folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Üniversite ( Kayıt Yenileme, Harç Vs. )



Üniversite ( Kayıt Yenileme, Harç Vs. )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Merhabalar,

    Bazı sebeplerden ötürü 1 senedir Manisa Celal Bayar Üniversitesi'nde kayıtlı olmama rağmen gitmiyorum / hiç devam etmedim derslere. Ve sistem hakkında da bilgim yok.

    Şimdi şöyle bir durum var, öğrencilik hakkımı kaybetmemem lazım ( sigorta için ) kayıtlı kalmam gerekiyor. Derse girmemişim, şurdan kalmışım, devamsızlık tavan yapmış falan önemli değil. Donduramıyorum çünkü sigorta dondurduğumda da düşüyor. Askerlik ona keza.

    Neysem, uzun lafın kısası, Türkiye üniversitelerinde kayıt yenileme olayı var mı? Varsa nedir, nasıl yapılır? Ders seçimi ilk sene otomatik yapılmıştı muhtemelen. Seçmedim geçen sene. Bu sene kendim mi seçmek zorundayım? Seçmezsem ne olur? 

    Birinci öğretimim, bölüm 4 yıllık.

    Şimdiden teşekkürler..


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek

    kendin seçiyorsun dönem başında, sonra da danışmanına onaylatıyorsun imzalatıyorsun. 


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    KotomineKirei bunu yazdı

    kendin seçiyorsun dönem başında, sonra da danışmanına onaylatıyorsun imzalatıyorsun. 

    Yurtdışında olacağım ama ben, sıkıntı var öyleyse?


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek
    noname bunu yazdı
    KotomineKirei bunu yazdı

    kendin seçiyorsun dönem başında, sonra da danışmanına onaylatıyorsun imzalatıyorsun. 

    Yurtdışında olacağım ama ben, sıkıntı var öyleyse?

     

     

    Okulu arayıp bi sor istersen belki birşeyler yaparlar. Kayıt zamanı da arayabilirsin aslında. Bu arada ben geçen sene ilk dönem hiçbir şey yapmamıştım ama okuldaki hocalarım kendi herşeyi halletmişti.


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    KotomineKirei bunu yazdı
    noname bunu yazdı
    KotomineKirei bunu yazdı

    kendin seçiyorsun dönem başında, sonra da danışmanına onaylatıyorsun imzalatıyorsun. 

    Yurtdışında olacağım ama ben, sıkıntı var öyleyse?

     

     

    Okulu arayıp bi sor istersen belki birşeyler yaparlar. Kayıt zamanı da arayabilirsin aslında. Bu arada ben geçen sene ilk dönem hiçbir şey yapmamıştım ama okuldaki hocalarım kendi herşeyi halletmişti.

    Aradım hepsi sağa sola yönlendiriyor en son biri telefonu açmıyor orda tıkanıyor....


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Ders seçme haftasında okul öbs sisteminden gir seç derslerini.

    torpedo_XL tarafından 25/Tem/14 16:17 tarihinde düzenlenmiştir

    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HashiramaSenju
    HashiramaSenju's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı

    Ders seçme haftasında okul öbs sisteminden gir seç derslerini.

    + olarak danışmana onaylatma meselesi ileride bir problem çıkarsa itiraz etme hakkın olsun diyedir.

    ama senin öyle bi derdin yok zaten. yalnız komple tüm dersler 2 sene üst üste kalırsa 3. sene kayıt oluyor mu onu bi öğren. komple devamsızlıktan kaldığın için olmuyor diye biliyorum emin değilim :/


    Ninjaların Tanrısı...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    HashiramaSenju bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı

    Ders seçme haftasında okul öbs sisteminden gir seç derslerini.

    + olarak danışmana onaylatma meselesi ileride bir problem çıkarsa itiraz etme hakkın olsun diyedir.

    ama senin öyle bi derdin yok zaten. yalnız komple tüm dersler 2 sene üst üste kalırsa 3. sene kayıt oluyor mu onu bi öğren. komple devamsızlıktan kaldığın için olmuyor diye biliyorum emin değilim :/

    Yapma yav, atılma falan mı oluyor?

    Ders seçmesem öğrenci olarak kalmıyor muyum arkadaş?

    Bu arada @haşiramasenju olsun @kotominekiray olsun ne nickler türemiş tahribatta... Bi anime çılgınlığı başlıyor sanırım :)


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek
    noname bunu yazdı
    HashiramaSenju bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı

    Ders seçme haftasında okul öbs sisteminden gir seç derslerini.

    + olarak danışmana onaylatma meselesi ileride bir problem çıkarsa itiraz etme hakkın olsun diyedir.

    ama senin öyle bi derdin yok zaten. yalnız komple tüm dersler 2 sene üst üste kalırsa 3. sene kayıt oluyor mu onu bi öğren. komple devamsızlıktan kaldığın için olmuyor diye biliyorum emin değilim :/

    Yapma yav, atılma falan mı oluyor?

    Ders seçmesem öğrenci olarak kalmıyor muyum arkadaş?

    Bu arada @haşiramasenju olsun @kotominekiray olsun ne nickler türemiş tahribatta... Bi anime çılgınlığı başlıyor sanırım :)

     

    O çılgınlık yıllardır var içimizde ama doruk noktalarındayım galiba şu an :D


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HashiramaSenju
    HashiramaSenju's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    noname bunu yazdı
    HashiramaSenju bunu yazdı
    torpedo_XL bunu yazdı

    Ders seçme haftasında okul öbs sisteminden gir seç derslerini.

    + olarak danışmana onaylatma meselesi ileride bir problem çıkarsa itiraz etme hakkın olsun diyedir.

    ama senin öyle bi derdin yok zaten. yalnız komple tüm dersler 2 sene üst üste kalırsa 3. sene kayıt oluyor mu onu bi öğren. komple devamsızlıktan kaldığın için olmuyor diye biliyorum emin değilim :/

    Yapma yav, atılma falan mı oluyor?

    Ders seçmesem öğrenci olarak kalmıyor muyum arkadaş?

    Bu arada @haşiramasenju olsun @kotominekiray olsun ne nickler türemiş tahribatta... Bi anime çılgınlığı başlıyor sanırım :)

    ders seçimi yapmazsan zaten direk öğrenci sayılmıyosun hocam. ayrıca seçim dediğimiz normal bi otomasyona girip 7-8 tane kutucuğa tik koyup kaydet demekten ibaret :/


    Ninjaların Tanrısı...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    4 yıllık bölümdesin diyelim her yıl ders kaydı yapacaksın.. uzattığın yıllarda harç yatıracaksın ders kaydı yapacaksın böyle böyle 25 yaşına kadar sigortadan faydalanabilirsin..

     

    eğer 2. öğretimsen harcı 1. yıldan itibaren ödücen 

    1. öğretimsen uzattığın yıllar için dönem başları ders kaydı yapmadan önce harcı ödeyecen dekontu onaylatıp ders kaydı yapacan dicle üni de vaziyet böyle

Toplam Hit: 1625 Toplam Mesaj: 12