

Üniversite Ve Yurt Seçimi Hakkında Yorumlarınız
-
tamam devlet yurdu olursa ok o parayla geçinebilir ama cıkmazsa özel yurda giderk geçinmesini mümkinatı yok :D
edit ev işine gelirsek bizim okulda geçici yurtlar vardı adına bişi diolardı neyse unutdum orda takılsın bi süre sonra ortam yapınca çıkar ama önceden de dediğim gibi ortamda sözünü geçirmeli vede kendini sevdirmeli..eve kalabalık cıkarsa 500 kiralı 3 odalı ev olsa her odada 2 kişi aylık kira 85 filan fatura mutfak dersen 200 olsa altı kişiden 1200 lira cıkar geçinirler öğrenci şekliyle ama özel yurt da arkadaşın bütçe zorlanır.. -
bende öyle dşünüyorum yurtta takılmayı ilk. ama özel mi devlet mi ona karar veremedim açıkçası
-
hocam önce git devlet yurduna ortam yap kafana uyan arkdaşlarını al 2. dönem eve çık
-
öyle yapıcam galiba, yorumlarınız için çok teşekkrler :D
-
1 sene devlet yurdu 4 sene arkadaslarla evde ve 1 sene de yalnız basıma olmak uzere 6 senelık tecrubem oldu.devlet yurtları oyle korkulacak cekınılecek yerler degıl
kafandakı gıbı.baslarda ben nerdeyım gıbı soruları kendıne sorabılırsın ama zamanla sen de ortama ayak uydurursun.hatta eger ortamın ıyı olursa yurttan ayrılmak
bıle uzebılır senı.zamanla carkın bı parcası oldugun anlamazsın bıle.tabı bu yurttan yurda degıskenlık gosterebılır.sıgara,ınternet vs gıbı alıskanlıkların yoksa yurtta 500
lıraya rahatca gecınebılırsın dıyebılırım.hatta yemek fısı falan da vardır bu fıyat daha asagı bıle duser.ev ortamına gırdıgın anda dunyan degısır,sorumlulukların artar
ve tabı parasal acıdan da daha agır bı yuk bınebılır ev arkadaslarının sayısına ve duzenıne baglı olarak ve bır kez eve cıkarsan yurda donmeyı unut.cunku dondugunde
eskı arkadasların da olmayacaktır eskı ortamında,yabancılasabılırsın ortama.ozel yurtlarda dahı ev kadar rahat edemezsın.sadece gırıs-cıkıs saatlerınde tolerans vardır.
benım tavsıyem once bı devlet yurduna yerles,zaman gectıkce zaten ne yapacagına kendın karar verırsın.buna suphen olmasın.
-
500 lirayla devlet yurdu olursa kral olursun ama ozel yurtlar pahalı 300 lira en az birde cemaat yurtları fılan var bende bır donem kaldım yurt olmamsı nedenyıle 320 liraydı.Ben senn yerınde olsam trakya yı tercıh ederım zonguldaktan daha gelişmiştir edirne.Devlet yurtları artık daha guzel eskısı gıbı degıl kyk yuksek ucretlı olanları yaz tercıh lıstesınden ben yuksek ucretlı olan da kaldım 102 lıra oldu normal ucretlı olanıda 80 kusur mus galıba bızım yurt guzeldı baya adu merkez kampus kyk dıye gecıyordu ıcerde ranza sıstemı yoktu 4 ayrı yatak banyo wc odaya ozel ,balkon güzeldi gayet.Arkadaslarına guvenme hanı derler ya surann ınsan ı soyle boyle onlara ınanmayabaılırsın ama buyuk bır cogunlugu ole cıkıyor gıdıp onemlı sırlarını anlatma kardesım.ZAten ıl etapta cok arkdasın olur zamanla radyoaktif tepkimede azalan madde mıktarı gıbı olur =D bi kaç tane saglam arkdasın olur gerı kalanlar laylay lom olur.Sormak istedğin bir şey olursa yardımcı olurum pm at.2 üniversitede de okuyan arkadaslarım var yardımcı olurlar sana
-
Zonguldak'ı bilmem de Edirne'nin garantisini verebilirim.Çok güzel şehirdir,öğrenci yokken genç hayatı biter ancak üniv. başladığında güzel ortam olur..KYK da kampüsün içinde..Her yönden taviye ederim.Kiralar ucuz vs. Aklıma gelen kötü bir yan dahi yok..Olursa aklına takılan yaz buraya yardımcı olalım.
-
Trakya üniv. daha gelişik daha iyi imkanları olan üniversite. Yurt derdi olmaz merak etme yine diyorum artık yurtlarda o kadar abartılı şakalara vs oda basmalara izin vermiyorlar. KYK imajını düzeltmeye başladı.
-
Bir dönem Trakya üniversitesinde okudum.
Yurtkur ucuzdur, kantin fiş sistemiyle çalışıyor. 3 aylık peşinat veriyorsun, bu da oldukca cüzzi bir rakam.
Yurtkurda kaldım ve kimseyle sorun yaşamadım, bu birazda seninle alakalı, çekinmeni gerektirecek herhangi birşey yok, kendi halinde takılır ve kimseye bulaşmassan kimsede sana bulaşmaz. Kantine sadece yemek yemek için gidiyordum, zamanınımın çoğu kütüphanede ya da internet kafede geçiyordu, kimseyle aşırı samimiyet kurma, arkadaşın olsun fakat yeni tanıdığın birisine çok fazla güvenme. Kaldığım odada sadece ben 1. sınıftım, diğerleri 2. sınıf, bunun bana avantajları oldu, okulla ve yurtla ilgili durumlarda yardımcı oldular. sen de üst sınıftan kişilerle arkadaşlık kurmaya çalış, yardımları dokunacaktır.
-
Swool bunu yazdı:
-----------------------------Bir dönem Trakya üniversitesinde okudum.
Yurtkur ucuzdur, kantin fiş sistemiyle çalışıyor. 3 aylık peşinat veriyorsun, bu da oldukca cüzzi bir rakam.
Yurtkurda kaldım ve kimseyle sorun yaşamadım, bu birazda seninle alakalı, çekinmeni gerektirecek herhangi birşey yok, kendi halinde takılır ve kimseye bulaşmassan kimsede sana bulaşmaz. Kantine sadece yemek yemek için gidiyordum, zamanınımın çoğu kütüphanede ya da internet kafede geçiyordu, kimseyle aşırı samimiyet kurma, arkadaşın olsun fakat yeni tanıdığın birisine çok fazla güvenme. Kaldığım odada sadece ben 1. sınıftım, diğerleri 2. sınıf, bunun bana avantajları oldu, okulla ve yurtla ilgili durumlarda yardımcı oldular. sen de üst sınıftan kişilerle arkadaşlık kurmaya çalış, yardımları dokunacaktır.
-----------------------------
arkadaşa aynen katılıyorum... 2. siniflarla arkadaşlık kurmaya çalış... bende yurtta okulda 2. sınıflarla beraber kaldım.. oda arkadaşlarımda aynı zamanda... sınav zamanı onları kendi derslerine çalıştırmaz benim derslerle ilgilendirmeye çalışırdım.. sınavlrda filan tüyo veriyolrdı. bide benim 2. sınıf ark okul birincisiydi... derslerimde ona paralel iyiydi...