-in-UnityScript-or-C-and-why-POLL
Biz projelerimizde yeri geldiğinde JavaScript kullanıyoruz ancak Unity İçerisinde kullanılan JS gerçek bir dil değildir.
yani C# ile kodlama yaparken heryerden kaynak bulabilirsin çünkü bu C#'tır ancak Unity içinde kulanılan JS(Unity Script) Unity
tarafından sonradan eklenilen özelliklerle neredeyse yeni bir dil! halini almaya başlamıştır.
Buda yeni dil öğrenen bir adamı Unity forumlarına mahkum eder.
bu sebeble dilin! bazı yetenekleri C#'a kıyasla henüz gelişmemiştir.(js bilgilerimin güncelliğini yitirdiğini düşünerek "versus" olayına girmiyorum,karşılaştığım eksiklikler giderilmiş olabilir.) ve yeni programlamaya başlayacak bir kişi için bu seçim büyük yanlış olur, çünkü standart Javascript Syntax'ı Unity'de çoğu zaman geçerli olmayacaktır. Bu sebeble C#.
caagroup tarafından 09/Şub/14 14:09 tarihinde düzenlenmiştir
