Üniversiteden Üniversiteye Geçiş ?
-
eskiden sadece not ortalamasına bakıyorlardı şimdi lys puanının da etkisi var. birde ilk dönem bitince de geçiş yapılabiliyor ( bizim okulda böyle )
-
Hoca sen hiç araştırma yapmamışın yazdıklarından neredeyse hiçbir şey bilmediğin anlaşılıyor.
1. sınıfmışsın bu olaylar dönem başlamadan yapılır. Yani güz dönemi başlamadan başvuru yaparsın, güz dönemine başların, bahar dönemi başlamadan başvuru yaparsın bahar döneminde başlarsın.
Dönem içinde değiştiremezsin. Bu tarihleri de çok iyi takip etmen gerekir, okuldan okula değişir.
Bu tarihler dışında 4.00 ortalaman olsa, kontenjan açık da kalsa k..ını yırtsan değiştiremezsin...
İnşaattan başka üniversitenin inşaatına her türlü geçersin. İnşaattan başka bir bölüme geçmen gideceğin üniversitenin kararına bağlıdır.
Muhtemelen sen inşaattan inşaata geçmeyi planlıyorsun.
Not ortalaman ağırlıklı not ortalaması olarak dönüştürülür, Öss de aldığın puan da dikkate alınır. Senin Öss'de aldığın puanla, gideceğin üniversitedeki bölümün puanı arasındaki fark dikkate alınır daha doğrusu.
Seçeceğin üniversiteye göre not ortalaması değişir. İyi bir üniversiteye geçmek istiyorsan 3.2 den aşağı zor olur.
Bu kadar ya aklıma gelen.
Formülü vardı bulursam yazarım geçiş nasıl diye...
Ha bi de okulu 4 sene 8 dönem kabul edersem. 1. ve 2. dönem bitmeden geçiş yapamazsın.
Yani en az 2. sınıfa geçmiş olman şartı aranır, değişmediyse tabi...
-
1.sınıfta herkes bu hayali kurar..sonra bu hayalle yaşamaya başlar..2 den sonra gerçekliğe döner..
-
Mx0TBT bunu yazdı:
-----------------------------
İnşaat muhendislik fakültesi öğrencisiyim.1 ci öğretimde okuyorum.
İnşallah üniversitemi deiştirmek istiyorum. : )
Hangi zaman aralıklarında geçebiliyoruz ?
Hangi sınırlandırmaya göre geçebiliyoruz ?
-----------------------------Arkadas yanlıs anlamada gıt goggle konu ac once,
Öğrenci işlerine sor .bulmazsan cevabı sonra gel.
!.sınıf notlarını ıyı tut 2 de gecıs yapabılırsın
2.sınıf notlarını ıyıy tut 3 de gecıs yapabılırsın bu kadar
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------
eskiden sadece not ortalamasına bakıyorlardı şimdi lys puanının da etkisi var. birde ilk dönem bitince de geçiş yapılabiliyor ( bizim okulda böyle )
-----------------------------lys puanı tambir saçmalık olmuş :D bizim kuzen italyada okudu okulu kazanamadı milano teknik üniversitesinde mimarlıkta üstün başarı ve son on yılın en iyi ortalaması ile mezun oldu
-
her kez farklı bişey diyor hangisi dogru ?
burda inşşat muh bölümü yeni açıldı daha derse başlanmadı.
benim güz dönemi geçiş için başvuruyu üniversiteye yapmam gerekiyor dime
en iyisi üniversitede sorarım ben
-
Mx0TBT bunu yazdı:
-----------------------------
her kez farklı bişey diyor hangisi dogru ?
burda inşşat muh bölümü yeni açıldı daha derse başlanmadı.
benim güz dönemi geçiş için başvuruyu üniversiteye yapmam gerekiyor dime
en iyisi üniversitede sorarım ben
-----------------------------üniversiteden üniversiteye değişiyo geçiiş tarihleri genelde yıl sonundaki kümülatif ortalama göre alıyolar alınmada şöyle olur mesela iü inşaata 10 kişi başvurur kümülatifler büyükten küçüğe sıralanır yukardan kaç tane alıncaksa alınır tabi bide derslerin ortak olmasıda gerekiyodu çünkü yaz okulunu mesela kendi şehrinde almak için kendi derslerini ve alcağın ünideki dersleri kendi ünindeki profa imzalatıp başvuru yapıyosun
-
Mx0TBT bunu yazdı:
-----------------------------her kez farklı bişey diyor hangisi dogru ?
burda inşşat muh bölümü yeni açıldı daha derse başlanmadı.
benim güz dönemi geçiş için başvuruyu üniversiteye yapmam gerekiyor dime
en iyisi üniversitede sorarım ben
-----------------------------
Hocam yazılanları da mı okumuyorsun?
Şu an geçemezsin!!! ( Kesin bilgi )
Gideceğin üniversiteye başvurcan...Temmuz-Ağustosu civarını beklicen 1. sınıfsan
1.sınıf bitmeden de geçiş olmuyor ayrıca. ( Bu bilgi de yüzde doksan doğru )
http://yataygecis.blogspot.com/2008/12/yatay-gecis-hakkinda-sorular-ve.html -
he bilmiyorum
o sisteye baktım bilgiler 2008 den kalma idi boşverdim.bakalım
-
Birinci sınıfın ilk döneminin sonunda yatay geçiş yapabilir miyim? Çoğu üniversite ilk dönemin sonunda yatay geçişi kabul ediyor ancak bazı üniversiteler dönem arası yatay geçişi kabul etmiyorlar.
burda oluyor diyo hangisi dogrudur
Kaç kere yatay geçiş başvuru hakkım vardır?Her zaman bu hakka sahipsiniz, her sene başvurabilirsiniz ancak son sınıftaysanız başvuramazsınız
burda da son sınıf hariç her sene oluyor diyor
