Üniversite ( Kayıt Yenileme, Harç Vs. )
-
Merhabalar,
Bazı sebeplerden ötürü 1 senedir Manisa Celal Bayar Üniversitesi'nde kayıtlı olmama rağmen gitmiyorum / hiç devam etmedim derslere. Ve sistem hakkında da bilgim yok.
Şimdi şöyle bir durum var, öğrencilik hakkımı kaybetmemem lazım ( sigorta için ) kayıtlı kalmam gerekiyor. Derse girmemişim, şurdan kalmışım, devamsızlık tavan yapmış falan önemli değil. Donduramıyorum çünkü sigorta dondurduğumda da düşüyor. Askerlik ona keza.
Neysem, uzun lafın kısası, Türkiye üniversitelerinde kayıt yenileme olayı var mı? Varsa nedir, nasıl yapılır? Ders seçimi ilk sene otomatik yapılmıştı muhtemelen. Seçmedim geçen sene. Bu sene kendim mi seçmek zorundayım? Seçmezsem ne olur?
Birinci öğretimim, bölüm 4 yıllık.
Şimdiden teşekkürler..
-
kendin seçiyorsun dönem başında, sonra da danışmanına onaylatıyorsun imzalatıyorsun.
-
KotomineKirei bunu yazdı
kendin seçiyorsun dönem başında, sonra da danışmanına onaylatıyorsun imzalatıyorsun.
Yurtdışında olacağım ama ben, sıkıntı var öyleyse?
-
noname bunu yazdıKotomineKirei bunu yazdı
kendin seçiyorsun dönem başında, sonra da danışmanına onaylatıyorsun imzalatıyorsun.
Yurtdışında olacağım ama ben, sıkıntı var öyleyse?
Okulu arayıp bi sor istersen belki birşeyler yaparlar. Kayıt zamanı da arayabilirsin aslında. Bu arada ben geçen sene ilk dönem hiçbir şey yapmamıştım ama okuldaki hocalarım kendi herşeyi halletmişti.
-
KotomineKirei bunu yazdınoname bunu yazdıKotomineKirei bunu yazdı
kendin seçiyorsun dönem başında, sonra da danışmanına onaylatıyorsun imzalatıyorsun.
Yurtdışında olacağım ama ben, sıkıntı var öyleyse?
Okulu arayıp bi sor istersen belki birşeyler yaparlar. Kayıt zamanı da arayabilirsin aslında. Bu arada ben geçen sene ilk dönem hiçbir şey yapmamıştım ama okuldaki hocalarım kendi herşeyi halletmişti.
Aradım hepsi sağa sola yönlendiriyor en son biri telefonu açmıyor orda tıkanıyor....
-
Ders seçme haftasında okul öbs sisteminden gir seç derslerini.
torpedo_XL tarafından 25/Tem/14 16:17 tarihinde düzenlenmiştir -
torpedo_XL bunu yazdı
Ders seçme haftasında okul öbs sisteminden gir seç derslerini.
+ olarak danışmana onaylatma meselesi ileride bir problem çıkarsa itiraz etme hakkın olsun diyedir.
ama senin öyle bi derdin yok zaten. yalnız komple tüm dersler 2 sene üst üste kalırsa 3. sene kayıt oluyor mu onu bi öğren. komple devamsızlıktan kaldığın için olmuyor diye biliyorum emin değilim :/
-
HashiramaSenju bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Ders seçme haftasında okul öbs sisteminden gir seç derslerini.
+ olarak danışmana onaylatma meselesi ileride bir problem çıkarsa itiraz etme hakkın olsun diyedir.
ama senin öyle bi derdin yok zaten. yalnız komple tüm dersler 2 sene üst üste kalırsa 3. sene kayıt oluyor mu onu bi öğren. komple devamsızlıktan kaldığın için olmuyor diye biliyorum emin değilim :/
Yapma yav, atılma falan mı oluyor?
Ders seçmesem öğrenci olarak kalmıyor muyum arkadaş?
Bu arada @haşiramasenju olsun @kotominekiray olsun ne nickler türemiş tahribatta... Bi anime çılgınlığı başlıyor sanırım :)
-
noname bunu yazdıHashiramaSenju bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Ders seçme haftasında okul öbs sisteminden gir seç derslerini.
+ olarak danışmana onaylatma meselesi ileride bir problem çıkarsa itiraz etme hakkın olsun diyedir.
ama senin öyle bi derdin yok zaten. yalnız komple tüm dersler 2 sene üst üste kalırsa 3. sene kayıt oluyor mu onu bi öğren. komple devamsızlıktan kaldığın için olmuyor diye biliyorum emin değilim :/
Yapma yav, atılma falan mı oluyor?
Ders seçmesem öğrenci olarak kalmıyor muyum arkadaş?
Bu arada @haşiramasenju olsun @kotominekiray olsun ne nickler türemiş tahribatta... Bi anime çılgınlığı başlıyor sanırım :)
O çılgınlık yıllardır var içimizde ama doruk noktalarındayım galiba şu an :D
-
noname bunu yazdıHashiramaSenju bunu yazdıtorpedo_XL bunu yazdı
Ders seçme haftasında okul öbs sisteminden gir seç derslerini.
+ olarak danışmana onaylatma meselesi ileride bir problem çıkarsa itiraz etme hakkın olsun diyedir.
ama senin öyle bi derdin yok zaten. yalnız komple tüm dersler 2 sene üst üste kalırsa 3. sene kayıt oluyor mu onu bi öğren. komple devamsızlıktan kaldığın için olmuyor diye biliyorum emin değilim :/
Yapma yav, atılma falan mı oluyor?
Ders seçmesem öğrenci olarak kalmıyor muyum arkadaş?
Bu arada @haşiramasenju olsun @kotominekiray olsun ne nickler türemiş tahribatta... Bi anime çılgınlığı başlıyor sanırım :)
ders seçimi yapmazsan zaten direk öğrenci sayılmıyosun hocam. ayrıca seçim dediğimiz normal bi otomasyona girip 7-8 tane kutucuğa tik koyup kaydet demekten ibaret :/
-
4 yıllık bölümdesin diyelim her yıl ders kaydı yapacaksın.. uzattığın yıllarda harç yatıracaksın ders kaydı yapacaksın böyle böyle 25 yaşına kadar sigortadan faydalanabilirsin..
eğer 2. öğretimsen harcı 1. yıldan itibaren ödücen
1. öğretimsen uzattığın yıllar için dönem başları ders kaydı yapmadan önce harcı ödeyecen dekontu onaylatıp ders kaydı yapacan dicle üni de vaziyet böyle
