Üniversite Tercihi Yardım Lütfen

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek

    mürid arkadaşlar bu sene sınavda istediğim bir sonuç elde edemedim malesef sıralamam 100.000 civarlarında ve sınava tekrar girmeyi düşünüyorum ancak ailemle beraber kalmayı da istemiyorum ders konusunda aşırı derecede baskı yapıyorlar

    benim düşüncem seneye bir üniversiteye gidip sınava tekrar hazırlanmak bunun için hangi bölüme gitmemi tavsiye edersiniz? Bilgisayar mühendisliği istiyorum ve hedefim 50bine girmek

    fizik mühendisliği, fizik bölümü, matematik bölümü bunlardan hangisini tavsiye edersiniz bunlardan hangisi lysde işime yarar 

    mümkünse soruma cevap vermenizi istiyorum bu isteğimi kime anlattıysam yapamazsın, edemezsin, öyle diyenleri çok gördük vb şeyler oldu 

    ailemde kalıp tekrar bir sene daha hazırlanmayı kesinlikle ama kesinlikle düşünmüyorum 


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Bildiğin gibi okul puanın yarısı düşecek.Üniversite matematiğinin integral dışında alakası olabileceğini düşünmüyorum diğerlerini hiç bilmiyorum.İlk defa böyle bir yola baş nkoyan eleman görüyorum şaşırdımda açıkçası :) Düşüncem bu hassas bir karardır.Hayattaki dönüm noktalarından biridir.Ailende akraba okuyanın varsa beraber kalmayı teklif et ve onunla kalıp çalış.mesela ben tobb pc tutmazsa seneye izmirden ankaraya ablamın yanına gidecen aynı baskı sorunundan.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    bende mühendislik düşünüyordum.

    ctis bölümü daha cazip geldi. biyoloji,kimya,tarih,türkçe,edebiyat vs vs. saçma sapan dersler görmüyorsun.

    bilgisayar mühendisliği diye gidip bilgisayar harici herşeyi gösterme durumu yok bölümü araştır derim. 

    mühendislikle aynı dereceyle mezun oluyorsun,ygsden alıyor 4 yıllık. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    çok riskli bir işe giriyorsun. bir sene sonra okul puanın düşecek ve hiç de ekonomik bir puan hesabın olmyacak gelcek yıl. bu yüzden tavsiye etmem. gideceğin bölüm önemli değil. önemli olan gelcek yıl puanın düşmesidir. Yine de sorumlusu benim yapacağım diyorsan hiç bir üniversite böülümü sana ygs lysde fayda vermez. O yüzden ilerde okumak istediğin bir üniversitenin şehri nerdeyse orada basit bir bölüm yazabilirsin. Dersleri zorlamasın ki üniversiteye hazırlanabilesin.

    Tavsiyem imkansız deme ailenle konuş anlaş. Bu ihtimal emin ol daha kolay.


    instagram.com/yks.rehberlik >> YKS Rehberlik ve Eğitim Koçluğu için takipte kalın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek
    tercih yapip kazanirsan bi bolum , istedigin bilgisayar muhendisligine girebilmen icin 2. sene sinava girmen lazim. ilk girdigin sene puanin dusuyor yani kazanamazsin. illa okuyacaksan ortak derslerin oldugu bi bolum secmen yararina olur. boylece bazi derslerden muaf olursun zaten 1. sinifta cogu ders benzer olur ben 2 icinde diyorum. ama bencede herkesin dedigi gibi 2 sene ertelemenin anlami yyok. bu sene hazirlan sadece. aileni istemiyosun, uni okuyan bi arkadasinin yanina gidip orda hazirlanabilirsin.

    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    whopper bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bildiğin gibi okul puanın yarısı düşecek.Üniversite matematiğinin integral dışında alakası olabileceğini düşünmüyorum diğerlerini hiç bilmiyorum.İlk defa böyle bir yola baş nkoyan eleman görüyorum şaşırdımda açıkçası :) Düşüncem bu hassas bir karardır.Hayattaki dönüm noktalarından biridir.Ailende akraba okuyanın varsa beraber kalmayı teklif et ve onunla kalıp çalış.mesela ben tobb pc tutmazsa seneye izmirden ankaraya ablamın yanına gidecen aynı baskı sorunundan.


    -----------------------------

    Zaten ailesi izin verse gider ankaraya çalışır kazanır. Onların haberi yok bu olaydan. Sırf gitmek için gidiyor yani. 

    Ailesine sizin baskınızdan dolayı çalışamıyorum dese, biz sana napıyoruz, senin ne eksiğin var, sende imkanlar şunda olsa, bla bla bla.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek

    üniversiteye gidince kuzenimle beraber yaşamayı düşünüyorum ancak eğer üniversiteye gitmezsem ailem onunla kalıp yaşamama, ders çalışmama izin vermez çalışsan gözümüzün önünde çalışırdın dediler okul puanı çok büyük bir sorun değil benim için öyle ahım şahım bi puan vermedi benim de hedefim ilk bine girmek değil okul puanıyla beraber 400 420 arası bişey hedefliyorum bu ise hiç imkansız değil 

    bu söylediğim bölümlerden hangisi lys, ygs de daha çok i,şime yarar onu öğrenmek istiyorum bu konu hakkında bir bilgisi olan var mı? öğretilen fizik yada matematik derlerinin içeriğini bilen var mı? en azından 2 3 konu öğrenmiş olurum yardımı dokunur diye düşünüyorum


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek

    Tengri bunu yazdı:
    -----------------------------

    whopper bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bildiğin gibi okul puanın yarısı düşecek.Üniversite matematiğinin integral dışında alakası olabileceğini düşünmüyorum diğerlerini hiç bilmiyorum.İlk defa böyle bir yola baş nkoyan eleman görüyorum şaşırdımda açıkçası :) Düşüncem bu hassas bir karardır.Hayattaki dönüm noktalarından biridir.Ailende akraba okuyanın varsa beraber kalmayı teklif et ve onunla kalıp çalış.mesela ben tobb pc tutmazsa seneye izmirden ankaraya ablamın yanına gidecen aynı baskı sorunundan.


    -----------------------------

    Zaten ailesi izin verse gider ankaraya çalışır kazanır. Onların haberi yok bu olaydan. Sırf gitmek için gidiyor yani. 

    Ailesine sizin baskınızdan dolayı çalışamıyorum dese, biz sana napıyoruz, senin ne eksiğin var, sende imkanlar şunda olsa, bla bla bla.


    -----------------------------

    bak kuzen durumu iyi anlatmış, annemle babama bunu söyledim de zaten yediğin önünde yemediğin arkanda paran cebinde ne sorunun olabilir ki dediler direk suratıma ve konu kapandı


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    Direk lisansa başlamak yerine, 1 sene hazırlık okusan senin için daha iyi olmaz mı? Zaten seneye başka bir bölüm düşünüyorsun. Bari İngilizceni geliştirirsin seneye asıl gideceğin bölümde hazırlıkdan muaf olursun. Eğer İngilizcen iyi düzeyde ise daha kıyak hiç zorlanmamış olursun..Sınava daha iyi çok zaman ayırabilirsin...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek

    sivil bunu yazdı:
    -----------------------------

    Direk lisansa başlamak yerine, 1 sene hazırlık okusan senin için daha iyi olmaz mı? Zaten seneye başka bir bölüm düşünüyorsun. Bari İngilizceni geliştirirsin seneye asıl gideceğin bölümde hazırlıkdan muaf olursun. Eğer İngilizcen iyi düzeyde ise daha kıyak hiç zorlanmamış olursun..Sınava daha iyi çok zaman ayırabilirsin...


    -----------------------------

    benimde öyle bir düşüncem var ama ingilizcem fena değil büyük ihtimal atlarım hazırlığı


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OFree
    OFree's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2010
    Erkek

    hocam sen şimdi bölum secersen okul puanın dusecek sen 40 bin yapsan bile seni  50 60 bine atar 50 bin diyosun 46 fln yaptın yıne 60 bine atar bence bolum seççme ailenle durumu konuş baskı konusunda evde tekrar çalış


    Freedoom is not free.
Toplam Hit: 1423 Toplam Mesaj: 18