folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Üniversiteden Üniversiteye Geçiş ?



Üniversiteden Üniversiteye Geçiş ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    eskiden sadece not ortalamasına bakıyorlardı şimdi lys puanının da etkisi var. birde ilk dönem bitince de geçiş yapılabiliyor ( bizim okulda böyle )

    memento mori.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    Hoca sen hiç araştırma yapmamışın yazdıklarından neredeyse hiçbir şey bilmediğin anlaşılıyor.
    1. sınıfmışsın bu olaylar dönem başlamadan yapılır. Yani güz dönemi başlamadan başvuru yaparsın, güz dönemine başların, bahar dönemi başlamadan başvuru yaparsın bahar döneminde başlarsın.
    Dönem içinde değiştiremezsin. Bu tarihleri de çok iyi takip etmen gerekir, okuldan okula değişir.
    Bu tarihler dışında 4.00 ortalaman olsa, kontenjan açık da kalsa k..ını yırtsan değiştiremezsin...
    İnşaattan başka üniversitenin inşaatına her türlü geçersin. İnşaattan başka bir bölüme geçmen gideceğin üniversitenin kararına bağlıdır.
    Muhtemelen sen inşaattan inşaata geçmeyi planlıyorsun.
    Not ortalaman ağırlıklı not ortalaması olarak dönüştürülür, Öss de aldığın puan da dikkate alınır. Senin Öss'de aldığın puanla, gideceğin üniversitedeki bölümün puanı arasındaki fark dikkate alınır daha doğrusu.
    Seçeceğin üniversiteye göre not ortalaması değişir. İyi bir üniversiteye geçmek istiyorsan 3.2 den aşağı zor olur.
    Bu kadar ya aklıma gelen.
    Formülü vardı bulursam yazarım geçiş nasıl diye...
    Ha bi de okulu 4 sene 8 dönem kabul edersem. 1. ve 2. dönem bitmeden geçiş yapamazsın.
    Yani en az 2. sınıfa geçmiş olman şartı aranır, değişmediyse tabi...

    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    1.sınıfta herkes bu hayali kurar..sonra bu hayalle yaşamaya başlar..2 den sonra gerçekliğe döner..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    İnşaat muhendislik fakültesi öğrencisiyim.1 ci öğretimde okuyorum.

    İnşallah üniversitemi deiştirmek istiyorum. :  )

    Hangi zaman aralıklarında geçebiliyoruz ?

    Hangi sınırlandırmaya göre geçebiliyoruz ?


    -----------------------------

    Arkadas yanlıs anlamada gıt goggle konu ac once,

    Öğrenci işlerine sor .bulmazsan cevabı sonra gel.

     

    !.sınıf notlarını ıyı tut 2 de gecıs yapabılırsın

    2.sınıf notlarını ıyıy tut 3 de gecıs yapabılırsın bu kadar


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    rebellisch bunu yazdı:
    -----------------------------
    eskiden sadece not ortalamasına bakıyorlardı şimdi lys puanının da etkisi var. birde ilk dönem bitince de geçiş yapılabiliyor ( bizim okulda böyle )
    -----------------------------

     

    lys puanı tambir saçmalık olmuş :D bizim kuzen italyada okudu okulu kazanamadı milano teknik üniversitesinde mimarlıkta üstün başarı ve son on yılın en iyi ortalaması ile mezun oldu 


    "
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    her kez farklı bişey diyor hangisi dogru  ?

    burda inşşat muh bölümü yeni açıldı daha derse başlanmadı.

    benim güz dönemi geçiş  için başvuruyu üniversiteye yapmam gerekiyor dime

    en iyisi üniversitede sorarım ben


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    her kez farklı bişey diyor hangisi dogru  ?

    burda inşşat muh bölümü yeni açıldı daha derse başlanmadı.

    benim güz dönemi geçiş  için başvuruyu üniversiteye yapmam gerekiyor dime

    en iyisi üniversitede sorarım ben


    -----------------------------

     

    üniversiteden üniversiteye değişiyo geçiiş tarihleri genelde yıl sonundaki kümülatif ortalama göre alıyolar alınmada şöyle olur mesela iü inşaata 10 kişi başvurur kümülatifler büyükten küçüğe sıralanır yukardan kaç tane alıncaksa alınır tabi bide derslerin ortak olmasıda gerekiyodu çünkü yaz okulunu mesela kendi şehrinde almak için kendi derslerini ve alcağın ünideki dersleri kendi ünindeki profa imzalatıp başvuru yapıyosun


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AnaMuhalefet
    AnaMuhalefet's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------

    her kez farklı bişey diyor hangisi dogru  ?

    burda inşşat muh bölümü yeni açıldı daha derse başlanmadı.

    benim güz dönemi geçiş  için başvuruyu üniversiteye yapmam gerekiyor dime

    en iyisi üniversitede sorarım ben


    -----------------------------
    Hocam yazılanları da mı okumuyorsun?
    Şu an geçemezsin!!! ( Kesin bilgi )
    Gideceğin üniversiteye başvurcan...Temmuz-Ağustosu civarını beklicen 1. sınıfsan
    1.sınıf bitmeden de geçiş olmuyor ayrıca. ( Bu bilgi de yüzde doksan doğru )
    http://yataygecis.blogspot.com/2008/12/yatay-gecis-hakkinda-sorular-ve.html

    Bir işi: " BİLMEYEN " ELEŞTİRİR, " AZ BİLEN " AKIL VERİR, " YAPAMAYAN " ÇAMUR ATAR, " BİLEN " YAPAR.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    he bilmiyorum

    o sisteye baktım bilgiler 2008 den kalma idi boşverdim.bakalım


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    Birinci sınıfın ilk döneminin sonunda yatay geçiş yapabilir miyim?

    Çoğu üniversite ilk dönemin sonunda yatay geçişi kabul ediyor ancak bazı üniversiteler dönem arası yatay geçişi kabul etmiyorlar.

    burda oluyor diyo hangisi dogrudur


    Kaç kere yatay geçiş başvuru hakkım vardır?

    Her zaman bu hakka sahipsiniz, her sene başvurabilirsiniz ancak son sınıftaysanız başvuramazsınız

    burda da son sınıf hariç her sene oluyor diyor


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
Toplam Hit: 2345 Toplam Mesaj: 21